خدمات ماساژ در هتل مارینا پارک کیش

0

سفر به جزیره کیش علاوه بر وجود جاذبه های گردشگری تفریحی و تجاری که دارد ، باید سفرتان را بگونه ای برنامه ریزی کنید که از تمام لحظات خود در تور کیش لذت ببرید . امروزه به دلیل شرایط اقتصادی موجود که باعث شده است بیشتر مردم دچار استرس در کار و زندگی شوند ، به دلیل همین خستگی های روزمره افراد برای ایجاد تحول نو در خود تصمیم به سفر می گیرند . لازم است قبل سفر به جزیره کیش با بدست آوردن اطلاعات بهترین سفر را برای خود وخانواده رقم بزنید . با رزرو هتل مارینا در کیش علاوه بر اقامت خوب و راحت از خدمات ماساژ آن هم می توانید استفاده کنید . اسپا یکی از روش های ماساژ برای ایجاد آرامش خاص در فرد می باشد ، ماساژ یکی از قدیمی ترین روشها برای بدست آوردن آرامش روح و روان است که سبب گردش خون در بدن ، نابود کننده دردها ، ایجاد حس خوب و خلق و خو آرام ، نهایتا باعث تجربه یک خواب آرام می شود .

حمام ترکی و اسپا هتل مارینا کیش باعث شده که گردشگران به رزرو هتل کیش بپردازند که از خدمات ماساژ حرفه ای برخوردار باشد ، دو هتل مارینا کیش و داریوش هستند که از این خدمات استثنائی برخوردار هستند ، هتل مارینا کیش به گونه ای طراحی شده است گردشگر تور کیش را به ذوق و هیجان می آورد و در این بین می تواند با تجربه ی انواع ماساژهای تایلندی ، سوئدی ، شیر و عسل با رزروهتل مارینا پارک کیش لذت ببرد .

رونیکس

بسیاری از گردشگران تور کیش به دلیل فواید بالای خدمات ماساژ همچون حس آرامش ، خواب خوب ، کاهش استرس و اضطراب ، رفع درد ، رفع خستگی و.. ترغیب به رزرو هتل مارینا کیش می شوند ، انواع اسپا مانند : اسپا ی آرام در هتل مارینا کیش که توسط ماساژور های متخصص تایلندی برای رهایی بدن از خستگی و ایجاد شادی و نشاط به پوست می شود .اسپای صورت برای لایه برداری عمیق ، انجام دقیق ماسک ورق ها ، ماساژ کامل سر و صورت که روشی خوب برای بدست آوردن طراوت و شادابی پوست می باشد صورت می گیرد که باعث ایجاد حس خوب در گردشگر تور کیش می شود.

اسکراپ جلبک دریایی و گل سبز ، از بقای موجودات دریایی یک میلیون سال پیش می باشد ، که دارای مواد معدنی و آلی است که دارای خواص زیاد برای پوست و عضلات می باشد .این ماسک به دلیل وجود جلبک دریایی از خواص مفید بالایی برخوردار است نظیر : برطرف کردن خارش پوست ، ضد جوش ، ضد چین و چروک ، آبرسان پوست و مهم ترین ویژگی آن برای آفتاب سوختگی، آرتروز و … میباشد ، جالب است بدانید که اسپای جلبک و گل سبز برای کل بدن و صوت بسیار مفید میباشد ، این نوع ماساژ به دلیل خواص درمانی زیادی که دارد باعث جذب گردشگر تورکیش می شود .

حمام ترکی و ماساژ در هتل مارینا کیش ، در این حمام از کیسه ی پشم شتر به روش سنتی ، لیف های مخصوص کف ، رگ گیری و ماساژ کل بدن ، شستشوی سر به سبک سنتی ، استفاده از ماسک گلها و جلبک دریایی که بسیار مفید می باشد که باعث جذب گردشگر تور کیش برای تجربه از این خدمات خاص و بینظیر می شود .
حمام ترکی ، ماسک و ماساژ ، این حمام از روش هایی مانند : لیف کف ، ماساژ کف ، رگ گیری و ماساژ ، کیسه ی پشم شتر ، ماساژ با روغن های گیاهی موافق با طبع گردشگر تور کیش استفاده می کند . در نهایت گردشگر تور کیش با رزرو هتل مارینا علاوه بر رقم زدن یک اقامت خوب و آرام مطابق با سلیقه گردشگر استفاده از خدمات ماساژ هتل که باعث می شود هیچ وقت لذت سفر از ذهن گردشگر پاک نشود .

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.