راهنمای خرید محصولات آرایشی سنجاق: کاشت اکستنشن مژه

0

این راهنمای خدمات زیبایی و آرایشی سنجاق مگ، شما را با بهترین اکستنشن های مژه موجود در بازار محصولات آرایشی آشنا می‌کند. بعد از اینکه اطلاعات خود را کامل کردید می توانید برای کاشت مژه ضربدری یا گرفتن قیمت کاشت مژه یا هر نوع خدمت آرایشی مثل پیدا کردن آرایشگاه مناسب آرایش عروس به سنجاق مراجعه کنید.
اکستنشن مژه یا کاشت مژه مصنوعی موضوع جدیدی نیست. مدت هاست خواننده هایی مانند ادل و کیتی پری از آن استفاده می کنند. در اینجا می خواهیم برترین برندهای اکستنشن مژه را به شما معرفی کنیم. در این مرور بر اساس اندازه، جنس، راحتی، نظر مشتری ها و امکان برداشت مژه ها، آنها را مرور می کنیم.
در نهایت باید بگوییم اکستنشن مژه تکی اسکالا (Scala) بهترین مژه مصنوعی بازار است. این مژه ها نه تنها کیفیت بالایی داشته، بلکه در اندازه های مختلف موجود هستند. این مژه ها از فیبر مصنوعی تولید شده و سپس با دست ظریف کاری می شوند تا کیفیت بالایی داشته باشند.
پنج اکستنشن مژه برتر

  • انتخاب ویراستار برند امتیاز
  • بهترین پوشش دهی مژه تکی اسکالا3
  • بهترین کیفیت مژه 3 بعدی لندکیز1
  • بهترین خرید ارزان مژه 3 بعدی مینک اسکالا5
  • بهترین مژه مصنوعی ابریشمی مژه اسوان اسلش0
  • بهترین مژه مصنوعی مینک مژه 3 بعدی مینک0

انتخاب اول: مژه مصنوعی تکی اسکالا

رونیکس

مژه مصنوعی تکی اسکالا از الیاف مصنوعی باکیفیت تهیه شده که در عین کارایی سبک هستند. بسیاری از مشتری ها از حجم این مژه ها که در عین حال سنگین و مصنوعی جلوه نمی کند، راضی هستند. در حقیقت این مژه ها انقدر سبک هستند که می توانند برای افرادی با مژه های کم پشت و کوتاه نیز استفاده شوند.یک پک آن برای شما کافی است. اما اگر می خواهید حجم مژه تان زیادتر شود باید دو پک آن را خریداری کنید. از آنجایی که قیمت این مژه کم است می توانید به راحتی دو پک خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

این مژه ها در 8 اندازه موجود هستند. می توانید آن را در اندازه 8 میلی متر تا 15 میلی متر خریداری کنید. اندازه مدنظر شما به اندازه نهایی مژه و اندازه مژه فعلی تان بستگی دارد. مطمئنا نمی خواهید مژه تان آنقدر بزرگ باشد که مصنوعی جلوه کرده و یا آنقدر کوچک باشد که اصلا به چشم نیاید. در صورتی که مطمئن نیستید بهتر است اندازه متوسط را خریداری کنید.

ویژگی های اصلی مژه تکی اسکالا

  • تهیه شده از الیاف مصنوعی
  • در 8 اندازه
  • قابل برداشته شدن توسط آرایش پاک کن
  • دست ساز

بهترین کیفیت: مژه 3 بعدی لندکیز

مژه مصنوعی سه بعدی لندکیز (Landkiz) کیفیت بسیار بالایی دارد. زیرا از الیاف ابریشمی سبک و نرم و با دست تولید شده است. مشتری ها معتقدند این مژه از لحاظ طراحی، وزن و راحتی یادآور مژه های طبیعی است. این مژه ها فر زیبایی داشته و ضدآب هستند. به همین دلیل ماندگاری بالایی دارند. علاوه بر این، هر مجموعه در اندازه های مختلف موجود است. بنابراین نباید نگران خرید اندازه نامناسب بوده و یا برای دسترسی به اندازه مورد نظر اندازه های مختلف را خریداری کنید. به جای آن با یک خرید می توانید تمام اندازه ها را داشته باشید. اگر به دنبال خرید اکستنشن با کیفیت هستید که هفته ها ماندگاری داشته باشد، این مجموعه انتخاب خوبی است.

