آشنایی با چند برند پرفروش کاندوم در بازار

0

برای جلوگیری از بارداری و بیماری‌های مقاربتی، کاندوم یک ضرورت به شمار می‌آید. طبق گفته سازمان غذا و دارو (FDA)، کاندوم‌ها در صورت استفاده مداوم و صحیح، در جلوگیری از HIV و دیگر بیماری‌های خطرناک جنسی بسیار عالی هستند. آنها همچنین در جلوگیری از بیماری‌هایی مانند سوزاک و کلامیدیا که از طریق مایعات بدن به شریک زندگی منتقل می‌شوند نیز، مؤثر هستند.

هنگام انتخاب کاندوم برای خود یا همسر خود باید موارد مهم و اثرگذار بسیاری را در نظر داشته باشید و با توجه به آنها سراغ تصمیم گیری و انتخاب بروید. یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب کاندوم، برند و اعتبار آن است. برندهای معتبر معمولا کاندوم‌هایی را به بازار ارائه می‌دهند که از همه نظر تحت آزمایشات مختلف قرار گرفته‌اند و هم اینکه میزان خطا و خرابی کاندوم در آنها به صفر رسیده است. حتی در آزمایشات به بهترین مواد سازنده کاندوم دست پیدا کردند که میزان حساسیت به کاندوم را کاهش می‌دهند و حتی احتمال فاسد شدن زود آن نیز از بین برود. حتی این برندها امکان خرید اینترنتی انواع کاندوم را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند تا به این ترتیب خرید کاندوم را برای آنها به کاری آسان و بی دردسر تبدیل کنند.

آزمایشات نشان داده است که کاندوم‌های لاتکس و پلی یورتان می‌توانند از انتقال ویروس‌های HIV و یا ایدز، هپاتیت و تبخال جلوگیری کنند. اما کاندوم‌های طبیعی (پوست بره) ممکن است خیلی مانند کاندوم‌های لاتکس و پلی اورتان عمل نکنند. طبق آنچه در راهنمای خرید انواع کاندوم بیان می‌‌شود، بیشتر کاندوم‌های موجود در بازار از لاتکس ساخته می‌شوند، اما اگر شما یا همسرتان به این ماده حساسیت و آلرژی دارید، می‌توانید پلی اورتان (ساخته شده از پلاستیک) را برای خرید انتخاب کنید.

رونیکس

اما با تمام این صحبت‌ها، هنوز هم به انتخاب معتبرترین برندهای کاندوم در بازار شک دارید؟ در ادامه شما را با این برندها آشنا می‌کنیم تا خرید آسان‌تر و مطمئن‌تری داشته باشید.

کدکس

کاندوم و خرید آن در ایران با نام و برند کدکس گره خورده است. کدکس یکی از شناخته شده‌ترین برندها در تولید محصولات مراقبت جنسی از جمله انواع کاندوم است. کاندوم های کدکس همگی از باکیفیت‌ترین مواد و با تکنولوژی ژاپن در کشورهای مختلف از جمله ایران تولید می‌شود. در تولید محصولات کدکس خصوصا کاندوم، از هر گونه مواد مصنوعی و پلاستیک خودداری شده است و کاندوم‌های این برند از لاتکس طبیعی ساخته می‌شوند و به این خاطر است که کاندوم‌های کدکس میزان حساسیت را بسیار پایین می‌آورند.

تنوع در کاندوم‌های کدکس بسیار بالا است و در تولید آنها، انواع مختلف کاندوم را می‌توان مشاهده کرد. در این میان کاندوم‌های خاردار کدکس بیشترین محبوبیت را در میان مصرف کنندگان دارند و از آنها برای افزایش لذت رابطه جنسی استفاده می‌شود.

دورکس

برای اینکه از بارداری ناخواسته و بیماری‌های مقاربتی در امان باشید، حتما نیاز نیست که کارهای عجیب انجام دهید. کاندوم دقیقا برای همین موضوع ساخته و روانه بازار شده است. کاندوم‌های دورکس همگی از بهترین لاتکس ساخته می‌شوند و میزان حساسیت به آنها بسیار پایین است. دورکس در تولید کاندوم‌های خود سراغ ماده پلی ایزوپرن نیز رفته است تا بتواند کاندوم را به نازک‌ترین حد خود برساند تا مصرف کنندگان بتوانند، از رابطه جنسی بیشتری لذت را ببرند و در عین حال پیشگیری نیز انجام دهند.

تروجان

وقتی نوبت به لذت از رابطه جنسی می‌رسد، بهترین انتخاب می‌تواند کاندوم‌های تروجان باشد. تروجان در تولید کاندوم‌های خود از بهترین تجهیزات و تکنولوژی بهره می‌برد و میزان حالت ارتجاعی موجود در کاندوم‌های این برند، احتمال سُر خوردن کاندوم و همچنین پاره شدن آنها را به صفر رسانده است. بازار بزرگ این کاندوم در کانادا و آمریکا است و تنوع آن باعث شده که به عنوان کاندوم پرفروشی نیز به شمار آید. تروجان به غیر از کاندوم، روان کننده و ویبراتور نیز تولید می‌کند.

لایف استایل

بسیاری از افراد هستند که نسبت به ضخامت کاندوم حس خوبی ندارند و به همین خاطر ترجیح می‌دهند تا از این محصول مراقبتی استفاده نکنند. زیرا ضخامت بیش از حد کاندوم می‌تواند حسی که از تماس مستقیم به دست می‌آید را از بین ببرد. در این حالت است که کاندوم نازک می‌تواند این مشکل را حل کند. لایف استایل از نازک‌ترین‌ها در بازار است و به مردان این امکان را می‌دهد که هر حرکت، موقعیت و تکانی را عمیقا احساس کنند. اما نگران نازکی آن نباشید، چرا که نازک بودن آن به معنای این نیست که زود هم پاره می‌شود. کاندوم‌های لایف استایل بارها و بارها آزمایشات مختلف را پشت سر گذاشته‌اند و به همین خاطر امکان پاره شده آنها بسیار کم است.

کاپوت

کاپوت نیز در میان بهترین و معتبرترین برندهای تولید کننده کاندوم در بازار به شمار می‌آید و علاوه بر کاندوم، محصولاتی از قبیل انواع ژل و محصولات زناشویی نیز در ویترین خود دارد. تمام محصولات برند کاپوت دارای تأییده از اتحادیه‌های بهداشتی در کل اروپا و آمریکا است. این برند نیز در میان برندهای محبوب در آمریکا به شمار می‌آید و به همین خاطر فروش این برند در این نقطه از کره خاکی نیز بسیار بالا است. 79 سال سابقه کار کاملا نشان از اعتبار و کیفیت بالای این برند است.

سخن پایانی

انتخاب و خرید کاندوم باید با چشم باز و همچنین تحقیق و بررسی صورت بپذیرد. رابطه جنسی در حالی که باعث لذت بردن زن و شوهر می‌شود، اما بایدهای مراقبتی و پیشگیرانه در مورد بیماری‌ها و بارداری ناخواسته نیز برای آن وجود دارد. برای جلوگیری از بارداری و ابتلا به بیماری‌های مقاربتی لازم است که بهترین و معتبرترین برندهای کاندوم را برای خرید شناسایی کرد و از آنها برای رابطه جنسی استفاده کرد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.