با وینسا کارت سامان امروز بخرید و یک ماه بعد بپردازید!

0

اگر در زندگی روزمره به‌یک‌باره با هزینه‌ای غیرقابل‌پیش‌بینی برای سفر، درمان، تعمیرات، خرید و… مواجه شوید و به هر دلیلی نقدینگی کافی نداشته باشید چه‌کار می‌کنید؟ قرض گرفتن پول از دوست و آشنا، فروختن سکه و طلا یا کلاً بی‌خیال هزینه کردن؟! ما یک پیشنهاد جدید و بهتر برای شما داریم تا خیلی راحت برای همچنین روزی پیش‌بینی لازم را داشته باشید و هر زمان که هزینه‌ای غیرقابل‌پیش‌بینی در سبد زندگی شما قرار گرفت و شما نقدینگی کافی را نداشتید، با استفاده از وینسا کارت سامان بدون دغدغه از عهده پرداخت آن بربیایید. ما در این مطلب می‌خواهیم به زبان خیلی ساده وینسا کارت بانک سامان را به‌عنوان یک پشتوانه کاملاً نقد برای روزهای بی‌پولی معرفی کنیم.

وینسا کارت چطور به کمک ما می‌آید؟

همان‌طور که در بالا گفتیم از این به بعد زمانی که شما برای خرید یا پرداخت هر هزینه‌ای نقدینگی کافی ندارید، می‌توانید روی وینسا کارت سامان حساب باز کنید. درواقع وینسا کارت تا سقف ۵ میلیون تومان هر مبلغی که شما نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار می‌دهد دهد تا از عهده هزینه‌ای که پیش روی شماست بربیایید. اعتبار وینسا کارت سامان یک‌ساله است و شما این امکان را دارید که از طریق تمامی درگاه‌های پرداخت، خرید یا پرداخت خود را انجام بدهید. از روزی که از موجودی وینسا استفاده کردید، یک ماه فرصت دارید تا هر مبلغی که برداشت کردید را مجدداً به‌حساب وینسا واریز کنید تا مجدداً بتوانید در ماه بعد از موجودی کارت برای پرداخت هزینه‌هایتان استفاده کنید.

رونیکس

چطور می‌توانیم وینسا کارت بگیریم؟

اعتبار کارت وینسا به پشتوانه حساب سپرده وینسا بانک سامان است بنابراین اولی قدم برای داشتن این کارت، افتتاح حساب انفرادی (امکان حساب مشترک وجود ندارد) در بانک سامان است که حداقل موجودی آن ۵۰ هزار تومان خواهد بود. شما می‌توانید با مراجعه به شعب یا از طریق نت بانک سامان سپرده کوتاه‌مدت با سود سالیانه یک درصد باز کنید یا اینکه اگر مشتری بانک سامان هستید، می‌توانید از طریق نت بانک سامان برای افتتاح حساب سپرده وینسا اقدام و برای دریافت کارت وینسا به شعبه مراجعه کنید. بعد از افتتاح حساب و دریافت کارت بدهی می‌توانید از انواع خدمات کارت، نت بانک، تلفن‌بانک و سامانک بانک سامان استفاده کنید. برای دریافت وینسا کارت حداقل باید یک ماه از افتتاح حساب شما گذشته باشد و درصورتی‌که امتیازهای لازم را داشته باشید می‌توانید کارت اعتباری وینسا بگیرید.

برای گرفتن وینسا کارت چطور باید امتیاز جمع کنیم؟

بعد از پشت سر گذاشت شرط اصلی دریافت وین کارت که گذشت یک ماه از افتتاح حساب سپرده وینساست، شما زمانی می‌توانید کارت اعتباری وینسا را دریافت کنید که امتیاز لازم را به دست آورده باشید. منظور از امتیاز این است که میانگین حداقل مانده یک‌ماهه منتهی به‌روز درخواست شما برای دریافت وینسا کارت، بیشتر از یک‌میلیون باشد. درواقع برای اینکه شما مجاز به دریافت وینسا کارت شوید باید حاصل تقسیم مجموع حداقل مانده روزانه حساب سپرده وینسا شما در طول یک ماه بر تعداد روزهای آن ماه بیش از یک‌میلیون تومان باشد. کمترین میزان موجودی حساب شما در هرروز به‌عنوان حداقل مانده روزانه در نظر گرفته می‌شود و حداقل مانده روزانه برای روز اول (روز افتتاح حساب) صفر محاسبه می‌شود.

