چگونه از تخفیف‌های ویژه هتل‌های داخلی با خبر شویم؟

0

نیمه‌ی دوم سال، فصل تخفیف‌های هیجان‌انگیز هتل‌های داخلی و بالطبع افزایش سفر به شهرهای کشور و به‌ویژه شهرهای جنوبی است. البته شهرهای شمالی با آن جنگل‌های زیبا که در فصل پاییز لباس رنگارنگ به تن می‌کنند هم در نیمه‌ی دوم سال میزبان مسافرهای زیادی هستند.

علاوه‌بر سفرهای تفریحی، در نیمه‌ی دوم سال سفرهای کاری نیز به روال فصول دیگر ادامه دارد. با این تفاوت که مسافرانی که برای رزرو هتل به شهرهای مختلف سفر می‌کنند -چه این سفر کاری باشد و چه تفریحی- هزینه‌ی کمتری بابت اقامت در هتل پرداخت می‌کنند.

اما چطور از میزان تخفیف‌ هتل‌ها آگاه شویم و همچنین هتل مناسب خود را پیدا کنیم؟ این سؤالی است که ممکن است در ذهن شما ایجاد شود.

رونیکس

با جاباما شما می‌توانید به فهرست کاملی از هتل‌های ایران و میزان تخفیف‌های آنها دسترسی بیابید.

جاباما سامانه‌ی رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه است که تجربه‌ی خوبی از سفرهای تفریحی و کاری با قیمت مناسب برای شما به‌وجود می‌آورد.

شما می‌توانید با کمک این سامانه‌ی جامع و معتبر در هر نقطه از کشور، هتل مورد نظرتان را انتخاب و هزینه‌ی اقامت در آن را با کارت‌های بانکی پرداخت کنید. به‌عنوان مثال برای یافتن فهرست هتل‌های شهر مشهد، کافی است نام این شهر را وارد کنید و از فهرست هتل‌های مشهد، هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

با جاباما همچنین می‌توانید اطلاعات کاملی از هتلی که قصد اقامت در آن را دارید به‌دست بیاورید. موقعیت جغرافیایی، دوری و نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی، دکوراسیون و امکانات هتل و … ازجمله اطلاعاتی است که در وبسایت‌های معتبر به مسافران ارائه می‌شود؛ اما شما در جاباما یک امکان دیگر هم دارید؛ شما می‌توانید با مطالعه‌ی نظر افرادی که پیش از شما در هتل مورد نظرتان اقامت کرده‌اند، اطلاعات دقیق‌تری کسب کنید.

پشتیبانی ۲۴ساعته برای هتل‌های داخلی، حتی در روزهای تعطیل از دیگر مزیت‌های رزرو هتل با جاباماست. به این ترتیب اگر شما به هر دلیلی برای رزرو هتل با مشکلی مواجه شوید، مرکز تماس جاباما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کمک شما می‌آید.

اگر هم به هر دلیلی سفرتان به شهر مورد نظر لغو شد، مبلغ پرداختی بابت رزرو هتل به‌راحتی به شما مُسترد می‌شود. پس اگر به قصد سفرهای کاری و تفریحی به شهرهای مختلفی چون تهران، شیراز، مشهد و… سفر کردید، می‌توانید با جاباما از فهرست هتل‌های شهر مورد نظرتان، بهترین هتل را با قیمت مناسب انتخاب کنید. به‌عنوان مثال از فهرست هتل‌های تهران، هتل استقلال یا اسپینانس را انتخاب و یک سفر خوب را تجربه کنید.

منبع: ویرلن

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.