بهترین بازی های اندروید؛ ۲۴ بازی رایگان به همراه لینک دانلود آنها

5

ده سال از زمانی که اندروید برای اولین بار معرفی شد می‌گذرد. از آن زمان همواره شاهد هزاران بازی در گوگل پلی استور بوده‌ایم. اما واضح است که همه‌ی بازی‌ها کیفیت بالایی ندارند و پیدا کردن بهترین بازی های اندروید از بین این همه بازی کار بسیار دشواری است. همراه ما باشید، در این مقاله می‌خواهیم ۲۴ مورد از بهترین بازی های اندروید را به شما معرفی کنیم که اتفاقا رایگان هم هستند.

وقتی تصمیم می‌گیرید بهترین بازی های اندروید را انتخاب کنید، باید چند مورد را در نظر داشته باشید. ابتدا اینکه به یاد داشته باشید که قطعا تنها به‌دنبال یک بازی نیستید. شما ممکن است یک بازی عالی را برای بازی‌کردن در خانه یا رفت‌وآمد و یکی را هم برای صف بانک بخواهید. برخی بازی‌ها هم با هدفون بهتر هستند، برخی هم برعکس این‌طور نیستند. توصیه می‌کنم که به‌طور منظم چند عنوان را بازی کنید تا بفهمید کدام بازی‌ها مناسب شما هستند و البته، هیچ چیزی بهتر از این نیست که بازی دلخواه‌تان را پیدا کنید (منظورمان دقیقا بازی‌ای است که نتوانید برای دوباره بازی‌کردنش صبر کنید)!

رونیکس

بازی‌های رایگان اندروید این روزها دیگر واقعا رایگان نیستند. در واقع ممکن است که پس از نصب بازی، امکان استفاده از بازی محدود شود یا امکان پیشرفت در بازی از بازیکن گرفته شود. در ادامه برخی از بهترین بازی های رایگان اندروید را که به‌راحتی بدون خرید درون‌برنامه‌ای قابل اجرا هستند، با هم مرور می‌کنیم.

۱. PUBG Mobile

 PUBG Mobile - بهترین بازی های اندروید

بازی PUBG Mobile مدت زیادی نیست که عرضه شده، با وجود این، به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تیراندازی موبایل تبدیل شده است. در این بازی یک نبرد ۱۰۰ نفره در جزیره‌ای کوچک شکل می‌گیرد. بازیکنان می‌توانند ابزارها، وسایل نقلیه و سلاح‌ها را در جزیره جمع کنند و به‌وسیله‌ی آنها به جنگ دشمنان خود بروند. برنده‌ی بازی هم آخرین بازمانده‌ی نبرد ۱۰۰ نفره است.

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۲. Angry Birds Star Wars II

Angry Birds Star Wars II - بهترین بازی های اندروید

تصور اینکه چنین بازی ساده‌ای این تعداد نبرد خلاقانه داشته باشد، دشوار است. در این بازی داستان‌های باورنکردنی زیادی هم وجود دارد که بازیکن را سرگرم می‌کند. Angry Birds Star Wars II، قسمت ششم از سری بازی‌های معروف Angry Birds و یکی از موفق‌ترین بازی‌های این سری است. این بازی، دوبار هم نامزد بهترین بازی سال شده است. تمام جذابیت Angry Birds Star Wars II، به پرندگان خشمگین و خوک‌های بد نیست، بلکه داستان‌های منحصربه‌فرد و مدل‌سازی‌های چشم‌نوازِ بازی، نقش غیرقابل‌انکاری در محبوبیت این سری‌ بازی‌ها دارند.

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۳. Make More

Make More - بهترین بازی های اندروید

Make More، شبیه‌ساز جذاب یک کارخانه است. بازیکن در این بازی کارکنان را استخدام می‌کند، سپس تمام مهارت‌های لازم را به آنها آموزش می‌دهد و تلاش می‌کند پول بیشتری به‌دست بیاورد. گیم پلی بازی (تکنیک‌ها و روش‌هایی که برای بازی در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد) هم فوق‌العاده سرگرم‌کننده است. شخصیت‌های جالب بازی در کارخانه مشغول به کار می‌شوند و هر محصولی را از مواد اولیه می‌سازند. به‌عنوان مثال، از یک قطعه آهن، یک مهره می‌سازند، از یک تخته‌سنگ هم یک جمجمه‌ی سنگی و پلاستیک هم می‌تواند تبدیل به یک اردک زرد شود!

