بیشترین فالوور در اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ به کدام سلبریتی‌ها اختصاص دارد؟

1

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از ابزارهایی است که ما برای برطرف کردن کنجکاوی و زیرنظر گرفتن زندگی سلبریتی‌های مورد علاقه‌مان هرروز دقایق زیادی را در آن سپری می‌کنیم. اما در این مقاله به شما خواهیم گفت بیشترین فالوور اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ متعلق به کدام سلبریتی هاست.


حتما بخوانید: ثروتمندترین سلبریتی های جهان و میزان دارایی خالص آنها (۲۰۲۰)

۱. کریستیانو رونالدو، ۱۴۷ میلیون فالوئر

پرفالوئرترین سلبریتی های اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ - کریستیانو رونالدو

«کریستیانو رونالدو»، بازیکن پرتغالی تیم «یوونتوس»، در مقام اول پرفالوئرترین سلبریتی‌های اینستاگرام قرار دارد. «رونالدو» در پیج اینستاگرام خود تصاویری از بازی‌های مهم، تمرین‌ها، زندگی خانوادگی، پرتره‌های جذاب و پست‌های تبلیغاتی ارسال می‌کند. «رونالدو» در ابتدای سال ۲۰۱۸ در مقام دوم پرفالوئرترین سلبریتی‌ها قرار داشت، ولی در مدت چند ماه توانست به جایگاه اول برسد.

رونیکس

۲. سلنا گومز، ۱۴۴ میلیون فالوئر

پرفالوئرترین سلبریتی های اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ - سلنا گومز

«سلنا گومز» هنرمند جوانی است که در مدت کوتاهی توانسته به شهرت و محبوبیت فراوانی دست پیدا کند. گرچه در سال‌های اخیر، بحث‌های فراوانی پیرامون بیماری او و تأثیرات روانی و جسمانی‌اش وجود داشت، ولی «سلنا گومز» همچنان در صدر محبوب‌ترین سلبریتی‌های اینستاگرام قرار دارد و البته در ابتدای سال، عنوان اول را در اختیار داشت. «سلنا گومز»، در پیج اینستاگرام خود، گوشه‌هایی از زندگی شخصیش را به طرفدارانش نشان می‌دهد و البته به عنوان سفیر برند Coach، پست‌های تبلیغاتی هم دارد.

۳. آریانا گرانده، ۱۳۶ میلیون فالوئر

پرفالوئرترین سلبریتی های اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ - آریانا گرانده

سال ۲۰۱۷ سال سختی برای «آریانا گرانده» بود و در کنسرت او در منچستر، بمب‌گذاری شده بود. «آریانا گرانده» هنوز در فهرست پرفالوئرترین سلبریتی‌های اینستاگرام قرار دارد و عکس‌هایی از سفرها و گوشه‌هایی از زندگی شخصی خود را منتشر می‌کند.

۴. دواین جانسون، ۱۲۳ میلیون فالوئر

پرفالوئرترین سلبریتی های اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ - دواین جانسون

«دواین جانسون» ملقب به «راک»، در سال ۲۰۱۷ به عنوان یکی از جذاب‌ترین مردهای دنیا انتخاب شد. «دواین جانسون» در پیج اینستاگرام خود کلیپ‌های انگیزشی و ویدئوهای تمرینات ورزشی منتشر می‌کند.

۵. بیانسه، ۱۲۰ میلیون فالوئر

پرفالوئرترین سلبریتی های اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ - بیانسه

«بیانسه» سال گذشته خبر بارداری خود را اعلام کرد؛ خبری که در اینترنت، غوغای زیادی به پا کرد. «بیانسه» در پیج اینستاگرام خود تصاویری از زندگی شخصی، بنرهای تبلیغاتی، عکس‌های مرتبط با مد پست می‌کند.

۶. کیم کارداشیان، ۱۲۰ میلیون فالوئر

پرفالوئرترین سلبریتی های اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ - کیم کارداشیان

«کیم کارداشیان» علاوه‌بر پرتره‌های تبلیغاتی، این روزها تصاویری از زندگی شخصی خود را منتشر می‌کند و عکس‌هایی از اعضای خانواده، همسر و فرزندانش را برای طرفداران میلیونی خود پست می‌کند.

۷. کایلی جنر، ۱۲۰ میلیون فالوئر

پرفالوئرترین سلبریتی های اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ - کایلی جنر

«کایلی جنر»، مدل آمریکایی، در آغاز سال ۲۰۱۸ صاحب دختری به نام «استورمی وبستر» شد. «کایلی جنر» در پیج اینستاگرامش، پرتره‌های تبلیغاتی و تصاویری از فرزندش را منتشر می‌کند.

۸. تیلور سوئیفت، ۱۱۳ میلیون فالوئر

پرفالوئرترین سلبریتی های اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ - تیلور سوئیفت

«تیلور سوئیفت» بعد از انتشار آلبوم Reputation، مرز صد میلیون فالوئر را رد کرد و همچنان در فهرست پرفالوئرترین سلبریتی‌های اینستاگرام قرار دارد.

۹. نیمار، ۱۰۶ میلیون فالوئر

پرفالوئرترین سلبریتی های اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ - نیمار

فوتبالیست ۲۶ ساله‌ی برزیلی، فعالیت حرفه‌ای خود را از ۱۷ سالگی آغاز کرد و اکنون در پست مهاجم برای تیم ملی برزیل بازی می‌کند. سلفی‌های جذاب، پرتره‌های حرفه‌ای، پست‌های تبلیغاتی، تصاویری از بازی‌ها و تمرین‌ها و عکس‌های جذابی که نیمار از خانواده‌اش منتشر می‌کند، فالوئرها را به پیج نیمار می‌کشاند.

۱۰. جاستین بیبر، ۱۰۳ میلیون فالوئر

پرفالوئرترین سلبریتی های اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ - جاستین بیبر

«جاستین بیبر» خوانندگی را به‌طور رسمی از سال ۲۰۰۹ آغاز کرد. این خواننده‌ی محبوب کانادایی، با انتشار پست‌های جذاب با کپشن‌های مرموز و گاهی طنز، توجه فالوئرهای خود را جلب می‌کند. گرچه تا پیش از این در فهرست پرفالوئرترین سلبریتی‌های اینستاگرام، در جایگاه بالاتری قرار داشت، ولی هنوز طرفداران سرسختی دارد. «جاستین بیبر» در پیج اینستاگرام خود تصاویری از خود و اعضای خانواده‌اش منتشر می‌کند.


در ادامه بخوانید: ۱۶ شخصیت برجسته که به‌رغم ترک تحصیل، موفق و ثروتمند شدند
اصول و روش‌هایی کاملا عملی برای یادگیری سریع و ماندگار هر زبان جدید



منبع marieclaire.com
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. امیرحسین یوسفی می‌گوید

    جالب بود 🙂