کتاب هفت عادت مردمان مؤثر؛ کتابی که در مسیر موفقیت به آن نیاز دارید

0

با نگاهی متفاوت به اثر ارزشمند هفت عادت مردمان مؤثر (The seven habits of highly effective people)، می‌توان این کتاب را تاریخی و آموزشی دانست. کتاب موفقی که استفن کاوی، تاجر موفق و سخنران انگیزشی آمریکایی آن را نوشته است. ادامه‌ی مطلب را با ما بخوانید تا علت موفقیت کتاب هفت عادت مردمان مؤثر را بیابید.

شناسنامه‌ی کتاب هفت عادت مردمان مؤثر

  • عنوان اصلی کتاب: The seven habits of highly effective people
  • عنوان کتاب به فارسی: هفت عادت مردمان مؤثر
  • نویسنده: استفن کاوی
  • تعداد صفحات: ۱۸۹

درباره‌ی کتاب هفت عادت مردمان مؤثر

در مدت کوتاهی ۲۵ میلیون نسخه از کتاب به ۳۸ زبان دنیا ترجمه شد. این کتاب پرفروش، عنوان تأثیرگذارترین کتاب بازرگانی قرن ۲۱ را از آن خود کرد و نویسنده را به شهرت و ثروت زیادی رساند. جالب اینجاست که با وجود اینکه ۲۰ سال از چاپ این کتاب پرفروش می‌گذرد، اما همچنان پرطرفدار و محبوب است.

رونیکس

این اثر حاصل گردآوری مطالب سمینارهایی‌ است که دکتر کاوی برای مدیران و مؤسسان بزرگ آمریکایی برگزار کرده است. نویسنده در این کتاب عادت‌های هزاران فرد موفق را بررسی و تمام عادت‌های مفید و سازنده‌شان را به‌صورت منسجم جمع‌بندی کرده است؛ عادت‌هایی مثل هدف گذاری در ذهن، اولویت بندی کارها و… که می‌تواند باعث رسیدن به اهداف شود.

این کتاب خلاصه‌ای از نکات مهمی است که در سریع‌ترین و کوتاه‌ترین مدت ممکن می‌تواند شما را در راه‌های هوشمندانه‌تری برای رسیدن به هدف‌تان قرار بدهد. «کتاب هفت عادت مردمان مؤثر» شما را در نیمه‌ی مسیر رسیدن به هدف‌تان رها نمی‌کند؛ بلکه شیوه‌ی آغاز حرکت و پیمودن مسیر را هم به شما می‌آموزد.

این کتاب برای شماست؟

اگر به رشد فردی خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید کارهایتان را به بهترین صورت ممکن مدیریت کنید، مطالعه‌ی این کتاب سودمند را به وقت دیگری موکول نکنید. اگر وقت زیادی ندارید و مشغله‌تان زیاد است، پیمان قریب‌زاده این کتاب را برایتان خوانده است. شما می‌توانید همین حالا کتاب صوتی هفت عادت مردمان مؤثر را با کیفیت بالا از وبسایت نوار تهیه کنید.

بخش‌هایی از کتاب

  • مهربانی‌ها و محبت‌های پیش‌پاافتاده بسیار مهم هستند. بی‌احترامی، بی‌مهری و حتی بی‌علاقگی باعث کم شدن مقدار قابل‌توجهی از سرمایه شما خواهد شد. در رابطه با انسان‌های دیگر، گاهی چیزهای کوچک نقش‌های بزرگی ایفا می‌کنند.
  • پایبندی به تعهدات، وفاداری یا تعهد به قول‌وقرارها یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های شخصی است و خلف وعده و یا نادیده انگاشتن تعهدات ضرر هنگفتی به سرمایه شما وارد می‌سازد.

در ادامه بخوانید: ۳ ویژگی ثابت‌شده و علمی که شما را به موفقیت می‌رسانند
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.