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۴. European War 4: Napoleon

European War 4: Napoleon بهترین بازی های اندروید

European War 4: Napoleon، دنیای مجازی است که در آن فضای قرن هجدهم، دوران ناپلئون و جنگ‌های هیجان‌انگیز نظامی بازسازی شده است. European War 4: Napoleon، یک بازی سبک استراتژی و نقش‌آفرینی دلچسب است که گیم پلی جذاب و گرافیک بسیار خوبی دارد. در این بازی حالت‌های مختلفی وجود دارند. در حالت Campaign، بازیکن باید چندین مأموریت هیجان‌انگیز را انجام دهد. در ابتدا تنها دو مأموریت باز (قفل‌نشده) وجود دارند، اما وقتی این مأموریت‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید، مأموریت‌های جدیدی از قفل خارج می‌شوند. European War 4: Napoleon، در مجموع ۶ جنگ شامل ۸۴ مأموریت در ۸ شهر مختلف جهان دارد. حالت Conquest، هم شامل ۶ نقشه است که هرکدام به یک رویداد تاریخی خاص مربوط است. در این حالت می‌توانید، در ۴۰ کشور مختلف بازی کنید و هدف هم فتح تمام شهرهای دشمن در ۹۹۹ حرکت است.

در European War 4: Napoleon، باید ژنرال‌هایی را از بین ۲۰۰ فرمانده‌ی نظامی مختلف انتخاب کنید که هرکدام مهارت‌ها و توانایی‌های مختص به خود را دارند. در ابتدا، تنها ژنرال‌های پایه با حداقل مهارت در دسترس هستند. با پیشرفت مأموریت‌ها و به‌دست آوردن غنایم می‌توانید از ژنرال‌های قدرتمندتری استفاده کنید و استراتژی‌های خود را برای مبارزه و شکست‌ناپذیر کردن ارتش‌تان‌ به‌کار بگیرید.

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۵. Traffic Rider

Traffic Rider بهترین بازی های اندروید

Traffic Rider، یک بازی مسابقه‌ای دیدنی اول‌شخص با چندین حالت مختلف و مجموعه‌ی عظیمی از موتورسیکلت‌ها و سطوح پیچیده با اهداف و شرایط متفاوت است. وقایع این بازی در یک بزرگراه شلوغ می‌گذرد. بازیکن کنترل یک موتورسیکلت را برعهده دارد و باید وظایفی را که در هر سطح تعیین شده‌اند، انجام بدهد. در Traffic Rider، گاهی بازیکن باید فاصله‌ی خاصی را طی کند یا گاهی‌اوقات هم مانورهای خطرناکی را انجام بدهد.

مشکل بودن هر سطح هم به نوع موتورسیکلت، سرعت و شلوغی بزرگراه بستگی دارد. گرافیک و مدل‌سازی جاده‌ها و محیط بازی خیره‌کننده است، همچنین جزئیات باورنکردنی خودروها و مناظر، سایه‌های پویا و تغییر روز و شب، می‌تواند برای کسانی که جنون سرعت (حداقل در دنیای بازی‌های ویدئویی!) دارند، جذابیت زیادی داشته باشد.

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۶. Real Football

Real Football بهترین بازی های اندروید

Real Football، یک بازی فوتبال کلاسیک با گرافیک مناسب و قابلیت‌های مربیگری گسترده، فضای دلپذیری برای رقابت است. در حالت حرفه‌ای Real Football، بازیکن باید یک باشگاه آماتور را به یکی از محبوب‌ترین‌ باشگاه‌های دنیا تبدیل کند. بازیکن امکانات متنوعی برای انتخاب نام تیم، مجموعه‌ای از بازیکنان و ویژگی‌های مختلف دیگری مانند پرچم و استادیوم خانگی دارد و باید با توجه به امکاناتی که دارد به قهرمانی‌های مختلفی دست پیدا کند. پیروزی در بازی Real Football واقعا دشوار است. پیروزی نه‌تنها به خود بازیکن، بلکه به شرایط آب‌وهوایی، وضعیت روحی و روانی تیم و نحوه‌ی تمرینات هم بستگی دارد.

