نگاهی به گلچینی از تازه‌ترین مقالات وب‌سایت درجه

0

بار دیگر با گلچینی از بهترین مقالات سایت درجه اینجاییم. برای آنهایی که وقت کمتری دارند و نمی‌رسند مطالب گوناگون سایت درجه را سر فرصت بخوانند، بهترین‌های درجه را گلچین کرده‌ایم.

۱. کدام فرش را بخریم؟ ۷۰۰، ۱۰۰۰ یا ۱۲۰۰ شانه

شانه یا تراکم عرضی به تعداد ریشه یا گره‌هایی که در یک متر از عرض هر فرش قرار دارد گفته می‌شود. تعداد شانه‌های فرش ماشینی و دستباف معمولاً معادل ۵۰۰، ۷۰۰، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و حتی ۱۵۰۰ شانه است. اما اگر نمی‌دانید از میان این‌ها کدام را انتخاب کنید، این مقاله درجه راهنمای خوبی برای شماست.

بیشتر بخوانید

رونیکس

۲. بهترین کولرهای آبی پرتابل

اگر بسته به شهر محل زندگی‌تان کولر آبی مناسبتان است و اگر جای ثابتی برای آن ندارید، کولر آبی پرتابل گزینه ارزنده‌ای برای شماست. این مقاله از درجه ویژگی‌های مهم بهترین مدل‌های کولر آبی پرتابل را از ابعاد مختلف مانند ظرفیت، توان، مصرف آب و برق و مساحت مناسب برای خنک‌کنندگی را بررسی کرده است.

بیشتر بخوانید

۳. بهترین گوشی‌های پرچمدار، میان‌رده و اقتصادی سامسونگ

سامسونگ انبوهی از موبایل‌های مختلف را با مشخصات سخت‌افزاری و قیمت‌های گوناگون عرضه کرده است؛ قیمت‌هایی بین ۲۰۰ دلار تا بیش از ۱۳۰۰ دلار. هرکسی بودجه لازم برای خرید یک موبایل پرچمدار در خانواده گلکسی را ندارد، بسیاری دیگر هم شاید نیاز به موبایلی تا این حد قدرتمند و گران‌قیمت نداشته باشند.

در این مقاله درجه با ویژگی انواع گوشی‌های سامسونگ در رده پرچمدار، میان‌رده و اقتصادی آشنا شوید و ببینید کدام مدل مناسب شماست.

بیشتر بخوانید

۴. ۱۰ وسیله برای کسانی که می‌خواهند ویدیو بلاگر شوند

۱۰ وسیله برای ویدئوبلاگرها

امروزه ویدیوبلاگینگ (تولید محتوای ویدیویی) یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های اینترنتی که به شغلی پردرآمد و دلخواه تبدیل شده است. اگر شما هم قصد ورود به این حوزه را دارید، این مطلب درجه را بخوانید تا بدانید به چه وسایلی برای ویدیو بلاگر شدن نیاز دارید.

بیشتر بخوانید

۵. بهترین عطر و ادکلن‌های زنانه برای تابستان

در فصل‌های گرم سال عطرهایی با طبع خنک و ملایم که بیش‌ازحد تند و شیرین نباشند دلنشین‌ترند. این عطر و ادکلن‌ها معمولا با رایحه مرکبات همراه هستند و حس تازگی را به شما القا می‌کنند. خانم‌هایی که به‌دنبال عطر مناسب تابستانه هستند، این مطلب را از دست ندهند. درجه ۱۰ مدل از بهترین‌ها را بررسی کرده است.

بیشتر بخوانید

۶. قیمت روز گوشی‌های شیائومی، سامسونگ، اپل، نوکیا، هواوی

کمی قبل‌تر از بهترین‌های سامسونگ در رده‌های مختلف گفتیم. اما اگر به برندهایی غیر از سامسونگ فکر می‌کنید، این مقاله درجه قیمت روز پرطرفدارترین برندهای بازار ایران را برایتان گردآوری و یکجا ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید

۷. بهترین اپلیکیشن‌های کتابخوان برای موبایل و کامپیوتر

برای آنها که اهل کتاب و مطالعه هستند و هم‌زمان به حفظ درختان و زمین اهمیت می‌دهند، اپلیکیشن‌های کتاب‌خوان و کتاب‌های الکترونیکی بهترین گزینه‌اند. در این مقاله نویسنده خوب درجه، کتاب‌خوان‌های مختلف، از ایرانی و خارجی تا متنی و شنیداری را بررسی کرده است.

بیشتر بخوانید

۸. بهترین مانیتورهای اقتصادی در بازار ایران

بهترین مانیتورهای اقتصادی در بازار ایران

تجربه کاربری از یک سیستم کامپیوتری قدرتمند بدون نمایشگر یا مانیتور مناسب ممکن نیست، چون نتیجه همه ویژگی‌های سخت‌افزای در نهایت در تصویر به بار می‌نشیند. اما خرید مانیتور مناسب با وجود انبوه اصطلاحات و قابلیت‌ها کمی چالش برانگیز است. اگر با اصطلاحات فنی آشنایی چندانی ندارید و در پی خرید مانیتور ارزان هستید، این مطلب درجه بی‌تردید به کارتان می‌آید.

بیشتر بخوانید

۹. بهترین ایرفون و هدفون‌های سیمی تا یک میلیون تومان

امروزه هدفون وسیله‌ای کاربردی و شاید ضروری است. خیلی از ما زمان زیادی از روز را به گوش‌دادن به موسیقی و پادکست یا صحبت با تلفن همراه در هنگام رانندگی می‌گذرانیم. با توجه به تنوع محصولات، شاید انتخاب محصول مناسب بسته به هدف از استفاده و بودجه‌ای که دارید، آسان نباشد. این مقاله درجه بهترین‌های بازار را بررسی و نظر کاربران را هم برایتان گردآوری کرده است.

بیشتر بخوانید

۱۰. بررسی شیائومی پوکو X3 پرو؛ مزایا، معایب و گزینه‌های بهتر

اگر از میان قابلیت‌های موبایل کیفیت گیمینگ آن برایتان مهم است،‌ شاید بدانید شیائومی پوکو X3 پرو بهترین دیوایس گیمینگ در این رنج قیمت، است. اما در برخی موارد دیگر، نسخه ضعیف‌تر این گوشی یعنی پوکو X3 NFC عملکردی بهتری دارد. در واقع شیائومی برای ارتقاء چیپست بدون هزینه سنگین مجبور به زدن از گوشه‌‌و‌کنار دستگاه بوده. اما آیا با وجود این تغییر دیگر نمی‌توان پوکو X3 را یکی از بهترین گزینه‌های بازار اقتصادی به حساب آورد؟ این مقاله درجه به این پرسش پاسخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید

یک بار دیگر برترین‌های درجه را برایتان دست‌چین کردیم تا اطلاعات سودمند آنها راهگشایتان باشد. درجه از این مطالب بسیار دارد. برای مطالعه مطالب بیشتر به وبسایت درجه مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.