کدام بازی‌های بردگیم مناسب خانواده هستند؟

0

یافتن فعالیتی برای لذت بردن تمام اعضای خانواده می‌تواند بسیار دشوارتر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید. اما بردگیم‌ها می‌توانند فعالیتی بسیار سرگرم کننده و جذاب برای تمام سنین باشند و خانواده‌ها را ساعت‌ها کنار هم جمع کنند و باعث شادی آنها شوند. در این مقاله قرار است بهترین بازی‌های رومیزی خانوادگی معرفی کنیم، که همه گزینه‌های فهرست شده برای بچه‌ها مناسب و در عین حال به اندازه کافی برای بزرگسالان سرگرم‌کننده هستند.

بازی های بردگیم مناسب برای خانواده

برای کمک به شما در محدود کردن انتخاب‌ها از میان بردگیم‌ها، ما لیستی از بازی‌های رومیزی خود را برای بازی با خانواده گردآوری کردیم. انتخاب‌های ما را بخوانید و خود را برای بازی های بردگیم مناسب برای خانواده آماده کنید.

مونوپولی، بازی‌ای که واقعا زمان را می‌کشد

رونیکس

مونوپولی یکی از بازی‌های قدیمی و بسیار پرطرفدار است که برای دورهمی‌های خانوادگی نیز بسیار گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌آید. بازی با مونوپولی چه به صورت گروهی و یا انفرادی باشد، ‌همیشه جذابیت‌های خاص خود را دارد و خب رقابت در آن موج می‌زند. مونوپولی بردگیمی است که می‌تواند ساعت‌ها ادامه داشته باشد، بنابراین باید قبل از شروع تمام خوراکی‌ها و ابزارهای مورد نیاز خود را آماده کنید تا بتوانید هیجان بازی را حفظ کنید.

کاتان، بازی‌ای برای افراد عاشق رقابت

سال‌ها است که بازی کاتان به عنوان یکی از بهترین بازی‌های رومیزی چند نفره شناخته می‌شود و بسیار هم هیجان انگیز است. در این بازی باید هم به دنبال انحصارطلبی باشید و در عین حال نیز ریسک کنید. در این بازی شما بر سر منابع برای ساخت جاده‌ها و در نهایت امپراتوری‌های کوچک رقابت می‌کنید. این بازی قوانین بسیاری دارد، اما به اندازه کافی آسان است که در حین بازی این قوانین را یاد بگیرید. به نظر می‌رسد در این بازی، شانس و استراتژی تاثیر یکسانی بر نتیجه دارند. پس از صرف شام و یا در حین شام، می‌توانید با خانواده این بازی را انجام دهید و از اوقات پرهیجان لذت ببرید.

تیکت تو راید، بازی‌ای برای استراتژیست‌ها و ماجراجویان

بازی رومیزی تیکت تو راید (Ticket to Ride) به طور کلی بسیار خوب و با استراتژی، جذابیت و هیجان کافی طراحی شده است و علاوه بر هیجانی که دارد، از طراحی مینیمال و جذابی بهره می‌برد. بر خلاف بازی‌های دیگری که ممکن است زمان زیادی طول بکشد، بازی تیکت تو راید به گونه‌ای طراحی شده که خیلی سریع می‌توان آن را به پایان رساند و حتی برای دو دور آن را بازی کرد. هدف از این بازی این است که افراد با کمک قطارها مسیرهایی بین کشورها بسازند و مسیر بزرگ‌تر برنده بازی خواهد بود. البته قوانین این بازی برای تشخیص برنده، تنها به طولانی بودن مسیر ربط ندارد و مواردی دیگری نیز در این تصمیم گیری دخیل هستند.

تاکنوکو،‌ بازی‌ای برای تمام سنین

تاکنوکو یک بازی جذاب است که در آن باید برای یک پاندای کوچک زیبا که در اطراف تخته حرکت می‌کند، بامبو پرورش دهید. این بازی به گونه‌ای طراحی شده که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان بهترین گزینه برای سرگرم شدن است. این بازی را می‌توان در مدت زمان معقول – زیر یک ساعت – کامل کرد که این نیز گزینه‌ای بسیار عالی برای خانواده‌ها است.

دروغگو (Liar’s Dice)، بازی‌ای که شما را سرحال می‌کند

این بازی شبیه به بازی بلوف و بسیار سرگرم کننده و جذاب است. در این بازی شانس و استراتژی به صورت همزمان نیاز است، اما عمدتاً اعتماد به نفس در بیان بلوف‌ها است که شانس برنده شدن را بالا می‌برد. هیجان در این بازی به اندازه‌ای زیاد است که مطمئنا خانه را صدای بازیکنان برمی‌دارد، اما این دقیقا همان چیزی است که از یک بازی پرهیجان انتظار دارید. با خرید این بازی می‌توانید در روزهای آخر هفته خود را سرگرم کنید و یا آن را با خود به سفر ببرید.

ریسک، بازی‌ای برای عاشقان کشورگشایی

بدون شک یکی از بهترین بردگیم‌های چند نفره که برای خانواده نیز مناسب باشد، ریسک است. تعداد بازیکن برای این بازی بین سه تا پنج نفر است، اما اگر تعداد بیشتر بشود بازی جذاب‌تر و پرهیجان‌تر می‌شود. این بازی نیز مانند مونوپولی کمی به وقت نیاز دارد و حتما برای آن زمان آزاد خانواده را در نظر بگیرید. در این بازی شما در جنگ جهانی هستید و قصد تصرف دنیا را دارید. برای برد این بازی حتما باید استراتژی درستی بچینید و البته که، چاشنی شانس نیز به شما در پیروزی کمک می‌کند.

خرید انواع بازی‌های بردگیم

بردگیم‌ها تنوع بسیاری بالایی دارند و می‌توانید مدل‌های ایرانی و خارجی آن را برای سنین مختلف و همچنین در نسخه‌های دخترانه یا پسرانه تهیه کنید. خرید انواع بازی های بردگیم علاوه بر اینکه برای نوجوانان و جوانان مناسب هستند، مانند مواردی که در این مقاله نام بردیم، برای خانواده نیز بسیار انتخاب خوبی هستند. برای خرید بازی فکری رومیزی (بردگیم) میتوانید به سایت ویزززز به آدرس www.vizzzzz.com مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.