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۷. Inotia 4

Inotia 4 بهترین بازی های اندروید

Inotia 4، داستان این بازی روایت افسانه‌ی غم‌انگیزی در مورد قهرمانی شجاع است که تصمیم گرفته ارتش تاریکی را نابود کند و آرامش را به شهرهای ویران‌شده بازگرداند. رویدادها از ساختن شخصیت‌ها آغاز می‌شود. امکان انتخاب ظاهر و در عین حال، سطح قهرمان آینده وجود دارد. پس از شروع بازی، مجموعه‌ای از اعلان‌ها، فیلم‌ها و گفتگوها بازیکن را وارد داستان خلاقانه‌ی بازی می‌کنند. غرق‌شدن در چنین دنیای جالبی، می‌تواند برای خیلی از طرفداران بازی‌های سبک نقش‌آفرینی دلچسب باشد.

گیم پلی جنگ در بازی Inotia 4 واقع‌گرایانه است. بازیکن باید بادقت استراتژی‌ها و اقدامات مختلف را در جهت درست انتخاب کند. در عین حال، احتمال اشتباه هم کم نیست. تمام دشمنان به‌طور کامل دوران قرون وسطایی را بازسازی می‌کنند، شوالیه‌ها، شاهزاده‌ها، مبارزان تاریکی. به‌طورکلی، فضای بازی بسیار قابل‌اعتماد و جذاب است. پس از اینکه در نقاط مختلف جهان یک پیروزی به‌دست آوردید، می‌توانید به زادگاه خود بازگردید و تجدید قوا کنید، مهارت‌های جدیدی یاد بگیرید و به مأموریت‌های دیگری بروید.

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۸. Cooking Fever

Cooking Fever بهترین بازی های اندروید

Cooking Fever، یکی از بازی‌های جذاب سبک مدیریت زمان است. در این بازی، بازیکن باید بتواند یک کافه‌ی محلی را به سطح یک رستوران برساند. بازیکن باید همیشه به‌دنبال پیشرفت کسب‌وکار خود باشد، از دستورپخت‌های جدید تا انواع تخفیف‌ها به مشتریان و همچنین توانایی‌های جدیدی را یاد بگیرد. در Cooking Fever، هدف اصلی بازیکن این است که مشتریان را راضی نگه دارد. اگر این وظیفه را کامل کرد، می‌تواند به سطوح بالاتر برود و علاوه‌بر آن کافه و آشپزخانه‌ی خود را بازسازی کند.

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۹. QuizUp

 QuizUp بهترین بازی های اندروید

QuizUp، از آن دست بازی‌های سبک معمایی است که می‌توانید تا ساعت‌ها انجامش دهید و خسته نشوید. QuizUp، در سراسر جهان ۳۳ میلیون کاربر دارد. نکته‌ی جالب در مورد QuizUp این است که در این بازی امکان انتخاب انواع موضوعات مورد علاقه‌تان وجود دارد. در این بازی بیش از ۱۲۰۰ موضوع مختلف وجود دارند که بازیکن می‌تواند از بین‌ آنها دانش خود را بسنجد. QuizUp، به شما کمک می‌کند در برابر حریفی در بخش دیگری از جهان (یا در نزدیکی خودتان) بازی کنید. هر موضوع ۷ سؤال دارد و شما باید تلاش کنید، ظرف ۱۰ ثانیه به هرکدام پاسخ بدهید. اگر به‌اندازه‌ی کافی به زبان انگلیسی مسلط هستید و به دانش خود اطمینان دارید، همین حالا این بازی جذاب را امتحان کنید.

