چطور در روز هدیه یک هدیه بی نظیر بسازیم؟

0

روز هدیه دادن یا به عبارت بهتر، روز «یک هدیه درست کن» یا “make a gift day”، یک جشن سالیانه است که در روز ۳ دسامبر یا ۱۲ آذر در بسیاری از کشورهای جهان برگزار می‌شود. هدیه همیشه خاص است؛ چه برای کسی که آن را دریافت می کند و چه برای کسی که هدیه را می‌دهد. درواقع این روز، بیشتر به این علت نام‌گذاری شده است که آن هدیه را خودتان درست کنید و حاصل دست‌رنج و ابتکار خودتان باشد.

کادوهای دست‌ساز، معمولا ارزش بیشتری دارند و بیانگر علاقه، توجه و عشق به طرف مقابل هستند. بنابراین می‌توانید برای کسانی که خیلی دوست‌شان دارید، با ایده و خلاقیت خودتان هدیه‌ای درست کنید. روز «یک هدیه درست کن» روز به‌خصوصی است که می‌توانید میزان علاقه خود را به کسانی که دوست‌شان دارید، نشان دهید.

رونیکس

برایان تریسی می‌گوید: بهترین هدیه ای که می‌توانید به دیگران بدهید، هدیه‌ای است که با عشق بدون قیدوشرط باشد.

خرید بسته های آرایشی و مراقبتی

تاریخچه روز هدیه دادن

اصالت، تاریخچه و بنیان‌گذار روز هدیه دادن، به‌طور دقیق مشخص نیست. ازآنجایی‌که دسامبر، ماه مناسبت‌ها و جشن‌های مختلف جهانی است، روز هدیه دادن نیز در این ماه قرار گرفته است. هدیه، روش دیگری برای ابراز عشق و احساسات یک فرد نسبت به دیگری است. حسی توصیف‌نشدنی کسی که کاغذ کادو را باز می‌کند، در هیچ‌چیز دیگری، آن‌قدر نمایان نیست. کادو نشان‌دهنده این است که چقدر آن فرد برای شما اهمیت دارد.

جشن این روز نیز بسیار خاص است، چرا‌که شما دارید هدیه‌ای را با تمام استعداد و سلیقه شخصی خودتان برای یک نفر درست می‌کنید. گاهی‌اوقات ما فراموش می‌کنیم، به کسانی که دوست‌شان داریم، در مناسبت‌های خاص خودشان مانند روز تولد یا جشن عروسی کادو دهیم. بنابراین می‌توانیم در این روز جبران کنیم.

پس در این روز خاص، به عزیزان خود هدیه بدهید تا آن‌ها را خوشحال کنید.

خرید بسته آرایش چشم تا 23 درصد تخفیف در فروشگاه اینترنتی مو تن رو

چگونه روز هدیه دادن را جشن بگیریم؟

بهترین راه برای جشن گرفتن در روز «یک هدیه درست کن» این است که هدیه‌ای دست‌ساز درست کنید. می‌توانید با جست‌وجو در سایت‌های مختلف مثل پینترست ایده بگیرید. راجع‌به درست کردن هدیه‌های دست‌ساز، ویدئو ببینید و بیشتر یاد بگیرید. لوازم اولیه برای ساخت کادو را در تهیه کنید و دست‌به‌کار شوید. از قوه تخیل و خلاقیت خود در این روز خاص، به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

قرار نیست چیزی که هدیه می‌دهید، حتماً خیلی گران‌قیمت باشد. هر چیزی مانند کارت هدیه، عروسک‌های دست‌ساز، نقاشی، بافتنی، مجسمه و چیزهایی از این قبیل برای هدیه دادن در این روز خاص جذاب هستند. شما حتی می‌توانید برای کسانی که عاشق لوازم آرایش هستند، لوازم آرایش خانگی درست کنید که بعید است این مورد به ذهن کمتر کسی برسد. در فروشگاه اینترنتی مو تن رو، طرز تهیه ریمل خانگی و بالم لب خانگی را آموزش داده‌ایم.

بسته‌هایی که مو تن رو برای شما آماده کرده است، شامل بسته‌های آرایش صورت و مراقبت از پوست است که شامل مواردی مثل رژلب و ماسک مو و کرم پودر و… می‌شود.

خرید بسته آرایش پاییزی تا 23 درصد تخفیف در فروشگاه اینترنتی مو تن رو

روز هدیه دادن در موتن رو

اگر می‌خواهید عزیزان خود را خوشحال کنید، ولی وقت کافی برای درست کردن هدیه ندارید، اصلاً نگران نباشید؛ چراکه فروشگاه اینترنتی مو تن رو، همه‌چیز را برای شما آسان کرده است. شما می‌توانید با استفاده از پَک‌های کادویی مو تن رو، هدیه دلخواه خود را درست کنید. فقط کافی است نوع جنسیت، سن و سال و حدود قیمت را مشخص کنید تا بهترین پیشنهاد‌ها برای شما نشان داده شود. بعد از آن، شما می‌توانید بر طبق سلیقه شخصی خودتان، محصولات را انتخاب کنید و در بسته‌بندی دلخواه بگذارید تا برایتان ارسال شود. فراموش نکنید که می‌توانید از کادوهای خود عکس بگیرید و آن‌ها را در بخش شبکه اجتماعی زیبایی مو تن رو به‌اشتراک بگذارید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.