دریافت وینسا کارت ضامن می‌خواهد؟

برای اینکه کارت وینسا بگیرید جدا از بحث کسب امتیاز لازم باید یک سری شرایط دیگر را هم داشته باشید. یکی از شرایط جانبی این است که شما در سیستم بانکی، چک برگشتی، بدهی و تسهیلات معوق نداشته باشید و هم‌زمان از سایر کارت‌های اعتباری بانک سامان استفاده نکرده باشید. ضمن اینکه اگر از سایر بانک‌ها کارت اعتباری گرفته باشید باید رقم آن کمتر از ۵۰ میلیون تومان باشد تا مجاز به دریافت وینسا کارت هم باشید. برای ضمانت بازپرداخت اقساط هم باید یک برگ چک به میزان ۱۵۰ درصد مبلغ اعتبار و یک ضامن معتبر (کسر از حقوق رسمی یا جواز کسب) به بانک ارائه کنید.

چطور وینسا کارت را تسویه کنیم؟

تاریخ سررسید هر مشتری با توجه به تاریخ تشکیل پرونده اعتباری و دریافت کارت اعتباری تعریف می‌شود و باید بدهی‌تان را حداکثر ۷ روز پس از تاریخ سررسید کارت اعتباری به‌حساب سپرده وینسا خودتان در بانک سامان واریز کنید. مثلاً اگر ۱۰ خردادماه وینسا کارت خود را گرفتید و یکم تیرماه از آن برداشت کردید، تا یک هفته بعد از ۱۰ تیرماه فرصت دارید تا بدهی خود را تسویه کنید. حالا بعدازاینکه در طول یک ماه به تعداد دلخواه و تا سقف ۵ میلیون تومان تراکنش انجام دادید، چطور باید برای تسویه‌حساب وینسا کارت سامان و بازگرداندن پول هزینه شده به‌حساب در بازه زمانی تعیین‌شده اقدام کنید؟ برای تسویه بدهی دو روش وجود دارد:

روش اول: اگر مبلغ بدهی و کارمزد ۲ درصدی آن کمتر از ۲ میلیون تومان باشد، باید بدهی خودتان را تا هفت روز بعد از تاریخ صورت‌حساب، تسویه کنید و درصورتی‌که امکان پرداخت بدهی و تسویه‌حساب ندارید، می‌توانید با پرداخت کارمزد انتقال، پرداخت بدهی‌تان را به سررسید بعدی موکول کنید.

روش دوم: اگر مبلغ بدهی و کارمزد ۲ درصدی آن بیش از ۲ میلیون تومان باشد، دو حالت برای پرداخت آن وجود دارد. یا اینکه میزان بدهی را به کمتر از ۲ میلیون تومان برسید و مبلغ باقیمانده را در سررسید بعدی پرداخت کنید یا اینکه بازپرداخت کل بدهی خود را در قالب تسهیلات یک‌ساله انجام دهید. در این حالت با پرداخت هر قسط، وینسا کارت شما به همان اندازه شارژ خواهد شد.

خوش‌حساب باشید و وینسا کارت ۱۰ میلیونی بگیرید

همان‌طور که در توضیحات قبلی اشاره کردیم، وینسا کارت سامان اعتبار یک‌ساله دارد و بعد از گذشت یک سال از زمان صدور، عملاً کارت شما منقضی و غیرفعال خواهد شد. اگر مشتری خوش‌حسابی باشید و کارت اعتباری وینسا یا تسهیلات را به‌موقع و بدون حتی یک روز تأخیر تسویه کرده باشید، می‌توانید برای سال دوم وینسا کارت ۱۰ میلیون تومانی دریافت کنید. البته با این شرط که توان بازپرداخت اقساط تسهیلات را در اعتبار سنجی بانک داشته باشید. درصورتی‌که بدهی وینسا کارت شما به تسهیلات یک‌ساله تبدیل‌شده باشد و در طول سال حداکثر فقط ۲ قسط خود را با تأخیر پرداخت کرده باشید، درصورتی‌که جواب اعتبار سنجی شما مثبت باشد، می‌توانید مجدداً وینسا کارت ۵ میلیون تومانی بگیرید. در صورتی هم که در طول سال بیش از ۲ قسط خود را با تأخیر پرداخت کرده باشید، امکان دریافت مجدد وینسا کارت در سال دوم برای شما وجود نخواهد داشت.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.