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۱۰. Eternium

Eternium - بهترین بازی های اندروید

Eternium، یک بازی بسیار زیبا و باکیفیت به سبک نقش‌آفرینی است. می‌توانید Eternium را به‌صورت آفلاین هم بازی کنید (البته تا زمانی که همیشه به‌روزرسانی‌اش می‌کنید). گیم پلیِ بازی، نقش‌آفرینی کلاسیک با انواع مختلفی از سلاح‌ها و شخصیت‌هاست. حرکت کردن و حمله در این بازی بسیار ساده است. شما می‌توانید با رسم علائمی رو‌ی صفحه‌ی نمایش خود، دستورات خاصی را اجرا کنید. این دستورها به‌صورت دستی هم به نمایش در می‌آیند.

Eternium با اکتشافات و ابزارهای جالبی که دارد، می‌تواند شما را مدت زیادی مشغول کند. «کنترل» مسئله‌ای است که واقعا بازی Eternium را از دیگر بازی‌های سبک نقش‌آفرینی موبایل جدا کرده است. به جای کنترل‌های جوی استیک پیچیده، به‌سادگی با تپ کردن، می‌توانید برخی حرکات نسبتا پیچیده را انجام دهید. Eternium به‌عنوان یک بازی فانتزی و جنگجویی، بازی سرگرم‌کننده‌ای است که توصیه می‌کنم حتما بازی کنید.

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۱۱. Rayman Adventures

Rayman Adventures بهترین بازی های اندروید

مجموعه بازی‌های Rayman در طول سال‌ها همیشه بازی‌هایی رنگارنگ و پُر زرق‌وبرق، جذاب و سرگرم‌کننده‌ای بوده‌اند. بازی Rayman Adventures با تپ کردن روی صفحه نمایش یا با کنترل‌های لمسی کنترل می‌شود. در هر مرحله، هدف جمع‌آوری غنایم است. البته این موضوع آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، ساده نیست. برای باز کردن مراحل جدید، شخصیت‌ها و آیتم‌های جدید، باید امتیازهای زیادی جمع‌آوری کنید که مجبور می‌شوید چندین بار یک سطح را بازی کنید، اما همه‌ی مراحل بازی سرگرم کننده‌اند.

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۱۲. Ace Academy: Skies of Fury

Ace Academy: Skies of Fury بهترین بازی های اندروید

Ace Academy: Skies of Fury یک بازی نبرد هوایی در طول جنگ جهانی اول است، جایی که شما به کابین خلبان هواپیماهای ملخی دوران جنگ جهانی می‌روید. انتخاب شما یک هواپیمای ملخی مدل انگلیسی یا آلمانی است و با هر دو هواپیما می‌توانید ۲۰ مأموریت منحصربه‌فرد را تجربه کنید.

Ace Academy: Skies of Fury، کنترل نسبتا ساده‌ای دارد. قبل از شروع بازی، تصمیم بگیرید که می‌خواهید، هواپیما را با یک جوی استیک مجازی یا شتاب‌سنج کنترل کنید. حتی می‌توانید از یک گیم‌پد هم استفاده کنید. در مجموع در این بازی ۵۰ مأموریت در دسترس است. شما می‌توانید ۱۰ هواپیما را کنترل کنید، ۵ هواپیمای آلمانی و ۵ هواپیمای انگلیسی که هرکدام ویژگی‌های خاص، نقاط قوت و نقاط ضعفی دارند. علاوه‌بر این، به بازیکن امکان انتخاب بیش از ۹۰ پوسته برای شخصی‌سازی هواپیماها داده می‌شود.

Ace Academy: Sky of Fury یک بازی نبرد هوایی فوق‌العاده با گرافیکی چشم‌نواز است. اگر از طرفداران بازی‌های ماجراجویانه هستید و از کنترل یک هواپیما لذت می‌برید، حتما این بازی را امتحان کنید!

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۱۳. Sky Dancer Run

Sky Dancer بهترین بازی های اندروید

Sky Dancer Run، یک دونده‌ی همیشگی است. موردی که Sky Dancer Run را سرگرم‌کننده و جذاب می‌کند، فرودهای سه‌بعدی است. کنترل بازی بسیار ساده است، برای دویدن کافی است که روی هر دو طرف صفحه تپ یا سوئیپ کنید. گاهی‌اوقات بازی‌های ویدئویی به ما کمک می‌کنند که به برخی از بزرگ‌ترین فانتزی‌های خود برسیم، همچون فتح جام‌جهانی یا شکست‌دادن اژدها یا پریدن از روی صخره‌ها. اگر پریدن از روی صخره‌ها، یکی از فانتزی‌های شماست. بازی Sky Dancer Run می‌تواند، با صخره‌های مهیبش به بازی محبوب شما تبدیل شود.

