چطور بهترین تجربه خرید اینترنتی را از فروشگاه‌های آرایشی داشته باشیم؟

0

خریدکردن لذتی دارد که کم‌تر کسی از آن روی‌گردان است اما در دنیای پُرمشغله‌ی امروزی به ناچار، نسبت به گذشته زمان کم‌تری را در مراکز خرید سپری می‌کنیم. از طرف دیگر، پیشرفت فناوری و تأثیر آن روی سبک زندگی باعث استقبال بیش‌تر مردم از فروشگاه‌های اینترنتی شده است.

خوشبختانه به لطف حضور فروشگاه‌های اینترنتی معتبری که این روزها نام و آوازه‌ی آنها بیش‌ازپیش به گوش می‌رسد و توجه به این موضوع که این فروشگاه‌ها تقریبا تمامی اقلام مورد نیاز مردم را به فروش می‌رسانند، دیگر نیازی نیست مثلا برای خرید یک مداد لب ناقابل، ساعت‌ها ترافیک و شلوغی را تحمل کنیم. کافی‌ است با انتخاب یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد و تنها با چند کلیک، محصول مورد نظر خود را خریداری کنیم و در منزل‌مان منتظر دریافت آن باشیم.

پیشنهاد می‌کنیم اگر تصمیم به خرید آنلاین محصولاتی دارید که مستقیما با سلامت شما در ارتباط هستند، مانند محصولات آرایشی، بهداشتی، مکمل‌های خوراکی و…، به دنبال فروشگاه‌هایی باشید که اصالت کالاهایشان را تضمین می‌کنند و تاکنون امتحان خود را پس داده‌اند.

رونیکس

در این مقاله‌ی کوتاه، نگاهی انداخته‌ایم به برخی از نکات و ملاحظات مهم خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی که هر خریدار هوشمندی باید آنها را بداند. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

حتما از تجربیات خرید اینترنتی دیگران استفاده کنید

از آن‌جاکه امروزه به‌طور گسترده شاهد افزایش تمایل مردم به خرید آنلاین محصولات گوناگون هستیم، به احتمال زیاد دوستان و اطرافیان شما هم حداقل یک‌بار تجربه‌ی خرید از فروشگاه‌های اینترنتی آرایشی و بهداشتی را داشته‌اند. پیشنهاد می‌کنیم نظرات و تجربیات دوستان خود را درباره‌ی خریدهای آنلاین‌شان جویا شوید. این امر به شما کمک می‌کند سریع‌تر فروشگاه‌ آرایشی آنلاینِ مناسب خود را پیدا کنید.

چند فروشگاه اینترنتی را با هم مقایسه کنید

مقایسه چند فروشگاه اینترنتی

پیش از خرید از یک فروشگاه آنلاین، نام کالای مورد نیاز خود را در گوگل جست‌وجو کنید تا با چند فروشگاه اینترنتی دیگر که محصول مورد نیاز شما را به فروش می‌رسانند، آشنا شوید.

در مرحله‌ی بعد بهتر است چند پیشنهاد اول گوگل را برای مقایسه‌ی قیمت همان محصول خاص انتخاب کنید؛ چراکه ممکن است قیمت محصول انتخابی شما در یکی از این فروشگاه‌ها پایین‌تر باشد.

علاوه بر قیمت و تخفیف‌های ریالی، دیگر خدمات و مزایای فروشگاه را نیز در نظر بگیرید

اغلبِ فروشگاه‌های اینترنتی، تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروشی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرند تا آنها را به خرید از فروشگاه خود تشویق کنند. از طرفی، برخی دیگر از فروشگاه‌های آنلاین به‌جای تخفیف‌گذاشتن روی محصولات با ارائه‌ی خدماتی مانند ارسال رایگان یا ارائه‌‌ی مشاوره‌ی تخصصی، خرید را برای شما مقرون‌به‌صرفه‌ می‌کنند.

یکی دیگر از مواردی که با خرید از فروشگاه‌های اینترنتی در قالب هدیه به شما تعلق می‌‌‌گیرد، بُن تخفیف است. به‌عنوان مثال، شما در ازای هر بار خرید لاک از فروشگاه آرایشی و بهداشتی اُردمی (www.ordme.com)، معادل ۳٪ از قیمت لاک را به عنوان بُن تخفیف برای خرید بعدی خود هدیه می‌گیرید.

در این فروشگاه، راه‌های متعدد و آسان دیگری نیز برای جمع‌آوری بُن تخفیف توسط کاربران وجود دارد که ازجمله‌ی آنها می‌توان به «ثبت دیدگاه در صفحه‌ی محصولات» یا «دعوت از دیگران برای عضویت و خرید از فروشگاه» اشاره کرد که در نوع خود منحصربه‌فرد هستند.

قبل از خرید، از مشاوران تخصصی فروشگاه‌های اینترنتی کمک بگیرید

چنانچه قصد خرید آنلاین لوازم آرایشی‌ را دارید که قبلا از آن‌ها استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، با مشاوران فروش فروشگاه‌های اینترنتی درباره‌ی رنگ و نوع پوست‌تان صحبت کنید تا آنها شما را در انتخاب مناسب‌ترین محصول راهنمایی کنند.

برخی از فروشگاه‌های آنلاین مانند فروشگاه آرایشی اُردمی، خدمات مشاوره‌ی تخصصی آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن را به‌صورت رایگان ارائه می‌کنند.

در پایان باید گفت، با رعایت نکات گفته‌شده در این مقاله هنگام خریدهای اینترنتی، مشتری دائمی این فروشگاه‌ها خواهید شد. اگر می‌خواهید محصولات آرایشیِ دارای ضمانت کیفیت و اصالت کالا بخرید، اولین خرید خود را از فروشگاه آرایشی اُردمی انجام بدهید. مطمئن باشید تجربه‌ی لذت‌بخشی در انتظار شماست.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.