با دردسرهای صدور و تعویض دفترچه بیمه تامین اجتماعی خداحافظی کنید

5

احتمالا پیش آمده که شما هم برای صدور یا تعویض دفترچه بیمه تامین اجتماعی مجبور شده‌اید یک روز قید کار و زندگی خود را بزنید یا مرخصی بگیرید و در صف طولانی مراجعین در کارگزاری‌‌های بیمه به انتظار بنشینید و چه بسا اتفاقات ناخوشایندی را در این بین تجربه کنید. این روند تا مدت‌ها باعث نارضایتی کلیه‌ی بیمه‌شدگان و بازنشستگان بوده که این معضل با همکاری بیمه‌بازار و سازمان تامین اجتماعی حل ‌شده است.

خداحافظی با صف‌های طولانی و حفظ زمان و اعصاب ارزشمندتان

خبر خوب این است که از این پس برای دریافت این خدمات نه قرار است مرخصی‌های خود را هدر دهید نه در انتظار کشنده‌ی صف‌های کارگزاری‌ها اعصاب‌تان مشوش شود. شما می‌توانید با خدمت جدید بیمه‌بازار، ظرف کمتر از چند دقیقه دفترچه بیمه‌ تامین اجتماعی را با چند کلیک به‌صورت آنلاین تعویض کنید و درب منزل‌تان تحویل بگیرید.

صدور و تعویض دفترچه بیمه تامین اجتماعی به‌صورت آنلاین با بیمه‌بازار

صدور و تعویض دفترچه بیمه تامین اجتماعی به‌صورت آنلاین

۱. تعویض دفترچه بیمه تامین اجتماعی

برای تعویض دفترچه بیمه‌تان به سایت بیمه‌بازار مراجعه کنید و با وارد کردن مشخصات درخواستی مانند نام، نام خانوادگی، شماره بیمه و همچنین بارگذاری مدارک درخواست شده، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا دفترچه‌ در کمتر از ۳ روز کاری به دست‌تان برسد.

رونیکس

۲. صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی

برای صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی نیز مانند قسمت قبل (تعویض دفترچه) عمل کنید. بعد از وارد کردن مشخصات و بارگذاری مدارک لازم دفترچه‌تان به صورت آنلاین با چند کلیک صادر می‌شود و در اسرع وقت به دست‌تان می‌رسد.

بیمه بازار به جای شما در صف کارگزاری‌ بیمه می‌ایستد

صدور و تعویض دفترچه بیمه تامین احتماعی با بیمه بازار

لازم است بدانید تمامی اطلاعاتی که وارد می‌کنید در مرحله بعد به پنل یکی از کارگزاری‌های رسمی سازمان تامین اجتماعی که طرف قرارداد بیمه‌بازار است، فرستاده می‌شود و دفترچه شما در مدت کوتاهی صادر و آماده ارسال می‌شود. زمان ارسال دو تا سه روز است که این مدت به یک روز کاهش پیدا می‌کند.

ارائه‌ی خدمات آنلاین به‌زودی در سرتاسر ایران

در حال حاضر این خدمات از طریق بیمه‌بازار فقط در مناطق ۲۲ گانه تهران قابل‌ارائه است. اما نگران نباشید! ارائه این خدمات در آینده‌ی نزدیک به سراسر ایران گسترش می‌یابد.

بیمه‌بازار راهی جذاب و نوآورانه برای خرید بیمه

بیمه‌بازار اولین سامانه‌ی مقایسه و خرید انواع بیمه ثالث، بدنه، آتش‌سوزی، عمر و درمان است. شاید کمتر کسی به ذهنش خطور می‌کرد که روزی می‌تواند با داشتن اینترنت به‌راحتی از طریق گوشی موبایل یا لپ‌تاپ ظرف چند دقیقه، تمامی شرکت‌های بیمه را باهم مقایسه کند، مناسب‌ترینش را سفارش بدهد و با ارسال رایگان تحویل بگیرد! با توجه به اهمیت خدمات بیمه تامین اجتماعی برای مردم، بیمه‌بازار امکان تمدید و صدور و تعویض آنلاین دفترچه بیمه تامین اجتماعی را نیز به خدماتش اضافه کرده تا افراد تجربه‌ی لذت بخشی در استفاده از این خدمات داشته باشند.

خدمات آنلاین دفترچه تامین اجتماعی

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 5 دیدگاه)
  1. عباس زندیه می‌گوید

    در هنگام وارد کردن شماره بیمه نمیتوانم انجامش بدم سیستم شماره بیمه را نمیپذیره

    1. راشین درویش می‌گوید

      سلام دوست عزیز؛
      پیرو پیگیری از بیمه بازار باید اطلاعات به صورت کامل درج شود و دو صفر اول نیز وارد شود.

      1. عباس زندیه می‌گوید

        اما شماره بیمه من دو صفر اول ندارد!!!!!!!

        1. عباس زندیه می‌گوید

          ضمنا هر شماره ای را که در قسمت این قسمت(شماره بیمه) مینویسم رنگ قرمز میدهد و اجازه وارد کردن هیچ عددی را به من نمیدهد

          1. fahime anousha می‌گوید

            سلام دوست عزیز، شماره بیمه تامین اجتماعیتون رو با دوصفر اول وارد کنید قبول میکنه، در طول انجام سفارش میتونید با شماره 54897000 تماس بگیرین