Sky Dancer Run، گرافیک بسیار مطلوبی دارد. در این بازی بازیکن باید سکه و … را جمع‌آوری کند و سعی کند نمیرد. Sky Dancer Run، بازی زیبا و نفس‌گیری است که می‌تواند به بازی محبوب علاقه‌مندان به سبک دونده تبدیل شود.

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۱۴. Jelly Jump

Jelly Jump بهترین بازی های اندروید

در Jelly Jump شما یک مکعب بزرگ ژله‌ای هستید که باید تلاش کنید از موانع بی‌پایان عبور کنید. داستان بازی Jelly Jump، بسیار ساده است. بازیکن باید از موانع دوری کند تا خود را از خطر نجات دهد و هرقدر بیشتر بالا برود، امتیاز بیشتری می‌گیرد. برخلاف بازی‌های مشابه، Jelly Jump واقعا دشوار است و نیاز به مهارت زیاد و زمان‌بندی درستی دارد. همان‌طور که از ساختمان‌ها بالا می‌روید، باید تکه‌های ژله را جمع‌آوری کنید و برای خرید ابزارهای جدید استفاده کنید. احتمالا تصورش را هم نمی‌کردید که پریدن یک تکه‌ ژله از موانع، به یک بازی فوق‌العاده اعتیادآور تبدیل شود!

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۱۵. Fast & Furious: Legacy

Fast & Furious: Legacy بهترین بازی های اندروید

اگر از دوستداران مجموعه فیلم‌های سریع و خشن و عاشق ماشین هستید و از بازی‌های رانندگی لذت می‌برید، قطعا Fast & Furious: Legacy به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شما تبدیل می‌شود. Fast & Furious: Legacy یک بازی مسابقه‌ای اکشن با گرافیکی فوق‌العاده است.

داستان Fast & Furious: Legacy به فیلم‌های سریع و خشن هم شباهت دارد. در ابتدا لوکیشن بازی میامی است، اما با پیشرفت و بردن مسابقات به شهرهای دیگر مانند توکیو و ریو دو ژانیرو می‌روید. موسیقی پس‌زمینه‌ی بازی فوق‌العاده انرژیک است، البته این تک‌آهنگ بارها و بارها تکرار می‌شود، اما حداقل، انتخاب موسیقی توسط توسعه‌دهندگان بازی درست بوده است! افکت‌های صدا با سروصدای گاز ماشین‌ها، کمتر از موسیقی جذاب‌اند. به‌طورکلی، مدل‌سازی‌ها و محیط بازی بسیار نزدیک به واقعیت است. کنترل‌ها نسبتا ساده‌اند. شاید تنها نقطه‌ضعف بازی، صدای موتورها و البته دورهای مسابقه‌ای نسبتا کوتاه باشد. اما در مجموع Fast & Furious: Legacy از سخت‌گیرترین گیمرها هم نمره‌ی قبولی می‌گیرد!

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۱۶. Clash of Clans

Clash of Clans بهترین بازی های اندروید

Clans یا قبیله‌ها از شما می‌خواهند که یک روستا بسازید و آن را با همه‌ی ابزارها و آیتم‌هایی که ممکن است قبیله‌ی جنگجویان به آن نیاز پیدا کنند، پر کنید. یک تالار برای رهبری، یک معدن طلا به‌عنوان پول، یک اردوگاه ارتش برای نگه‌داشتن سربازان و الکسیر برای جمع‌آوری منابع و آموزش سربازان.

Clash of Clans، یک بازی سبک استراتژی همزمان است که کار شما در آن، با ساخت یک دهکده شروع می‌شود و سپس با ساخت اردوگاه‌ها‌ و سازه‌هایی برای دفاع از خود ادامه پیدا می‌کند. گرافیک، افکت‌های صدا و گیم پلی بازی، کاملا مناسب یک بازی سبک استراتژی همزمان است. Clash of Clans، از آن دست بازی‌های اعتیادآوری است که توصیه می‌کنم قبل از شروع بازی حتما به عواقب آن فکر کنید!