همچنین این مژه ها به نوعی عرضه می شوند که بسته به روش مورد نظر از آن استفاده نمایید. می توانید آنها را به شکل یک سره و در خانه نصب کرده و یا به شکل مژه های تکی نصب نمایید. اگر اولین بار است که از مژه مصنوعی استفاده می کنید، باید این مورد را به یاد داشته باشید. استفاده از مژه نواری در مقایسه با مژه های تکی، برای افراد مبتدی و تازه کار آسان تر است.

با این حال برخی از مشتری ها این مژه ها را در مقایسه با مژه های برندهای دیگر سفت تر می دانند. این جنبه چندان مشکل ساز نیست. اما اگر درباره نرم و صاف بودن آنها بیش از اندازه حساس هستید، بهتر است انتخاب اول ما را به کار ببرید.

وِیژگی های اکستنشن مژه 3 بعدی لندکیز

  • ابریشمی
  • دست ساز
  • ضدآب
  • موجود در اندازه های مختلف

به صرفه ترین انتخاب: مژه مصنوعی سه بعدی مینک اسکالا

مژه مصنوعی سه بعدی اسکالا نیز مانند انتخاب برتر ما از الیاف مصنوعی تهیه می شود. این مژه ها شبیه مژه های طبیعی هستند، اما از آنجایی که طبیعی نیستند در مقایسه با مژه های مینک دیگر قیمت پایین دارند. به همین دلیل افرادی که به دنبال مژه های ارزان و باکیفیت هستند می توانند این مژه را انتخاب کنند. اگر تا به حال از مژه مصنوعی استفاده نکرده اید این انتخاب برای شما مناسب است. افراد تازه کار هم معمولا مژه های مختلف در اندازه های متنوع را خریداری کرده و سپس برند مورد نظر خود را پیدا می کنند. خرید مژه ارزان تر باعث می شود از اسراف در خرید مژه هایی که دوست ندارید پیشگیری شود.

هر کدام از این مژه ها دست ساز هستند. به این معنا که کیفیت بالایی دارند اما معمولا انواع مختلف آن چندان متفاوت نیستند. به همین دلیل تنوع اندازه ای زیادی در آن دیده نمی شود. برخی مشتری ها اندازه آن را بزرگ می دانند، بنابراین شاید نیاز باشد کمی آن را کوچک کنید. این مژه در 8 اندازه از 8 تا 15 میلی متر موجود است. در صورتی که تردید دارید بهتر است اندازه کوتاه تر آن را خریداری کنید.

ویژگی های مژه مصنوعی 3 بعدی مینک اسکالا

  • موجود در 8 اندازه
  • شبیه به مژه های طبیعی
  • قابل برداشته شدن به آسانی
  • 60 جفت در یک بسته

بهترین اکستنشن مژه ابریشمی: اکستنشن مژه اسوان اسلش

یافتن مژه مصنوعی ابریشم که هم باکیفیت باشد و هم استفاده از آن آسان، دشوار است. ابریشم بسیار ظریف است و تهیه مژه باکیفیت از آن دشوار می باشد. با این حال ابریشم بسیار سبک بوده و می توان از آن مژه های مصنوعی مناسب تهیه کرد. خوشبختانه مژه مصنوعی اسوان اسلش از ابریشم کره ای تهیه شده و مشکلات مژه های دیگر در آن وجود ندارد. این مژه ها نشکسته، به هم نچسبیده و پاره نمی شوند. ماندگاری آنها بالا بوده و تا هفته ها بدون ریزش و شکنندگی باقی می ماند. علاوه بر این، استفاده از آنها آسان بوده و در یک بسته تعداد زیادی مژه قرار دارد.

در یک بسته اندازه های مختلف مژه وجود دارد و به راحتی می توانید به ظاهر طبیعی و مورد نظر خود دست پیدا کنید. تنها کافی است مژه های بلندتر را در وسط خط مژه قرار داده و مژه های کوتاه تر را در لبه ها. اگر مطمئن نیستید چگونه مژه ها را روی پلک قرار دهید، می توانید از یک متخصص کمک بگیرید.

این مژه ها در اندازه های مختلف موجود هستند. در هر بسته اندازه های مختلف، از 8 تا 14 میلی متر موجود است و البته از لحاظ فر بودن یا ضخامت مژه نیز می توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. گرچه میزان فر بودن مژه به ظاهر مورد نظر شما بستگی دارد و اینکه آیا می خواهید مژه طبیعی خود را فر کنید یا نه.

