با تکنولوژی، آسوده وکیل متخصص بگیرید

0

با رشد روزافزون استفاده از تکنولوژی و اینترنت، نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات حقوقی مانند تنظیم قرارداد، وکالت و مشاوره نیز وارد فاز جدیدی شده و دریافت چنین خدماتی را بسیار ساده کرده است.

افرادی که برای تنظیم قرارداد، وکالت و مشاوره نیاز به وکیل دارند، تنها کافی است که درخواست خود را در سایت دادسان به آدرس «www.DADSUN.ir» ثبت کنند تا رزومه و قیمت پیشنهادی وکلا را به‌صورت رایگان دریافت کنند. اما چرا دادسان بستر مناسبی برای انجام کارهای حقوقی شماست؟

۱. همکاری با وکلای متخصص

هر وکیلی، امکان همکاری با دادسان را ندارد. دادسان وکلای خود را با بررسی دقیق سوابق آنها انتخاب می‌کند. همچنین هر درخواست حقوقیِ ثبت‌شده، تنها به وکلایی که در آن زمینه تخصص دارند ارجاع داده می‌شود.

رونیکس

۲. حق‌الوکاله‌های مقرون‌به‌صرفه

حق‌الوکاله‌های پیشنهادی وکلا به‌صورت رقابتی است، یعنی هر وکیل تلاش می‌کند تا حد ممکن کمترین حق‌الوکاله را نسبت به سایر وکلا اعلام کند. از این جهت قیمت‌ها برای شما به‌صرفه خواهند بود.

۳. پوشش سراسری

دادسان علاوه بر ارائه‌ی خدمات در سراسر کشور، به افراد یا شرکت‌های خارجی‌ای که نیازمند خدمات حقوقی در ایران هستند نیز خدمات می‌دهد.

۴. سرعت بالا

پس از ثبت درخواست حقوقی خود در کمتر از ۲۴ ساعت رزومه و قیمت پیشنهادی وکلا را دریافت و پس از مقایسه، می‌توانید وکیل خود را انتخاب کنید.

۵. حافظ حریم شخصی شما

مشکلات حقوقی ثبت‌شده همانند دیگر سایت‌های حقوقی در معرض دید عموم قرار نمی‌گیرند. همچنین هیچ‌کدام از اطلاعات شخصی افراد برای وکلا ارسال نمی‌شود.

برای استفاده از خدمات دادسان یا کسب اطلاعات بیشتر، اینجا کلیک کنید.

امیدواریم هیچ‌وقت به مشکل حقوقی برنخورید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.