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۱۷. Bike Mayhem Mountain

Bike Mayhem Mountain بهترین بازی های اندروید

یکی از بازی‌هایی است که ضامن تجربه‌های سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز است. شما از برخی سطوح آموزشی که بسیار ساده‌اند بازی را شروع می‌کنید و سپس راه خود را به سطوح چالش‌برانگیزتر هموار می‌کنید که لازم است دوچرخه‌ها، مسیرها و خود بازی را به‌خوبی بشناسید. گیم پلی بازی بسیار ساده است که کنترل‌های پایه، طرحی ساده‌ و گزینه‌های زیادی در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. شما همچنین می‌توانید موتورسوار خود را با گزینه‌های مختلف سفارشی‌سازی کنید و چرخ‌ها و شاسی دوچرخه‌ی خود را کاملا تغییر بدهید. هر شاسی و چرخ، مزایای خاص خود را دارد که می‌تواند تأثیر زیادی روی روند پیشرفت شما داشته باشد.

در Bike Mayhem Mountain، بازیکن همچنین می‌تواند محیط‌های مختلف را بسازد و از آنها برای مسابقه با دیگر بازیکنان استفاده کند. Bike Mayhem Mountain، با استفاده از گرافیکی نیمه واقع‌گرایانه به‌همراه برخی ویژگی‌های کارتونی و موسیقی متن شنیدنی، بازی دلچسبی برای علاقه‌مندان بازی‌های مسابقه‌ای است.

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۱۸. Vector

 Vector بهترین بازی های اندروید

رسیدن به آزادی در دنیای آخرالزمانی اورولی (پادآرمان‌گرایانه‌ای) که آزادی وجود ندارد، امر محالی نیست. در بازی Vector، شما به‌عنوان شخصی بازی می‌کنید که دیگر نمی‌خواهید به فرامین رؤسای خود عمل کنید. بنابراین، دستگاه کنترل ذهن خود را کنار می‌گذارید و از زندان آسمان‌خراشی که در آن محبوس شده‌اید، فرار می‌کنید. در بازی Vector، شما از تکنیک‌های پارکور برای فرار استفاده می‌کنید. مدل‌سازی‌ها و فضای Vector، واقع‌گرایانه طراحی شده است. Vector، از آن دست بازی‌هایی است که لحظات هیجان‌انگیزی را برای بازیکن به‌همراه دارد.

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۱۹. Age of Strategy

Age of Strategy بهترین بازی های اندروید

Age of Strategy، یک بازی سبک استراتژی مبتنی بر نوآوری‌های کلاسیک با گرافیک ۸ بیتی است. در Age of Strategy، بیش از ۳۰۰ نقشه‌ با جنگ‌های تاریخی و تخیلی وجود دارند. Age of Strategy بازیکن را به دوران امپراتوری و شوالیه‌ها می‌برد. بازیکن می‌تواند با استفاده از لینک‌ها به رویدادهای تاریخی واقعی (به‌عنوان مثال جنگ مشهور تروآ) برود، اما در حالت چندنفره، بازیکن می‌تواند با ارتش سایر بازیکنان مبارزه کند. در این بازی ۱۷۰ نقشه‌ی مختلف به‌همراه ۴۰ نقشه‌ی تصادفی برای جنگ‌های آنلاین در زمان واقعی هم در دسترس بازیکن است.

همین‌طور در Age of Strategy می‌توانید با جمع‌آوری ستاره‌های طلا و کریستال‌ها، نیروهای مختلف یا وظایف مختلفی را از قفل خارج کنید. Age of Strategy کاملا رایگان است، شما مجبور نیستید که پولی پرداخت کنید، اما از آنجایی که Age of Strategy، یک پروژه‌ی همواره در حال توسعه است، در صورتی که از این بازی لذت بردید، می‌توانید به‌صورت داوطلبانه با حمایت از توسعه‌دهندگان بازی، به پیشرفت بازی کمک کنید.

