با بیت کوین در رایا مارکتینگ خدمات تولید محتوا دریافت کنید

2

آیا زمان آن نرسیده که با تکنولوژی از در دوستی وارد شوید و از روش‌های قدیمی تجارت دل بکنید. اگر با جهان متمدن هم قدم شده‌اید و ارزهای دیجیتال را به جای پول‌های کاغذی استفاده می‌کنید، رایا مارکتینگ نیز خدماتش را بر پایه این واحدهای ارزی به شما ارائه خواهد کرد.

ارزهای دیجیتال و خرید و فروش آن‌ها عناوین آشنایی هستند که این روزها در گوشه و کنار جامعه به گوش می‌­رسند. دنیا پیشرفت کرده است و این پیشرفت حتی به دنیای پول و واحدهای ارزی هم رسیده.

رونیکس

سال‌ها طول کشید تا بشر از معامله پایاپای اجناس مختلف دست بکشد و پول وارد زندگی انسان‌ها شود. پول‌هایی که برای اولین بار اختراع شدند، از جنس فلز بودند؛ اما به مرور پول‌های کاغذی با ارزش‌های مختلف جایگزین واحدهای پولی قدیمی شدند تا تجارت را راحت­تر کنند.

اما تکنولوژی و بشر همیشه دست به دست هم می‌دهند تا باز هم دریچه‌های جدیدی را در زندگی باز کنند و انسان‌ها نیز همیشه با آغوش باز از هر آنچه جدیداً ارائه شده استقبال می‌کنند. یکی از مواردی که اخیراً به لطف تکنولوژی وارد دنیای تجارت شده، رمز ارزها یا ارزها ارزهای دیجیتال است.

اعتماد انسان‌ها به کامپیوتر به حدی رسیده است که حتی واحدهای پولی را نیز از طریق این سیستم پرقدرت طراحی کرده­اند و از آن‌ها برای خرید و فروش اجناس مختلف و تجارت جدید استفاده می‌کنند. در دنیای ارزهای دیجیتال، دیگر نیازی نیست که همیشه مقدار زیادی پول با خود همراه داشته باشید و هر زمان که اراده کنید می‌توانید از طریق رایانه یا گوشی تلفن همراهتان بهای جنسی که خریده‌اید را بپردازید.

برای استفاده از پول الکترونیکی یا ارز دیجیتال نیازی نیست در هیچ بانکی حساب داشته باشید یا پولی را برای دریافت ارز دیجیتال به عنوان پشتوانه مالی ارائه کنید. تعداد پول‌های الکترونیکی که در چرخه تجارت وجود دارند مشخص است و الگوریتم‌های رمزنگاری قوی که برای این واحدهای پولی که بر پایه شبکه بلاک چین مبادله می‌شوند نوشته شده، امکان هک ارز دیجیتال و تصاحب آن را به دیگران نمی‌دهد.

امروزه با پرداخت ارز دیجیتال می‌توانید اجناس مد نظرتان را از فروشگاه‌های مختلف بخرید، وارد بازار بورس شده و خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام دهید یا این که برای ثبت سفارش تولید محتوا از رایا مارکتینگ، از این واحدهای پولی استفاده کنید.

بنابراین اگر حساب بانکی شما خالی است و هیچ پولی در بساط ندارید اما با هوشمندی توانسته‌اید مقداری ارزهای دیجیتال به دست بیاورید، هم اکنون این امکان برای شما فراهم شده که با استفاده از پول الکترونیکی که ارزش و اعتبار مخصوص به خود را دارد از خدمات رایا مارکتینگ استفاده کنید.

بیت کوین، شناخته شده ترین نمونه از ارزهای دیجیتال

هر فردی که برای اولین بار وارد بحث داد و ستدهای مالی بر پایه واحدهای الکترونیکی می‌شود، بی‌شک اولین و قدیمی‌ترین واحد پولی که با آن مواجه می‌شود بیت کوین است. در حقیقت تجارت بر پایه دنیای کامپیوتر و استفاده از پول الکترونیکی اولین بار با عرضه بیت کوین پا به عرصه وجود گذاشت.

این واحد پولی در سال 2009 ارائه شد و هنوز مشخص نیست که چه کسی این واحد ارزی را تولید کرده است. تنها نامی که از سازنده بیت کوین وجود دارد، ساتوشی ناکاموتو می­باشد که آن هم یک نام مستعار است که این شخص برای خودش در نظر گرفته.

