راهنمای انتخاب دانشگاه‌ها و مدارس آنلاین کانادا

0

کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت تحصیلی است. این کشور دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی معتبر زیادی دارد. از طرفی هزینه تحصیل در این کشور معقول است و تنوع فرهنگی و سطح بالای کیفیت زندگی باعث می‌شود دانشجویان مشکلات کمتری را تجربه کرده و با آرامش بیشتری تحصیل کنند. در این مقاله درباره تحصیل آنلاین در کانادا و مزایای آن صحبت می‌کنیم.

مزایای تحصیل در کانادا

در مقاله همه چیز درباره تحصیل در کانادا از سایت کن اپلای درباره مزایای تحصیل در کانادا می‌خوانیم:

  • هزینه تحصیل در کانادا نسبت به تحصیل در سایر کشورها مثل آمریکا و استرالیا مناسب‌تر است.
  • کیفیت آموزش در کانادا بسیار بالا بوده و در انتها مدرک دانشگاهی ارزشمندی اخذ خواهید کرد.
  • زبان اکثر ایالت‌های کانادا انگلیسی است و نیازی به یادگیری زبان جدید ندارید.
  • هزینه‌های زندگی در کانادا نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکا کمتر است.
  • در زمان تحصیل امکان داشتن کار پاره‌وقت برای دانشجو و کار تمام‌وقت برای همراه (همسر و فرزندان فرد دانشجو) وجود دارد.
  • امکان اقامت دائم بعد از اتمام تحصیل در شرایط خاص وجود دارد.
  • در برخی استان‌ها در صورت معافیت مالیاتی تا 70 درصد مبلغ شهریه بازگردانده می‌شود.

تحصیل آنلاین در کانادا

در مقاله تحصیل آنلاین در کانادا از سایت کن اپلای می‌خوانیم:

رونیکس

شیوع ویروس کرونا خسارت‌های جبران ناپذیری به تمام کشورهای دنیا از نظر جانی، اقتصادی و … زد. در همین دوران اهمیت به علم و تحصیل برای مقابله سریعتر و راحتتر جهان با چنین چالش‌هایی بیشتر شد. به همین دلیل در اکثر کشورهای دنیا دانش آموزان و دانشجویان به تحصیل خود به صورت اینترنتی ادامه می‌دهند. در این بین کشور کانادا که برای جذب دانشجویان بین‌المللی اهمیت ویژه‌ای قائل است در اواخر سال 2020 قوانین جدیدی برای مهاجرت تحصیلی دانشجویان بین‌المللی وضع کرد. بر طبق این قوانین به علت شیوع ویروس کرونا و ممنوع شدن سفرهای خارجی، دانشجویان بین‌المللی دیگر نیازی به سفر به کانادا و گذراندن پروسه بیومتریک مهاجرت ندارند. در واقع دانشجو پس از اخذ پذیرش می‌تواند با صرف کمترین هزینه و با یک دستگاه متصل به اینترنت از کشور مبدا در کلاس‌های درس خود حاضر شود.

از مزایای این روش تحصیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش هزینه‌ها
  • عدم نیاز به ارائه مدرک زبان
  • مدیریت زمان
  • معایب شوک فرهنگی وجود ندارد
  • امکان تحصیل در ایران و کانادا

بهترین دانشگاه‌های آنلاین کانادا

دانشگاه مک گیل: مک گیل یکی از بهترین دانشگاه‌های کاناداست و برای دانشجویان بیش از 150 کشور دنیا دوره‌های آنلاین عالی برگزار می‌کند.

دانشگاه آتاباسکا: از اولین دانشگاه‌های آنلاین کاناداست و بیش از 40000 دانشجو دارد. در این دانشگاه دوره‌های مختلفی تدریس می‌شود.

دانشگاه لورنتین: دانشگاه لورنتین از بهترین دانشگاه‌های کاناداست و موفقیت‌های علمی بسیاری کسب کرده است. این دانشگاه دوره‌های مختلف برای رشته‌های مختلف برگزار کرده است.

دانشگاه مانیتوبا: دانشگاه مانیتوبا از دانشگاه‌های برتر کانادا است و یکی از بزرگترین مراکز تحقیقاتی کانادا نیز محسوب می‌ود. این دانشگاه کلاس‌های آنلاین نیز برگزار می‌کند.

بهترین مدارس آنلاین کانادا

برای دانش آموزانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند تحصیل آنلاین در مدارس کانادا بهترین راه است. در این دوره‌های آنلاین نیازی به ارائه مدرک زبان ندارید و در صورت موفقیت و کسب نمرات خوب، به علت داشتن دیپلم کانادایی، شانس شما برای اخذ پذیرش دانشگاه‌های کانادا بسیار بیشتر خواهد بود. در این حالت فقط باید شهریه مدرسه را پرداخت کنید و هزینه‌های اضافی نخواهید داشت پس با هزینه کمتر می‌توانید دیپلم خود را از بهترین مدارس کانادا را بگیرید.

  • لورل اسپرینگز یک مدرسه بدون وابستگی خاص مذهبی و … است و برای ثبت نام 100 تا 250 دلار باید پرداخت کنید. البته این شهریه برای دانش آموزان بین‌المللی ممکن است افزایش پیدا کند.این مدرسه دوره‌های آنلاین در دوره کرونا ارائه می‌دهد.
  • جیمز مدیسون در سال 1996 تاسیس شد. در حال حاضر یکی از بهترین برنامه‌ها آموزشی مدارس کانادا را جیمز مدیسون ارائه می‌دهد. خوشبختانه امکان تحصیل آنلاین در این مدرسه وجود دارد.
  • اکسل یکی از دبیرستان‌هایی است که دوره‌های آنلاین برگزار می‌کند. شهریه این دبیرستان در هر ماه حدود 90 دلار است.
  • هالستروم یکی از مدارس خوبی است که می‌توانید به صورت آنلاین در آن تحصیل کنید.

کلام آخر

تحصیل آنلاین در کانادا بهترین موقعیت برای کسانی است که قصد اخذ مدرک از دانشگاه‌ها و مدارس معتبر این کشور را دارند. از طریق سایت https://studyonline.ca می‌توانید اطلاعات خوبی درباره تحصیل آنلاین در کانادا کسب کنید. اگر فقط قصد تحصیل و اخذ مدرک کانادایی را دارید این روش برای شما بهترین است. اگر قصد مهاجرت به کانادا از روش تحصیلی را دارید نیز این روش می‌توانید هزینه‌های شما را در چند سال اول تحصیل به میزان زیادی کاهش دهد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.