انتخاب هدیه برای خانمها با نکاتی که کمک می‌کند طرف‌تان را خوشحال کنید

0

انتخاب هدیه برای جنس مخالف، می‌تواند برای هر کسی چالش‌برانگیز باشد. علت بسیار ساده است. مردان و زنان نگاه متفاوتی به چیزهای مختلف دارند. تحمیل دیدگاه خودمان موقع خرید هدیه برای جنس مخالف می‌تواند ما را به دردسر بیندازد، چون با این کار چیزهایی را خواهیم خرید که فکر می‌کنیم او دوست خواهد داشت، اما در واقع احتمالا از آن خوشش نمی‌آید. به همین دلیل در انتخاب بهترین هدیه برای آقایان و خانم‌ها باید به نکات خاصی توجه شود. اگر می‌خواهید برای زن زندگی‌تان هدیه بخرید، چه مخاطب خاص‌تان باشد، چه مادر، خواهر یا حتی عمه و خاله، بهتر است بدانید خانم‌ها دوست دارند هدیه‌شان چه ویژگی‌هایی داشته باشد. همراه ما باشید، می‌خواهیم راه‌ورسم خرید بهترین هدیه برای خانمها را برای‌تان بگوییم.

خانم‌ها به عشق و محبت بیشتر از خودِ هدیه اهمیت می‌دهند

من به‌عنوان یک زن می‌توانم بعضی مشاهداتم را با شما در میان بگذارم تا بتوانید موقع خرید هدیه انتخاب‌های درست‌تری داشته باشید. بر اساس تجربه‌ی من، خانم‌ها انگیزه شما از هر هدیه را بررسی می‌کنند. اهمیت و ملاحظه‌ای که پشت هدیه پنهان شده معمولا برای خانم‌ها مهم‌تر از علاقه‌ی شدیدشان به خود هدیه است. ما غافل‌گیر شدن را دوست داریم و دوست داریم بدانیم که به ما اهمیت داده می‌شود. برای خانم‌ها حتی کمی تلاش و ملاحظه اهمیت زیادی دارد.

رونیکس

یادتان باشد خانم‌ها همیشه حواس‌شان به انگیزه‌های شما هست

چه خانمی که می‌خواهید به او هدیه بدهید مادر یا خواهرتان باشد و چه مخاطب خاص، قوانین خرید هدیه برای خانمها یکی است. تقدیر از یک خانم کار سختی نیست؛ اگر واقعا برای آنها اهمیت قائل شوید و بدانید که خانم‌ها چه چیزهایی را دوست دارند. خانم‌ها هدیه‌های کاربردی را دوست دارند اما بیشتر دوست دارند هدیه‌های خاص بگیرند؛ چیزهایی که خودشان برای خودشان نمی‌خرند. خانم‌ها همیشه ملزومات‌شان را تهیه می‌کنند، اما به‌ندرت برای خودشان چیزهای خاص می‌خرند. اگر بخواهید مقایسه کنید تفاوت مثل خریدن کیف گران‌قیمتی که همسرتان عاشقش شده، به‌جای خریدن کرم ضدچروک برای او است. شاید فکر کنید کیف کاربردی نیست، اما اگر او از آن استفاده می‌‌کند برایش کاربردی است. شاید به‌خاطر نگرانی‌ای که او به‌خاطر چروک شدن پوستش نشان می‌دهد کرم ضدچروک را خریده باشید، اما با خریدن کرم، این را به ذهنش متبادر می‌کنید که او در نظر شما پیر شده است.

۵ نکته که باید موقع خرید هدیه برای یک خانم در نظر داشته باشید

هدیه برای خانم ها

خرید هدیه برای یک خانم کار پیچید‌ه‌ای نیست، ولی اگر مانند مثال قبل دچار اشتباه شوید، می‌تواند نتیجه‌ی برعکس داشته باشد. اگر می‌خواهید خودتان را از چنین اشتباهاتی دور کنید و همیشه انتخاب خوبی داشته باشید، این چند نکته را به یاد داشته باشید:

۱. سعی کنید هدیه را در یک روز معمولی بفرستید

ولنتاین، تولد، سالگردها و تعطیلات زمان‌هایی هستند که همه انتظار هدیه را دارند. اگر واقعا می‌خواهید بر او تأثیر بگذارید، در یک روز معمولی به او هدیه دهید تا نشان دهید که به یادش هستید. برای این کار مجبور نیستید خودتان را دچار ورشکستگی کنید، احتمالا اگر فقط او را با یک بسته شکلات، چند شاخه گل یا صرف شام در رستوران غافل‌گیر کنید، واقعا خوشحال می‌شود. این روش، نشان دادنِ اهمیت شما است که ارزش دارد نه ارزش مادی هدیه.

۲. وقتی برای تولد یا سالگرد هدیه می‌خرید اهمیت دادن‌تان را نشان دهید

خانم‌ها دوست دارند بدانند که به چیزهای مورد علاقه‌شان توجه می‌شود. می‌توانید چیز کاربردی و دوست‌داشتنی‌ای را که مدت‌ها درباره‌اش صحبت کرده بخرید یا چیزی که حتی نمی‌دانسته به آن نیاز دارد.

معمولا وقتی خانم‌ها از چیزی خوش‌شان می‌آید دائم درباره‌ی آن حرف می‌زنند. اگر خوب گوش کنید، احتمالا متوجه می‌شوید او چه چیزی دوست دارد و دلش می‌خواهد چه چیزهایی داشته باشد. اگر خوش شانس باشید شاید حتی جزئیات آن را هم بگوید. اگر هر دفعه که از جلوی مغازه‌ای رد می‌شوید، مثلا به کیف مشکی خاص خیره می‌شود، آن کیف احتمالا هدیه‌ی خوبی برای او است.

