چگونه می‌توانیم از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند شویم؟

0

در زندگی بسیاری از ما گاهی اوقات مشکلاتی پیش می‌آید که بدون کمک‌گرفتن از افراد خبره و آگاه در آن زمینه‌ها قادر به یافتن راه‌حلی برایشان نیستیم. مخصوصا مسائلی در زمینه‌های حقوق و روانشناسی که بسیار پیچیده و چالش‌برانگیز هستند. این دو حوزه گستردگی زیادی دارند و تقریبا همه اقشار جامعه از خانواده‌ها و زن و شوهرها گرفته تا کودکان و نوجوانان و حتی سالمندان را به نوعی درگیر می‌کنند.
در گذشته، هر کسی که مشکلی داشت آن را به ریش‌سفیدها یا بزرگ‌ترهای فامیل می‌سپرد و راه‌حل‌های این افراد در هر زمینه‌ای کارگشا بود. اما امروزه نقش آنها در دنیای ما بسیار کم‌رنگ شده است. دلیل آن هم پیچیدگی مسائل امروزی است که در گذشته وجود نداشت. در دنیای مدرن حتی پدر و مادرها از حل مسائل مربوط به عوالم کودکان و نوجوانان خودشان درمی‌مانند. در بسیاری از موارد هم تصمیماتی که از سر بی‌تجربگی گرفته می‌شود که فقط به بدتر شدن شرایط می‌انجامد. به‌همین‌دلیل بهترین کار این است که از افراد متخصص و کارشناسانی که در این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند کمک بگیریم.

مقایسهٔ مراکز مشاوره حضوری با مراکز مشاورهٔ تلفنی

مراکز مشاوره در زمینه‌های مختلف، بر دو نوع حضوری و تلفنی هستند که هر یک می‌توانند در شرایطی کمک‌کننده باشند. اما در برخی زمینه‌ها می‌توان گفت مشاوره تلفنی مزایایی را به افراد ارائه می‌کند که مشاورهٔ حضوری دربارهٔ آنها کاستی‌هایی دارد. همان‌طور که می‌دانیم، مسائل روانشناسی و حقوقی مسائلی هستند که تا حدودی نگران‌کننده هستند و ممکن است در هر ساعتی از شبانه‌روز ذهن‌مان را درگیر کنند. اما مراکز مشاورهٔ حضوری معمولا در ساعات خاصی دایر هستند و بنابراین نمی‌توانیم در هر زمانی به آنها دسترسی داشته باشیم. به‌عنوان‌مثال فردی که با مشکلی روحی روانی مواجه شده، دوست دارد همان لحظه چاره‌ای برای تسکین آن پیدا کند. اگر این احساس ناخوشایند در ساعات غیراداری رخ دهد، بهترین گزینهٔ ممکن مشاوره تلفنی با یک روانشناس خواهد بود. به‌این‌ترتیب می‌توان از تصمیمات آنی اشتباه یا بدترکردن شرایط به‌دلیل دسترسی نداشتن به یک مشاور یا کارشناس جلوگیری به‌عمل آورد. چه بسا مشکلاتی بوده‌اند که راه‌حلی بسیار ساده داشته‌اند اما فرد با یک تصمیم نادرست اوضاع را به بن‌بست کشانده است.
از سوی دیگر، بسیاری از افراد به‌دلیل موقعیت اجتماعی یا شرایط خاصی که دارند نمی‌توانند به‌شکل حضوری در مراکز مشاوره حضور یابند. خیلی‌ها حتی به دلایل مختلف از مراجعه به روانشناس یا وکیل واهمه دارند و ترجیح می‌دهند به‌صورت ناشناس مشکل‌شان را حل کنند. به این ترتیب مشاوره تلفنی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.
یکی دیگر از مزایای مراکز مشاوره تلفنی این است که نیازی به نوبت‌گرفتن از قبل نیست و ارائه خدمات به‌محض برقراری تماس صورت می‌گیرد. همچنین از سراسر کشور می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید و ارائه خدمات آن محدود به منطقهٔ خاصی نیست.

پیام مشاور

رونیکس

پیام مشاور یکی از مراکز مشاوره تلفنی روانشناسی و مشاوره حقوقی است که از سال ۱۳۹۵ فعالیتش را آغاز کرده است و خدمات ارزنده‌ای را در دو حوزهٔ حقوق و روانشناسی به هموطنان عزیز ارائه می‌کند. این مرکز به‌دلیل حساسیت موضوعات این دو حوزه، با بهترین و باتجربه‌ترین کارشناسان حقوقی، وکلای دادگستری، کارشناسان و متخصصان در زمینه روانشناسی اقدام به همکاری کرده است که شناخته‌شده و متعهد به کارشان باشند. به‌این‌ترتیب راحت‌تر می‌توانید به دانش و تجربهٔ این افراد در مسائل مربوط به این دو زمینه اعتماد کنید و از راه‌حل‌های آنها برای مشکلات‌تان بهره‌مند شوید.
طیف مشکلاتی که می‌توانید با این متخصصان مطرح کنید گسترده است و مسائل بسیار کوچک تا پیچیده را دربرمی‌گیرد. کارشناسان و وکلای پیام مشاور می‌توانند شما را در حل مشکلاتی حقوقی مانند اختلافات خانوادگی، طلاق، حضانت فرزند، مهریه، نفقه، وراثت، املاک، مسائل بانکی مانند چک و سفته و نظایر آنها یاری دهند.
روانشناسان این مرکز نیز می‌توانند برای مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشکلات بین زن و شوهر یا نامزدها، اختلالات جنسی، خیانت همسران و مشکلات زناشویی، مشکلات مربوط به تحصیل و اختلالات رفتاری کودکان و نوجوانان، مشاورهٔ فردی و نیز افسردگی، راه‌حل‌هایی ارزنده به شما ارائه کنند.

چطور می‌توانیم با مرکز پیام مشاور تماس بگیریم؟

ارتباط با «پیام مشاور» فرایند دشواری ندارد و از تلفن ثابت با گرفتن شمارهٔ ۹۰۹۹۰۷۲۹۴۵ برای مشاورهٔ حقوقی و شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۲۶ برای مشاورهٔ روانشناسی و خانواده تماس‌ تان برقرار خواهد شد.یکی از مهم‌ترین مزایای این مرکز مشاوره، روزها و ساعات فعالیت آن است. شما می‌توانید همه روزه (حتی روزهای تعطیل و تعطیل رسمی) از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب به خدمات مشاورهٔ این مرکز دسترسی داشته باشید و مشکلات‌تان را با مشاوران در میان بگذارید. به‌این‌ترتیب به‌موقع از نگرانی‌ها رها می‌شوید و از تصمیمات عجولانه‌ای که ممکن است عواقب ناخوشایندی به بار آورند جلوگیری می‌کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.