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۲۰. Cut the Rope 2

 Cut the Rope 2 بهترین بازی های اندروید

برخی از بزرگ‌ترین بازی‌های پنج سال گذشته بازی‌های موبایل بوده‌اند، اما توسعه‌دهندگان همواره تلاش می‌کنند که موفقیت‌شان تنها یک موفقیت دوره‌ای نباشد. بازی Cut the Rope 2 هم برای توسعه‌دهندگانش، نمونه‌ی چنین موردی است.

Cut The Rope 2 یک انتخاب بسیار مناسب برای همه‌ی کاربران اندروید است. در اولین قدم، هدف بازیکن بریدن طناب‌های مختلف و به‌دست‌آوردن آب‌نبات است. اما تنها به‌دست‌آوردن آب‌‌نبات کافی نیست، شما باید برای به‌دست‌آوردن ستاره‌ها از آب‌نبات‌ها استفاده کنید. بریدن طناب‌ها در Cut The Rope 2، گاهی همچون حل‌کردن پازل است. باید با دقت و هوشمندی بتوانید در موقعیتی دشوار بدون اینکه آیتم‌ها سقوط کنند، طناب‌ها را ببرید. البته به مواردی که اشاره شد، مدیریت زمان را هم اضافه کنید. سبک کارتونی این بازی عالی است و موسیقی متن هم واقعا شنیدنی است! البته موضوع ناخوشایند در این دسته بازی‌های خوب رایگان، تبلیغات ویدئویی مختلف است که گاهی مزاحم بازی کردن بازیکن می‌شوند.

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۲۱. Crazy Snowboard

Crazy Snowboard بهترین بازی های اندروید

Crazy Snowboard، بازی کاملا سرگرم‌کننده‌ با گرافیکی سه‌بعدی است. کنترل‌های بازی ساده‌اند. Crazy Snowboard، به دو حالت تقسیم می‌شود: سواری و مأموریت رایگان. هر حالت شامل ۳۰ مأموریت است که در آن بازیکن باید برخی وظایف را کامل کند و با به‌دست‌آوردن امتیاز، صاحب مدال‌های برنز، نقره و طلا شود. این وظایف می‌توانند شامل جمع‌آوری تعداد مشخصی سکه‌ یا پریدن از حلقه‌ها در هوا باشند. درحالی‌که این وظایف می‌توانند تا حدی تکراری باشند، اما به‌مرور، رسیدن به سطح‌های بعدی هم دشوارتر می‌شود که می‌تواند به عامل سرگرم‌کنندگی بازی اضافه کند. در Crazy Snowboard، امکانات زیادی برای سفارشی‌سازی وجود دارد. بازیکن قادر به تغییر اسنوبرد، بازیکن و حالت‌های مختلف حرکت اوست. گیم پلی سرگرم‌کننده‌ی بازی واقعا اعتیادآور است.

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۲۲. ZombieSmash

ZombieSmash بهترین بازی های اندروید

بازی ZombieSmash، داستان چندان خاصی ندارد، شما به‌مدت ۳۱ روز در کلبه‌ی خود زندانی شده‌اید و باید تلاش کنید در میان حمله‌ی انبوهی از زامبی‌ها زنده بمانید. به‌جای استفاده از سلاح‌های متعارف، می‌توانید به ترفندهای خنده‌داری مانند پرت‌کردن تخته‌سنگ‌ها یا حمله با اشعه‌ برای نابودی زامبی‌ها متوسل شوید! همچنین می‌توانید زامبی‌ها را با تپ‌کردن روی صفحه نمایش نابود کنید، هرچند برخی زامبی‌های غول‌پیکر با تپ کردن نابود نمی‌شوند. برای این زامبی‌ها باید از ترفندهای بهتری استفاده کنید و البته، از آنجایی که سلاح‌های ویژه به‌طور تصادفی ظاهر می‌شوند، گاهی‌اوقات واقعا باید خوش‌شانس باشید!

