نگاهی به آخرین مقالات وب‌سایت درجه

0

درجه کمک می‌کند تا با چشمانی باز انتخاب، و هوشمندانه خرید کنید. محصولات مختلف در حوزه‌های گوناگون در درجه موردبررسی قرار می‌گیرند و مهم‌ترین نکاتی که هنگام تصمیم‌گیری درباره خرید اقلام مختلف باید در نظر بگیرید، به شما ارائه می‌شود. مرور گلچینی از آخرین مقالات منتشر شده در وبسایت درجه را از دست ندهید.

۱. نکاتی درباره شناسایی گوشی اصل از غیراصل

بازار موبایل پر از گوشی‌های کپی، تقلبی و اصطلاحا فیک است. ظاهر این گوش‌ها کاملا مشابه گوشی‌های اصلی است اما مشخصات فنی آنها بسیار پایین‌تر است و قیمت کمتری هم دارند. در این بین گاهی برخی افراد سودجو از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و گوشی فیک را به قیمت گوشی اصل می‌فروشند.

رونیکس

برای اینکه چنین کلاهی سرتان نرود، روش‌های تشخیص گوشی فیک از اصل را، در این مطلب سایت درجه بخوانید.

بیشتر بخوانید

۲. نکات مهم برای خرید خودرو دست دوم

خرید و فروش خودرو دست‌دوم در کشورهای بسیاری رایج و حتی از پردرآمدترین کسب‌وکارها به شمار می‌رود. در ایران به‌ویژه، فاصله قیمتی ماشین نو و دست‌دوم، خرید خودروی کارکرده را به گزینهٔ پرطرفداری برای قشر وسیعی از مصرف‌کنندگان تبدیل کرده است.

در این میان اما شناسایی ایرادها و عیب‌های عمده خودرو، مسئله بسیار مهمی است. باید مواردی مثل نکات فنی، ظاهری، سلامت بدنه، سلامت شاسی، میزان کارکرد و بیمه ماشین را باید بررسی کنید. این مطلب درجه به شما می‌گوید هنگام خرید ماشین دست‌دوم به چه نکاتی توجه کنید.

بیشتر بخوانید

۳. نکات مهم پیش از خرید گیاهان آپارتمانی

مقاله درجه درباره خرید گیاه آپارتمانی

این روزها با گسترش آپارتمان‌نشینی، دسترسی به گل و گیاه و داشتن باغچه بسیار کمتر شده است. برای جبران این کمبود خیلی‌ها به گیاهان آپارتمانی روی می‌آورند.

نکته اینجاست که نباید این گیاهان را تنها از روی ظاهر انتخاب کرد چون خیلی از آنها حساس‌اند و نیاز به نگهداری در شرایط خاصی دارند. این محتوا از سایت درجه، نکات مهم هنگام انتخاب گل و گیاه آپارتمانی را برایتان توضیح می‌دهد.

بیشتر بخوانید

۴. راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

این روزها اگر قصد خرید موبایل داشته باشیم، باید آن را با دقت و به شکلی انتخاب کنیم که با اولویت‌ها و نیازهایمان همخوانی داشته باشد چون با توجه به قیمت‌ها، تا چند سال دیگر احتمالا خبری از خرید مدل جدید نخواهد بود.

با توجه به این موضوع، درجه فهرستی از بهترین گوشی‌های تا ۱۰ میلیون تومان تهیه و به مزایای و معایب هر یک اشاره کرده است. اگر در گیرودار خرید موبایل هستید، این مطلب درجه را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید

۵. راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان

مطلب معرفی گوشی‌های بازار در بازه قیمتی ۱۰ میلیون تومان و کمتر را خواندید؟ اگر دلتان رضا نمی‌دهد به خرید گوشی هشت، نه میلیونی، تنها نیستید. با توجه به شرایط اقتصادی و قیمت‌های سرسام‌آور اقلام مختلف، خیلی‌ها شرایط شما دارند. پس برویم به سراغ گوشی‌های ۵ میلیون تومانی و کمتر!

درجه در این مطلب بهترین گوشی‌های این بازه قیمتی را با توجه به کیفیت نمایشگر، دوربین و میزان شارژدهی بررسی کرده است.

بیشتر بخوانید

۶. آشنایی با۱۰ پکیج‌ برتر آموزش زبان انگلیسی

مقاله درجه درباره پکیج‌های آموزش زبان

اگر به دلیل مشغله‌ کاری یا تحصیلی، زمان یا هزینه شرکت در کلاس‌های خصوصی و موسسات را ندارید، بد نیست یادگیری زبان به صورت خودآموز و با استفاده از پکیج آموزش زبان را امتحان بزنید.

درجه پرطرفدارترین پکیج‌های آموزش زبان را، از بسته‌های معتبر خارجی مثل دولینگو تا بسته‌های ایرانی مثل زبان‌آموز نصرت، بررسی کرده است.

بیشتر بخوانید

۷. راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال به زبان ساده

این روزها ارزهای دیجیتال گزینه‌های جذابی برای سرمایه‌گذاری و کسب سودهای کوتاه مدت به نظر می‌رسد. اما حواستان باشد که اگر بی‌گدار به آب بزنید سرمایه‌تان را به باد خواهید داد.

این مطلب درجه به شما کمک می‌کند بازار رمزارزها را بهتر بشناسید و از زیان‌های هنگفت پیشگیری کنید.

بیشتر بخوانید

۸. نکاتی که پیش از خرید UPS باید بدانید

قطع برق جدای از آسیبی که ممکن است به دستگاه‌‌های حساس وارد کند می‌تواند در روند کار هم اختلال ایجاد کند. مثلا اگر در حال کار روی پروژه‌ای حساس برق قطع شود، ممکن است تمام داده‌ها یا فایل‌های حساس از بین بروند. علاوه بر این بسیاری از دستگاه‌ها از ماشین‌های فنی گرفته تا لوازم برقی خانگی ممکن است در نتیجه قطعی برق آسیب ببینند؛ آسیبی که گاهی ممکن است هزینه چندصدمیلیونی داشته باشد.

UPS ابزاری برای تامین برق اضطراری در زمان قطعی برق است. خرید UPS نه تنها برق ضروری را برای لوازم الکترونیکی تامین می‌کند بلکه در برابر نوسان ولتاژ از آنها حفاظت می‌کند. این مطلب از سایت درجه به شما می‌گوید که برای خرید USP باید چه نکاتی را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید

درجه پر است از محتواهای این‌چنینی که از دغدغه شما برای انتخاب و خرید بهترین گزینه کم می‌کند. برای مطالب کاربردی بیشتر سری به سایت درجه بزنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.