ویژگی های مژه مصنوعی اسوان اسلش

  • کاملا ابریشمی
  • استفاده آسان
  • تنوع در میزان فر بودن
  • اندازه های مختلف

بهترین مژه مصنوعی مینک: مژه مصنوعی 3 بعدی مینک

مژه مصنوعی مینک یکی از بهترین انتخاب های موجود است زیرا نرم و طبیعی بوده و استفاده از آن در مقایسه با مژه های ابریشمی راحت تر است. با این حال ممکن است در برندهای مختلف مژه مصنوعی مینک کیفیت بالایی نداشته باشد. مژه مصنوعی 3 بعدی مینک از خز مینک سیبری تهیه شده و کیفیت بالایی دارد. به همین دلیل بسیار طبیعی جلوه می کند. زیرا از خز طبیعی مینک تولید شده است. البته یادتان باشد که این مژه ضخیم نیست. بلکه به دلیل کیفیت طبیعی بسیار نازک هستند. اگر به دنبال مژه های ضخیم هستید باید گزینه دیگری را جستجو کنید. اما اگر به دنبال راحتی و طبیعی بودن مژه ها هستید، این مژه برای شما ایده آل است.

از آنجایی که این مژه طبیعی است، در مقایسه با مژه های دیگر به مراقبت بیشتر نیاز دارد. البته در رابطه با مژه های طبیعی برندهای دیگر نیز همینطور است. زیرا کیفیت طبیعی این مژه ها باعث می شود که به راحتی شکل خود را از دست داده و نیاز باشد که به طور مرتب آنها را فر کرد. با این حال بسیار راحت هستند. بسیاری از مشتری ها این مژه ها را نرم و ابریشمی می دانند، در صورتی که هرگز از مژه مصنوعی استفاده نکرده اید یا مژه مصنوعی های دیگر آزارتان می دهد، این گزینه را انتخاب کنید.

ویژگی های اصلی مژه مصنوعی مینک 3 بعدی

  • ماندگاری بالا
  • استفاده آسان
  • اندازه های مختلف
  • طبیعی

چه کسی باید اکستنشن مژه خریداری کند؟

اکستنشن مژه برای افرادی که صبح روز برای آماده شدن وقت زیادی ندارند، مناسب است. با وجود این مژه ها، گویی همیشه به مژه هایتان ریمل زده اید. اگر برای ریمل زدن در صبح زود وقت ندارید یا نمی خواهید هر روز آرایش کنید، مژه های اکستنشن شده هر روز صبح چهره تان را کامل نشان می دهد. اگر روز فعال و پرکاری دارید، این مژه ها می توانند کمک تان کنند. اگر آرایش کنید معمولا عرق کردن و تماس با آب از بین می رود. با این حال، اکستنشن مژه در برابر تعریق و آ مقاوم بوده و می توانید در شرایط و مکان های مختلف بدون نیاز به آرایش چهره تان را کامل نشان دهد.

افرادی که به آرایش کردن تمایل ندارند، می توانند با خیال راحت مژه هایشان را اکستنشن کرده و آرایش کردن را فراموش کنند. معمولا آرایش کردن روزانه دشوار و وقت گیر است، مخصوصا اگر فرزند هم داشته باشید و زمان تان کم باشد. بنابراین داشتن مژه مصنوعی می تواند کمک تان کند.

ویژگی های مهمی که باید در نظر بگیرید

اکستنشن مژه مشکلات اندکی هم دارد. برای انتخاب مژه مصنوعی باید این موارد را در نظر بگیرید:

