سه مدل عالی برای تیپ دخترانه در مهمانی خانوادگی

1

انتخاب بهترین لباس برای مهمانی های خانوادگی همیشه دغدغه بزرگی برای خانم ها به حساب می آید. دختران ایرانی دوست دارند در مهمانی ها مطابق با مد روز لباس بپوشند و بهترین استایل را داشته باشند اما گاهی با توجه به تنوع در طرح و رنگ بندی لباس های دخترانه انتخاب بهترین و شیک ترین تیپ کمی سخت می شود. در این مقاله همراه ما باشید تا با روش های خلاقانه و جذاب سه مدل تیپ شیک و جذاب دخترانه را برای مهمانی های خانوادگی و صمیمی به شما پیشنهاد کنیم.

تیپ اسپرت دخترانه، راحت ترین و شک ترین استایل

بیشتر دخترخانم ها لباس های راحت و اسپرت را به لباس های سنگین و مجلسی ترجیح می دهند. اما هنوز هم گروه دیگری از افراد هستند که دید خوبی نسبت به تیپ های اسپرت و راحت ندارند و فکر می کنند با لباس های آزاد و راحت نمی توانند استایل شیکی داشت.

برای انتخاب یک تیپ اسپرت دخترانه کافی است یک مدل شومیز بلند داشته باشید. شومیز ها کاربردی ترین لباس برای دختران به حساب می آیند چرا که با روش های خلاقانه می توان چند تیپ جذاب با شومیزهای مختلف به وجود آورد.

رونیکس

ست شومیز و شلوار دخترانه برای مهمانی

برای خرید شومیز پیشنهاد می کنم از رنگ های خنثی پرهیز کنید چرا که شومیزهای بلند تاثیر گذار ترین لباس در نمای ظاهری شما به حساب می آیند. پس می توان با انتخاب رنگ های جذاب و متناسب با مد روز جذاب ترین ظاهر را برای خود انتخاب کنیم.
برای ست کردن شومیز با شلوار، بسیاری از دختران از شلوارهای مام استایل و یا شلوار جین های معمولی استفاده می کنند. این شلوارها علاوه بر جذابیت های ظاهری بسیار راحت هستند و ترکیب زیبایی را با شومیزهای بلند به وجود می آورند.
اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که تمایل چندان زیادی به پوشیدن شلوار جین ندارید پیشنهاد می کنم دامن شلواری های رنگی و خنک را جایگزین شلوار جین کنید. دامن شلواری و شومیز بلند استایل شما را خاص تر می کند و باعث می شود ظاهری جدید از خود را به نمایش بگذارید. البته اگر انتخاب دامن شلواری برای شما هم جذاب است پیشنهاد می کنم رنگ روسری خود را نیز با آن ست کنید تا تاثیر هماهنگی این دو رنگ را بر ظاهر خود ببینید.

مدل مانتو و سارافن های سنتی و هنری، پیشنهادی برای خاص پسندها

دومین پیشنهاد مخصوص کسانی است که از لباس های معمولی خسته شدند و به دنبال انتخاب لباس هایی اند که کمتر کسی آن را انتخاب می کند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد خاص پسند به حساب می آیید پینشهاد می کنم با خرید یک مدل سارافون سنتی تا مدت ها خیال خود را از داشتن یک لباس خاص راحت کنید.
سارافن های سنتی یک سبک لباس بسیار شیک و جذاب به حساب می آیند که کمتر کسی از آن برای یک لباس مهمانی استفاده می کند. لباس های سنتی می تواند یک تیپ فوق العاده جذاب را برای شما همراه داشته باشد که علاوه بر زیبایی استایل سلیقه خاص و هنرمندانه شما را به رخ دیگران می کشاند.

ست لباس سنتی ایرانی برای دختران

برای ست کردن سارافون های سنتی نیازی نیست لباس تازه ای بخرید، چرا که کافی است یک شومیز به رنگ خنثی داشته باشید و یک شلوار و یا ساپورت تیره رنگ را با آن ست کنید. البته برای ست کردن روسری خود حتما این نکته را در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان از روسری های طرح دار نباید برای این استایل استفاده کنید چرا که استفاده از روسری و یا شال هایی با طرح های مختلف زیبایی سارافن و طرح آن را پنهان می کند.

ست کردن دامن با تونیک های حریر ویژه دختران خوش سلیقه

سومین استایل دخترانه کمی با دو تیپ قبلی متفاوت است. بسیاری از دختران شیک پوش معتقدند که برای یک مهمانی فوق العاده باید لباس های حریر و مجلسی را انتخاب کنند. لباس حریر استایل رسمی تری را برای مهمانی ها به شما خواهد داد. اما برای یک مهمانی صمیمانه و خانوادگی لازم نیست پیراهن های سنگین و دنباله دار مجلسی را انتخاب کنید.
برای داشتن یک تیپ جذاب و رسمی تنها کافی است یک مدل تونیک حریر خوش رنگ بخرید و با پوشیدن آن زیبا و جذاب به نظر برسید.
برای ست کردن تونیک های حریر می توانید از دامن استفاده کنید. اما باز هم این نکته را در نظر داشته باشید که اگر تونیک شما طرح دار است به هیچ عنوان نباید آن را با دامن های طرح دار ست کنید چرا که ترکیب دو لباس طرح دار در کنار یکدیگر نمای ظاهری زیبایی نخواهد داشت.
همچنین شما می توانید کمی خلاقانه تر عمل کنید و با شلوارهای پارچه ای و رسمی یک ست متفاوت و در عین حال رسمی برای خود بسازید. در نظر داشته باشید، برای درخشیدن و داشتن ظاهری جذاب حتما باید خلاقیت داشته باشید تا با صرف هزینه ای اندک تا مدت ها از لباس های خود ست های جذاب و متفاوتی بسازید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. ب می‌گوید

    سلام
    سایتتون واقا عالیه و من هر وقت بی کار باشم به سایت شما سر میزنم?