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۲۳. Mr Leggs

Mr Leggs بهترین بازی های اندروید

بازی Mr Leggs، فقط یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد نیست، بلکه یکی از بازی‌های جالب و پیچیده‌ی موبایل است. Mr Leggs، بازی عجیبی است که در ذهن یک مرد فوق‌العاده دیوانه می‌گذرد. اگر زندگی را دوست دارید، قطعا بازی Mr Leggs را هم دوست خواهید داشت! Mr Leggs فردی است که می‌خواهد به بهترین گیلاس جمع‌کن دنیا تبدیل شود. Mr Leggs می‌تواند پاهای خود را مانند کارآگاه گجت دراز کند و از موانع عبور کند. موانع Mr Leggs، پرندگانی هستند که به صورت او نوک می‌زنند. گاهی هم بمب‌های دستی زیر پای او منفجر می‌شوند. همچنین قرص‌های جالبی هم وجود دارند که سرعت Mr Leggs را به‌شدت زیاد می‌کنند!

درحالی‌که ممکن است کل مفهوم بازی ساده به‌نظر برسد، اما این‌طور نیست. Mr Leggs، ایده‌های هوشمندانه‌ی زیادی دارد. انیمیشن‌های عالی و خنده‌دار، موسیقی پس‌زمینه‌‌ (موتزارت) و افکت‌های متناسب با تُن بازی گاهی لبخند را به چهره‌ی بازیکن می‌آورد. Mr Leggs، یکی از متفاوت‌ترین بازی‌هایی است که تا‌به‌حال برای اندروید عرضه شده است. بنابراین، اگر می‌خواهید این بازی را امتحان کنید، حتما مطمئن شوید که Mr Leggs به بهترین گیلاس جمع‌کن دنیا تبدیل می‌شود!

دانلود بازی از گوگل پلی استور

۲۴. Subway Surfers

Subway Surfers بهترین بازی های اندروید

Subway Surfers، با گیم پلی مناسب و کنترل‌های ساده، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک دونده است. بازیکن می‌تواند به سادگی با سوئیپ از برخورد با موانع جلوگیری کند و سکه‌ها و امتیازها را جمع‌آوری کند. توسعه‌دهندگان بازی نسبت به نسخه‌های قبل، برخی ترفندهای جدید به بازی اضافه کرده‌اند، از جمله هاوربرد و سکوها و برخی چالش‌های جالب دیگر. گرافیک رنگارنگ و کارتونی بازی خیره‌کننده است. همچنین تعداد قابل‌توجهی گزینه‌ی سفارشی‌سازی وجود دارد که با به‌دست‌آوردن امتیاز باز می‌شوند. علاوه بر این، بازیکن امکان شخصی‌سازی شخصیت‌ها و لباس‌ها را دارد تا برخی سلایق خود را به بازی اضافه کند. در کل، بازی Subway Surfers، بازی سرگرم‌کننده‌ای که به همه‌ی دوستداران بازی‌های سبک دونده شدیدا توصیه می‌شود.

دانلود بازی از گوگل پلی استور


در ادامه بخوانید: ۷ فایده بازی های کامپیوتری و موبایل برای مغز که نمی‌دانستید
کسب‌وکار خود را با سرمایه کم شروع کنید

به مدت محدود با تخفیف ۵۰٪

منبع androidpit stuff t3
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 5 دیدگاه)
  1. مش سون می‌گوید

    دنبال گیم بودم که وب سایت شما منو راهنمایی کرد ممنون از وب سایت خوبتون

  2. علی می‌گوید

    فری فایر میتونست به جای پابجی قرار بگیره چون پابجی هم فیلتر شده هم بازی خیلی خیلی بدیه

    1. عرفان برقبانی می‌گوید

      مرسی بابت پیشنهادت علی جان.

  3. a.irh می‌گوید

    سلام لطفا بگین که بچها هر تبلیغی را نبینند چون ممکن هست باعث خودارضایی و گناه کردنشان و هم ناراحت شدن خدا بشود همین ویدئوهایی که در بازی های خارجی است و همچنین پابجی و هم حذف کنین پابجی جدید و بگین قبلیه….. پر گناه بود و از چند جا شنیدم بت پرستی هم بود

    1. Silhouette می‌گوید

      بچها بیخود میکنن بازی میکنن.
      با همین افکارتون همه بازیارو فیلتر کردین که چی چارتا بچه احمق میان بازی میکنن ، پدرومادرشونم ککشون نمیگزه بعد تاوانشو ما با فیلتر شدن بازیا باید پس بدیم.