اپلیکیشن های آموزش لغت انگلیسی

0
بعضی ها اصلا وقت ندارند. نه درست تر این است که بگوییم برای یادگیری وقت ندارند. اما خب امروز دیگر با وجود اپلیکیشن های مختلف این بهانه ها زیاد کارساز نیست. پس اگر معلم خصوصی زبان گرفته اید اما از وضعیت پیشرفته شما شاکی است، یا اینکه دنبال راهی هستید برای اینکه توی تاکسی نشستن مفیدتری داشته باشید، می توانید یکی از اپلیکیش های آموزش زبان را دانلود کنید. راه آخر این است که اپ های تقویت لغت را که در این مطلب معرفی کرده ایم دانلود کنید و چرخی توی هر کدام بزنید.

1. Vocabulary.com

این ابزار و بازی به شما اجازه می دهد به راحتی کلمات مورد نظر خود را بیاموزید. این وبسایت با کمک الگوریتم های مختلف تمرینات و سوالات جذابی را در اختیارتان قرار می دهد. ایم مدل می تواند به شما که معلم خصوصی انگلیسی دارید در حل تمرین های لغت یا vocabulary کمک کند.

2. PowerVocab

یک بازی زبان آموزی جالب مانند آزمون های موجود در فیسبوک یا Free Rice. کاربران می توانند کلمات را به تعاریف مورد نظر وصل کنند و با این کار با کاربران دیگر رقابت کرده و مسابقه می دهند.

رونیکس

3. Magoosh Vocabulary Builder

یک اپلیکیشن امتحان مانند PowerVocab که نمرات شما در آزمون GRE که برای ورود به دانشگاه ها انجام می دهد را افزایش خواهد داد. این کمپانی آماده سازی عملکرد دانشجویان در آزمون های GRE و آزمون های دیگر را افزایش می دهد.

4. A Word A Day Widget

یک اپلیکیشن مشابه از سازندگان PowerVocab که هر روز لغات جدیدی را به صفحه موبایل تان افزوده و تنها گزینه اندروید آن موجود است. کاربران iOS می توانند از Word of the Day Widget استفاده کنند.

5. 7 Little Words

یک بازی یادگیری لغات که هفت تعریف و دو تا سه حرف را معرفی کرده و آنها را باید به هفت کلمه تبدیل کنید. باید به تدریج گزینه های خود را محدود کرده و یادگیری داشته باشید.

6. Word to Word

یک بازی هوشمندانه که دامنه لغات شما را گسترده کرده و با ایجاد چالش باید بین کلمات ارتباط ایجاد کنید. این کلمات مترادف و متضاد یا عناصر موجود در عبارت های مشابه را شامل می شود. این بازی ساده و جالب می تواند اعتیاد آور باشد.

7. Words with Friends

یک بازی موفق از کمپانی Zynga که سالهاست استفاده می شود و همچنان محبوبیت دارد. از آنجایی که تنها راه برد یافتن کلمات نه چندان رایج است، باید کلمات جدید یاد بگیرد، نه فقط کلمات موجود در آزمون GRE. همچنین می توانید دوستان جدید پیدا کنید. این اپلیکیشن برای گوشی های ویندوز، اندروید و iOS موجود است.

8. Penny Dell Crosswords

یکی از بهترین راه ها برای افزایش دامنه لغت حل جدول است و این اپلیکیشن جدول های جالب و رایگان در اختیارتان قرار می دهد. گرچه برنامه های جدول دار دیگری مانند نیویورک تایمز وجود دارد اما معمولا باید اشتراک آنها را خریداری کنید. حل جدول روی موبایل از حل جدول با خودکار یا مداد جالب تر است و دیگر مجبور نیستید کلمات اشتباه را پاک کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.