مشاوره‌ی شغلی، سرمایه‌گذاری برای آینده

0

کلید موفقیت، هماهنگی با تغییرات است. این جمله‌ای است که این روزها، زیاد شنیده می‌شود. دوران اخیر، شرایطی را ایجاد کرده که افراد در حوزه‌های مختلف صنعت، چه به عنوان کارفرما، چه به عنوان کارجو، نیاز دارند تا خود را با این تغییرات هماهنگ کنند.

پیشرفت‌ها و رخداد‌های مختلف، سبب شده تا افراد بیش از پیش به فرآیند مشاوره به چشم نیازی جدی برای پیشرفت شغلی و کسب نتایج مورد نظرشان، نگاه کنند. این موضوع برای تازه فارغ‌التحصیلان، نیازی جدی و ضروری است. تازه‌ فارغ‌التحصیلان، اگرچه با طی کردن فرآیند آکادمیک، دانش لازم را کسب کرده‌اند، اما حضور در محیط کاری، نیازمند مهارت‌های دیگری نیز هست. از این روز آنها نیاز دارند تا با راهنمایی افرادی که هم دانش و هم سابقه‌ی کافی در حیطه‌ی کاری را دارند، بر روی این مهارت‌ها تمرکز کرده تا بتوانند با آمادگی بیشتر وارد بازار کار شوند.

با توجه به اهمیت همین موضوع، سامانه‌ی تلنت کوچ، امکان برگزاری مشاره‌های آنلاین را فراهم کرده‌است تا بتواند به عنوان پلی میان دانشگاه و صنعت، شرایط ورود به محیط کار را برای دانشجویان تسهیل کرده و از سوی دیگر نیاز کارفرمایان را نیز برای پیدا کردن نیروهایی آماده و پرانگیزه برآورده کند.

رونیکس

در سامانه‌ی تلنت کوچ، فارغ التحصیلان و دانشجویان، می‌توانند از بین افراد با سابقه و ماهر، مشاور خود را انتخاب و در طول یک جلسه‌ی آنلاین، سوالات خود را مطرح کنند. این مشاوره‌های حرفه‌ای، به کارجویان کمک می‌کند تا خود را برای شرکت در مصاحبه‌های کاری، تعیین اهداف و پیدا کردن مسیر شغلی خود آماده کنند.

در شرایط کنونی و با تخصصی‌تر شدن مشاغل مختلف، مشاوره نیز شکلی جدی‌تر به خود گرفته‌است در نتیجه افراد نیاز دارند از طریق مسیر و منابعی مطمئن و کارآمد، بتوانند مشاوره‌ای موثر و کارآمد دریافت کنند. این هزینه، یک سرمایه‌گذاری برای آینده‌ای درخشان و دلخواه است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.