بازدید از مجتمع خدماتی حافظ کیش در تور کیش

0

 

خرید سوغاتی در سفر بسیار لذت‌بخش خواهد بود. شهرهای جنوبی کشور به‌دلیل داشتن مراکز خرید لوکس با قیمت‌های مناسب بسیار موردتوجه ایرانیان است. جزیره کیش یکی از مقصدهای سفر ایرانیان برای تفریح و خرید در تعطیلات به‌حساب می‌آید؛ در این جزیره مراکز خرید جذاب و زیادی دیده می‌شود. یکی از این بازارچه‌های محبوب، بازارچه حافظ کیش نامیده می‌شود. کیش یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است که سالانه تورهای زیادی به این جزیره سفر می‌کنند. تور کیش از شیراز و تور نوروزی کیش از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین تورها هستند.

بازارچه حافظ کیش

بازارچه حافظ کیش یکی از بازارهای کوچک در جزیره آرام کیش است که در ضلع شرقی کیش قرار دارد. این بازارچه درست مقابل بازار پانیذ واقع شده و فاصله اندکی تا هتل شایگان، هتل سارا، بازار چینی‌ها و هایپر مارکت کیش دارد. نزدیکی بازارچه حافظ کیش به هتل‌های مرکز کیش و رستوران‌های معروف جزیره باعث شناخته شدن نام آن درمیان مسافران کیش شده و گردشگران را به خود جذب کند. همچنین این بازارچه فاصله مکانی نزدیکی تا خط ساحلی جزیره داشته و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از مردم و گردشگران کیش که قصد پیاده‌روی ساحلی را دارند، پس از پیاده‌روی و به‌منظور خرید وسایل گوناگون و صرف یک وعده غذایی به این مکان بیایند.

رونیکس

بازارچه حافظ کیش شاید مساحت اندکی داشته باشد و در مجموع شامل 12 واحد تجاری بشود؛ اما به‌دلیل قیمت‌های پایین و مناسب اجناسش توانسته نظر ساکنان جزیره را به سوی خود جلب کرده و آن‌ها را به مشتریان ثابت خود تبدیل کند. در بازارچه حافظ کیش برخی اجناس نیز به‌صورت عمده به‌فروش می‌رسد که می‌توانید با قیمتی مقرون‌به‌صرفه آن‌ها را تهیه کنید. بازارچه حافظ مرکز توسعه خدمات و بازرگانی کیش را اداره کرده و دراختیار بخش خصوصی قرار دارد. این بازارچه بیشتر برای ساکنان جزیره آشنا بوده و آن‌ها مایحتاج خود را از این بازارچه تهیه می‌کنند. علاوه‌براین می‌توانید لباس و پوشاک هم در این بازار پیدا کنید که قیمتی بسیار مناسب و پایین برای خرید دارد. اگر از تورهای موجود مثل تور کیش از شیراز استفاده کرده‌اید، حتما از این بازارچه دیدن فرمایید.

بازار ونوس کیش

پاساژ ونوس کیش در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده است. این مرکز خرید به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش شناخته می‌شود. مرکز خرید ونوس که دو طبقه بود و 310 غرفه دارد، در خیابان سنایی، جنب مرکز خرید مریم قرار گرفته است. بیشتر واحدهای تجاری این مرکز خرید در طبقه اول قابل دسترس هستند. در ونوس یک رستوران، یک کافه، سه بانک، مغازه‌های فروش لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، موادغذایی و موارد دیگر وجود دارد.

در این بازار انواع برند‌های خاص یافت می‌شود و جنس‌های عرضه شده در آن مطابق سلیقه همگان است. کل این مرکز خرید مساحتی معادل ۲۶۵۰۰ مترمربع دارد. در این مرکز خرید یک شهربازی فعالیت می‌کند؛ فضای شهربازی پاساژ ونوس کیش شامل ماشین کودک، تشک های نرم و مناسب با سیستم بدنی کودک، تونل‌های مارپیچ، انواع اسباب‌بازی دخترانه و پسرانه می‌شود. برای کنترل و امنیت بیشتر کودکان مربی مختص آنان و یک جانپناه درنظر گرفته شده است. همه این فضا شهربازی به‌گونه‌ای طراحی شده است که والدین به‌راحتی به کودکان خود دسترسی دارند و کودکانشان قابل رویت هستند.

موقعیت مکانی بازار ونوس کیش

مرکز خرید ونوس نزدیک به هتل ونوس قرار دارد و همه روزه از ساعت 10 صبح تا یک بعدازظهر و از ساعت چهار تا 10 شب آماده خدمت‌رسانی به مردم است. شما می‌توانید بعد از یک خرید مفصل به ساحل بروید و لحظات نابی را در این سفر تجربه کنید. بسیاری از مردم دوست دارند هتل محل اقامت آن‌ها به مراکز خرید نزدیک باشد. چند هتل نزدیک به این مرکز خرید جذاب و شیک عبارت ‌هستند از هتل بین‌المللی، هتل آرامش، هتل جام‌جم، هتل فلامینگو، هتل ویدا، هتل پارس نیک، هتل آپارتمان پارسیان، هتل صدف، هتل شایان، هتل آنا، هتل لوتوس، هتل کوروش و…

جالب است بدانید همه این هتل‌ها با مرکز خرید ونوس کم‌تر از پنج دقیقه فاصله دارند و شما می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن پیاده به همه این هتل‌ها بروید. هتل‌های نام برده شده در تور کیش نوروز بسیار پرطرفدار و میان گرشگران ومسافران نوروزی از محبوبیت چشم‌گیری برخوردار هستند.

زندگی در این جزیره زیبا می‌تواند آرزوی هر ایرانی باشد؛ چرا که در این جزیره اشتغال و کار درصد بالاتری نسبت به دیگر مناطق ایران دارد. از نظر آب‌وهوا نیز کیش جزو چهار منطقه آب‌وهوایی در دنیا است که درصد اکسیژن خالصش از دیگر مناطق بیشتر است. شما می‌توانید برای تورهای کیش نظیر تور کیش از اصفهان و تور کیش نوروز به سایت علی بابا مراجعه کنید و همه اطلاعات ممکن را در این سایت ببنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.