۳. برای خرید یک هدیه خوب لازم نیست قدرت تله‌پاتی داشته باشید

شاید فکر کنید ذهن‌خوانی تنها روش برای فهمیدن این موضوع است که یک خانم به چه چیزهایی نیاز دارد که حتی خودش هم از آن خبر ندارد. اما این‌طور نیست. شما باید از توانایی حل مسئله کمک بگیرید و با در نظر گرفتن تجربه‌هایی که در گذشته با او داشته‌اید تصمیم بگیرید.

شاید متوجه شده باشید که در زمان‌های خاصی از ماه، همسرتان متحمل درد زیادی است و این دوره را با خوردن قرص‌های مسکن و خوابیدن زیاد سر می‌کند. برای غافل‌گیر کردن او می‌توانید برایش کمی شکلات بخرید یا کارت‌پستال تهیه کنید تا بداند که متوجه ناخوشی او هستید. با این کار نه‌تنها نشان می‌دهید که به او اهمیت می‌دهید، بلکه نشان می‌دهید که از صحبت درباره‌ی مشکلات زنانه همسرتان هراسی ندارید.

زمانی مادرم از درد شدید پا شکایت می‌کرد. من کفش‌هایش را نگاه کردم و فورا متوجه شدم مشکل از کجاست. کفش‌ها کهنه شده بودند و دیگر برای استفاده مناسب نبود. یک جفت کفش تازه بهترین هدیه‌ای بود که در آن زمان می‌توانستم به او بدهم. او آن‌قدر درگیر مشکلات دیگر اعضای خانواده بود که متوجه نیازش به یک جفت کفش جدید نبود.

۴‌. به معنایی که هدیه‌تان به ذهن متبادر می‌کند، توجه کنید

وقتی می‌خواهید هدیه‌ای مربوط به وزن یا شکل بدن تهیه کنید باید بسیار مواظب باشید. خانم‌ها به‌خاطر توقعات نامعقول و معیارهای غیرواقع‌گرایانه برای زیبایی تحت فشار زیادی هستند. فقط در صورتی که همسرتان به شما بگوید که:«برای تولدم عضویت یک باشگاه ورزشی یا کلاس یوگا می‌خواهم.» یا «یک تردمیل بهترین هدیه‌ای است که می‌توانی برای تولدم بخری!» به چنین هدایایی فکر کنید. در غیر این صورت ممکن است تصادفا این پیام را که ظاهر او مشکلی دارد به ذهن او متبادر کنید.

خرید وسایل آشپزخانه هم اشتباه دیگری است. البته استثناهایی وجود دارد. شاید تمام چیزی که همسرتان می‌خواهد یک میکسر جدید باشد تا مهارت‌های شیرینی‌پزی‌اش را به مرحله‌ی بعد برساند. جز در چنین مواردی که او به‌طور خاص از شما چنین هدیه‌ای بخواهد، خرید وسایل آشپزخانه می‌تواند این پیام را به همراه داشته باشد که شما فکر می‌کنید او فقط باید در آشپزخانه کار کند. احتمالا هدف شما این نیست، اما پیامی که همسرتان از شما می‌شنود این خواهد بود.


حتما بخوانید: ۷ جمله ساده که مردان و زنان برداشت متفاوتی از آنها دارند

۵. هدیه را برای او خاص کنید

موقع خرید هدیه، چیزی انتخاب کنید که مخصوص او باشد. خرید دو بلیط برای سینما برای دیدن فیلمی که شاید زیاد برای او جالب نباشد یک هدیه محسوب می‌شود، اما بیشتر هدیه‌ای به خودتان است تا هدیه‌ای برای او. اگر همسرتان مثلا تئاتر را ترجیح می‌دهد شاید بهتر باشد تفریحی را انتخاب کنید که برای او جالب‌تر است. با این کار شما نشان می‌دهید که به‌خاطر علایق او، از ترجیح خودتان صرف‌نظر کرده‌اید و این کار ارزش زیادی برای او خواهد داشت.

حالا دیگر می‌توانید بروید و به او نشان دهید چقدر برایش ارزش قائل هستید…

هدیه برای خانم ها

هدیه خریدن برای خانم‌ها نباید به کابوس آقایان تبدیل شود. شاید زن‌ها موجودات پیچیده‌ای باشند اما نشان دادن کمی محبت و اهمیت بیشتر از آنچه فکرش را بکنید، بر آنها تأثیر می‌گذارد. بهترین هدیه برای خانمها لزوما کاربردی‌ترین چیز نیست و مجبور نیستید برای خرید آن خودتان را ورشکست کنید.

یادتان باشد هدیه دادن، یکی از ساده‌ترین راه‌های خوشحال کردن دیگران است. بهترین‌ هدیه‌ها از احساسات قلبی نشئت می‌گیرند و پیوند شما با گیرنده را نشان می‌دهند. برایش چیزی بخرید که آن را دوست دارد یا چیز ویژه‌ای تدارک ببینید که خودش هم نمی‌دانسته چقدر آن را می‌خواهد یا به آن نیاز دارد. به‌احتمال زیاد با این کار او متوجه می‌شود که شما چقدر وقت گذاشته‌اید تا به او نشان دهید چقدر دوستش دارید و برایش ارزش قائل هستید.


در ادامه بخوانید: ۷ انتظاری که زنان از همسرشان دارند اما به زبان نمی‌آورند
اگر می‌خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای شریک عاطفی، یا حتی خودتان را در رابطه متوجه شوید، حتما این کتاب را بخوانید.
منبع lifehack
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.