با قیمت خودروی چینی، لکسوس برانید

BYD S6 خوش قیمت در دیوار

0

بی وای دی S6 کراس اور سایز متوسط چینی است که شباهت ظاهری بسیاری با لکسوس RX دارد؛ هر چند ظرافت‌های لکسوس را ندارد. علت این شباهت همکاری دو شرکت سازنده‌ی آنهاست. این شباهت در حدی است که درحالِ‌حاضر در چین می‌توانید با سفارشی‌سازی بی وای دی S6 آن را تبدیل به لکسوس کنید. این شباهت تنها به ظاهر ختم نمی‌شود. شباهت‌های زیادی از نظر طراحی و همچنین ابعاد فضای سرنشین در کابین مشاهده می‌شود.

داخل کابین بزرگ به‌نظر می‌رسد و حتی سرنشینان عقب هم فضای کافی دارد. این ویژگی بی وای دی S6 را تبدیل به گزینه‌ی مناسبی برای سفر می‌کند؛ پس خانواده‌ی ۴ یا ۵ نفره می‌توانند با خیال راحت به خرید بی وای دی S6 فکر کنند. این محصول بین رقبای چینی مانند تیگو 5 یا جک S5 یک سر و گردن بالاتر است. همچنین از نظر کیفیت، ایمنی و رفاه محصول بهتری ارزیابی می‌شود. در ایران، خدمات پس از فروش این خودرو را شرکت واردکننده، یعنی کارمانیا، ارائه می‌کند. درحال‌حاضر، در بازار ایران، مشتریان از این محصول چینی رضایت دارند.

رونیکس

مشخصات فنی بی وای دی S6

این خودرو موتوری ۴ سیلندری با پیشرانه‌ی ۲۴۰۰ سی‌سی دارد. موتور می‌تواند ۱۵۸ اسب بخار در ۵۸ هزار دور در دقیقه نیرو تولید کند. این نیرو توسط گیربکس۶ سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این ماشین، ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت است. این خودرو برای پیمودن هر صد کیلومتر، به‌صورت ترکیبی به ۱۰ لیتر سوخت نیاز دارد. در شهر این عدد به ۱۲ لیتر می‌رسد. با استفاده از سیستم ECO این خودرو می‌توانید مصرف سوخت را بهینه‌تر کنید. در ۱۳.۵ ثانیه می‌توانید از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسید. شتاب این خودرو در برابر سدان‌ها ناامیدکننده، اما در مقایسه با رقبا بسیار بهتر است. هندلینگ خوب بی‌وای‌دی S6 را باز هم مطلوب‌تر از رقبا می‌کند. فقط در سرعت بالا صدای موتور داخل کابین شنیده می‌شود و موتور در بیشتر اوقات کم‌صدا عمل می‌کند. شاید بی وای دی S6 خودروی آفرود واقعی نباشد، اما فنربندی آن ضعیف نیست.

آپشن‌های رفاهی و ایمنی

این خودروی چینی از نظر تعداد آپشن‌ها موردتوجه است. لیست برخی از امکانات آن عبارت‌اند از: ۶ کیسه هوا، ترمز ضدقفل ABS، سیستم توزیع نیروی ترمز EBD، ترمز هوشمند BOS، کروز کنترل، مسیریاب سازگار با ایران، مانیتور لمسی، دکمه‌های کنترلی مدیا روی فرمان، صندلی برقی راننده، حالت بهینه‌ساز مصرف سوخت، هشدار دنده‌ی ایمنی برای باز بودن درب‌ها و بسته نبودن کمربند ایمنی، ۶ سنسور پارک عقب و جلو، کی‌لس، استارت دکمه‌ای، دوربین عقب، دوربین جانبی، سانروف، کمربند ایمنی سه نقطه‌ای، صفحه‌کیلومتر با قابلیت تغییر رنگ، چراغ روز، چراغ جلو اتوماتیک، ایموبیلایزر، سیستم ضدسرقت، تهویه مطبوع اتوماتیک، ۹ بلندگو و… .

این خودرو دارای ۵ ستاره‌ی ایمنی از مؤسسه‌ی ایمنی‌سنجی یورو انکپ است. به‌نظر می‌رسد با توجه به این لیست بلندبالای رفاهی و امنیتی فروش بی وای دی S6 بعد از شناخته شدنِ آن در بازار ایران افزایش یابد.

در دیوار به قیمت خوب بخرید

این خودرو تنها در یک تیپ فول‌آپشن در بازار ایران عرضه می‌شود. می‌توانید از طریق شرکت واردکننده برای خرید بی وای دی S6 صفر به‌صورت شرایطی اقدام کنید و یا حواله‌ی آن را بخرید. اگر خواستار مدل‌های کارکرده هستید، می‌خواهید سری به سایت دیوار بزنید. یک دستگاه بی وای دی S6 مدل سال ۱۳۹۶، به‌رنگ سفید با کارکرد ۲۷ هزار کیلومتر، به قیمت ۱۷۵ میلیون تومان آگهی شده است. درحالِ‌حاضر، مدل‌های صفر، بالای ۲۰۰ میلیون در بازار ایران فروخته می‌شوند و معمولا افت قیمت آنها در زمان فروش زیاد است.

منبع: ویرلن

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.