با وجود این که بیت کوین و شبکه پیچیده­ای که این ارز بر پایه آن کار می‌کند قبل از دیگر واحدهای پولی الکترونیکی به وجود آمدند، این واحد پول الکترونیکی را می‌توان به عنوان پدر ارزهای دیجیتال در نظر گرفت.

ارزش بیت کوین این روزها حتی از ارزش دلار پیشی گرفته است و این واحد پولی به سمت قله‌های با ارزش‌ترین واحد پول در جهان شدن پیش می‌رود؛ بنابراین اگر در زمینه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اید، باید بدانید که امن‌ترین و بهترین شیوه سرمایه گذاری را برای افزایش روزافزون سرمایه خود انتخاب کرده‌اید.

رایا مارکتینگ برای ارائه خدمات تولید محتوا، تولید موشن گرافیک و تولید رپورتاژ آگهی که برای مشهور شدن هر برندی یک ضرورت است، در کنار دیگر واحدهای پولی، ارز دیجیتال بیت کوین را نیز دریافت می‌کند. برای دریافت خدمات مورد نظرتان از طریق بیت کوین، کافی است با این شرکت تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید.

لایت‌ کوین بپردازید و سفارش طراحی موشن گرافیک را در رایا مارکتینگ ثبت کنید

دنیای پول‌های الکترونیکی به همان بیت کوین محدود نشد و در سال 2011 یکی از مهندسان اسبق گوگل به نام چارلی لی پول الکترونیکی لایت کوین را ارائه کرد. این واحد پولی الکترونیکی بر اساس یک شبکه جهانی متن باز طراحی شده و هیچ فردی یا ارگانی به آن نظارت مستقیم ندارد. نرخ تولید بلوک لایت کوین نسبت به بیت کوین سریع‌تر است و به همین دلیل برخی از افراد این ارز دیجیتال را برتر از پدر آن می‌دانند.

لایت کوین ارزشی بالاتر از دیگر ارزهای دیجیتال موجود در بازار دارد و بعد از بیت کوین در رده دوم قرار می‌گیرد. با پرداخت این پول الکترونیکی می‌توانید طراحی موشن گرافیک را در رایا مارکتینگ ثبت کرده و موشن گرافیک زیبا و با کیفیت خود را به راحتی دریافت کنید.

اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال را بپردازید و از رایا مارکتینگ محتوا بگیرید

اتریوم پولی الکترونیکی است که توانسته رتبه سوم را از آن خود کند. این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۳ ارائه شد. بلاک چینی که اتریوم بر اساس آن اجرا می‌شود مخصوص این واحد ارزی است.

از جمله تفاوت‌های اتریوم با دیگر واحدهای پولی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که روی بلاک چین این رمز ارز، قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز نیز اجرا می‌شوند.

از دیگر ارزهای دیجیتال که ارائه شده‌اند و هم اکنون در کل جهان استفاده می‌شوند می‌توان به زی‌کش، دش، ریپل و مونرو اشاره کرد.

هر کدام از این واحدهای پولی الکترونیکی را در اختیار داشته باشید، به راحتی می‌توانید از خدمات تولید محتوا، تولید رپورتاژ آگهی و تولید موشن گرافیک شرکت رایا مارکتینگ استفاده کنید.

یک محتوای رایگان از رایا مارکتینگ هدیه بگیرید

برای این که بتوانید کیفیت خدمات رایا مارکتینگ را محک بزنید، کافی است به وب سایت این شرکت مراجعه کرده و محتواهای نمونه، نمونه‌های طراحی لوگو، پروژه‌های جذاب موشن گرافیک و… را مشاهده کنید.

برای جلب اعتماد مشتریان، رایا مارکتینگ یک محتوا را به صورت هدیه برای هر مشتری در نظر گرفته است. این محتوای هدیه ملاکی برای ارزیابی کیفیت خدمات این شرکت برای مشتریان سخت‌گیر خواهد بود تا با چشم باز و رضایت خاطر نسبت به دریافت خدمات مد نظرشان از رایا مارکتینگ اقدام کنند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 2 دیدگاه)
  1. فاطمه می‌گوید

    اما هستند کسانی ک دوست دارن تو این کار باشند ولی از بانک و ارز و اینطور چیزا سرنمیارن،،البته بهتره بگم بلد نیستن

    1. proclick می‌گوید

      بعضی سایت ها در زمینه تولید محتوا مشاوره رایگان میدن