چطور از خانه بیشترین استفاده را داشته باشیم؟

0

اضافه کردن کمد به اتاق خواب، تا اندازه‌ی زیادی محیط آن را گسترش می‌دهد و به بی‌نظمی و به‌هم‌ریختگی اتاق نظم می‌دهد. درواقع نیاز به افزایش فضای ذخیره‌سازی خانه‌ها، یک واقعیت در قرن ۲۱ است. این نکته برای کسانی که در خانه‌های کوچک‌تر زندگی می‌کنند، بیشتر صدق می‌کند.

خرید کمد راهی برای ارتقای کیفیت زندگی اهالی خانه است که انتخاب مدل مطلوب آن، بستگی به کارایی موردانتظار از این کالا دارد. مثلا اگر اتاق خواب برای کودک زیر ۱۰ سال است، باید به سراغ کمد بچگانه رفت و چنانچه کمد در اتاق خواب کارایی کتابخانه داشته باشد، باید در جست‌و‌جوی گزینه‌های دیگری باشیم.

وقتی اسم کمد می‌آید، ناخودآگاه به‌یاد کمدهایی درون دیوار می‌افتیم؛ قدیمی‌ترین مدل کمد که جزوی از وسایل منازل به‌شمار می‌آمد. رفته‌رفته هر چه خانه‌ها بیشتر آب رفت، نیاز به کمدهای آماده‌ای که درون دیوارها کار نمی‌شوند، بیشتر شد. حالا کمدهای زیادی در مدل‌های مختلف چوب و ام‌دی‌اف در بازار موجود است که «دراور»ها پرفروش‌ترین نوع آنها معرفی شده است. چنانچه نگاهی به سایت دیوار بیندازید، متوجه می‌شوید قیمت اکثر دراورهای آگهی‌شده در آن کمتر از ۲۵۰ هزار تومان است. مثلا یک دراور چوبی با سه کشو به‌همراه آینه ریلی و سه کشوری مخفی پشت آینه، تنها ۱۵۰ هزار تومان آگهی شده است. همچنین یک دراور کارکرده در حد نو با جنس چوب بلوط و داشتن شش کشو به‌قیمت ۲۰۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. فروشنده می‌گوید روی سطح این دراور هیچ‌گونه خط و خشی دیده نمی‌شود.

رونیکس

بعد از دراورها، کمدهای رخت‌آویز بیشترین تقاضا را در بازار خریدوفروش به خود اختصاص داده‌اند. این مدل بیشتر در خانه‌هایی کاربرد دارد که کمد دیواری مخصوص لباس در آن وجود نداشته باشد. همچنین کمد رخت‌آویز برای مستأجرانی که هرازگاهی مجبور به اسباب‌کشی هستند، گزینه‌ی بسیار ایده‌آلی است. در سایت دیوار خرید کمد رخت‌آویز به‌همراه دراور که هر دو به جنس ام‌دی‌اف هستند، ۶۵۰ هزار تومان آگهی شده است. همچنین یک کمد رخت‌آویز‌دار به‌همراه ۴ کشو در قسمت پایین کمد در این سایت ۲۹۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. چنانچه به‌دنبال همین مدل با قیمت نازل‌تری هستید، می‌توانید با ۱۰۰ هزار تومان صاحب کمد رخت‌آویز با دو کشو شوید.

کمدهای دیواری سراسری از دیگر انواع کمد هستند که برای اتاق‌هایی با فضای بیشتر مناسب به‌نظر می‌رسند؛ فضای زیادی دارند و درعین‌حال هیچ کمدی در دیوارهای آن هنگام ساخت تعبیه نشده است. این نوع کمدها گرچه کمتر خریدوفروش می‌شوند، اما در سایت دیوار چند مدل از آنها موجود است. به‌عنوان مثال، یک سِت کمد دیواری ریلی ام‌دی‌اف یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در این سایت قیمت‌گذاری شده است.

همچنین خرید کمد دیواری دیگری با طول دو متر و ۲۰ سانتی‌متر، عرض ۶۰ سانتی‌متر و ارتفاع دو متر و ۷۰ سانتی‌متر به‌همراه جای مخصوص لحاف تشک، چندین کشوی ریلی و میله‌ی آویزدار یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آگهی شده است که البته به گفته‌ی فروشنده تخفیف هم داده می‌شود.

نباید گمان کرد جای کمد تنها در اتاق خواب است. برخ از کمدها مانند جاکفشی در بیرون از فضای خانه استفاده می‌شوند. البته در جدیدترین مدل‌های جاکفشی، طراح اولیه یک تیر و دو نشان زده است؛ در جاکفشی قسمتی برای آویزان کردن لباس‌ها نیز تعبیه شده است. بعضی از آنها نیز مجهز به آینه‌ی قدی هستند. به‌عنوان مثال در سایت دیوار یک جاکفشی با چند طبقه به‌همراه آویز لباس و آینه‌ی قدی ۱۲۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. همچنین یک جاکفشی با در ریلی نشیمن‌دار و ارتفاع ۴۵ سانتی‌متری ۳۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
منبع ویرلن
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.