  • اندازه های موجود: انتخاب اندازه مناسب مژه دشوار است زیرا باید میان زیباتر شدن و طبیعی بودن یکی را انتخاب کنید. اگر مژه ها بیش از حد بلند باشند، همه متوجه مصنوعی بودن آن می شوند. اما اگر بیش از حد کوتاه باشند با مژه های دیگر ترکیب شده و به چشم نمی آیند. هر چقدر تنوع اندازه ها بیشتر باشد، انتخاب بهتر آسان تر خواهد بود. ما مژه هایی را به شما توصیه می کنیم که در اندازه های مختلف موجود هستند، مخصوصا اگر در گذشته از اکستنشن استفاده نکرده اید.
  • جنس: جنس اصلی ترین دلیل تفاوت میان مژه های مختلف است. به طور کلی، سه جنس اصلی مژه مصنوعی، ابریشمی و مینک است. هر کدام از آنها مزایا و معایب خود را دارند. مینک نرم تر و طبیعی تر است اما به مراقبت بیشتر نیاز داشته و شاید ظاهر مورد نظر شما را ایجاد نکند. مصنوعی به مراقبت کمتر نیاز داشته و در ظاهر شبیه مینک است. اما مانند مینک طبیعی نبوده و براق تر است. مژه های ابریشمی بسیار سبک بوده و ضخیم تر هستند. با این حال آنقدرها راحت نبوده و برای مراسم خاص مناسب هستند.
  • میزان فر بودن: شاید این نکته مهم به نظر نرسد اما میزان فر بودن مژه های مصنوعی می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. میزان فر بودن برخی از مژه ها بیشتر و برخی طبیعی است. برخی از مژه ها با جنس خاص خوب فر نمی شوند و باید به طور مرتب فر شوند. برخی از اکستنشن های دیگر فر را به خوبی نگه داشته و پس از استفاده فر آنها از بین نمی رود. به دنبال انتخابی باشید که درجه فر بودن آن تنوع زیادی داشته و بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید.
  • نحوه استفاده: اگر می خواهید یک متخصص مژه هایتان را نصب کند، جای نگرانی نیست. با این حال اگر می خواهید خودتان یا یکی از افراد خانه آن را برایتان نصب کند، در این صورت باید مژه ای را انتخاب کنید که راحت نصب شود. زیرا اگر نتوانید آن را خوب نصب کنید بی فایده خواهد بود.

سوالات رایج کاشت و اکستنشن مژه

آیا اکستنشن یا کاشت مژه به مژه های طبیعی تان آسیب وارد می کند؟

اگر مژه های مصنوعی به خوبی نصب و نگهداری شوند، به مژه های طبیعی تان آسیب نمیزنند. بهتر است یک متخصص آن را برایتان نصب کند، نه خودتان. در بیشتر موارد، می توانید مژه مورد نظر خود را به آرایشگاه ببرید، اما بهتر است در این مورد با آرایشگر مشورت کنید. نباید به اکستنشن مژه فشار وارد کنید. زیرا در طول زمان مژه ها ریزش کرده و یک متخصص می تواند آن را بردارد. با این حال اگر خودتان آن را بردارید مژه های طبیعی تان آسیب میبیند.

آیا با اکستنشن مژه می تواند شنا کرد؟

بله، می توانید با مژه های اکستنشن شده در آب دریا هم شنا کنید. اکستنشن مژه ضدآب بوده و آب به آن آسیب نمیرساند.

ماندگاری اکستنشن مژه چقدر است؟

اگر اکستنشن مژه خودش ریزش کند ماندگاری آن شش تا هشت هفته خواهد بود. اگر خودتان هم آن را بکنید مطمئنا زودتر کنده می شود. میزان دقیق ماندگاری مژه به بدن شما و میزان ریزش مژه های خودتان بستگی دارد تا جنس و برند مژه مصنوعی.

مژه های مینک بهترند یا ابریشمی؟

برای یک فرد معمولی مژه مینک بهتر است. مژه های مینک از مژه های ابریشمی راحت تر و طبیعی تر هستند. مژه های مینک به دلیل سبک بودن ریزش کمتری داشته و ماندگاری آن بالا هستند. با این حال این مژه ها گران تر بوده و معمولا فر نمی خورند. زیرا با ماندگاری بالا طراحی شده اند. مژه های ابریشمی سنگین تر بوده و زیباتر هستند. آنها برای استفاده طولانی طراحی نشده اند و معمولا برای مراسم خاص مناسب می باشند.

اکستنشن های مژه دیگر

ما به 20 اکستنشن مژه دیگر نگاهی انداخته ایم. گرچه این مژه ها در لیست 5 مژه برتر جای ندارند، اما هنوز هم انتخاب خوبی محسوب می شوند. در این لیست ویژگی های اصلی را قید کرده ایم .

اکستنشن مژه مصنوعی

مژه مصنوعی Ardell Individual Duralash Combo

اگر می خواهید برای مراسم خاص از مژه مصنوعی استفاده کنید، نه برای مدت طولانی، این مژه مصنوعی مناسب شماست. می توانید آن را در خانه نصب کنید و پس از چند هفته ریزش می کنند.

ویژگی ها اصلی:

  • طراحی مختلف مژه ها
  • حاوی موچین و چسب
  • نصب آسان

قیمت: 8 دلار

مژه مصنوعی Beauty7 Synthetic Mink

این بسته حاوی دو لایه مژه است که یک لایه 10 میلی متری و لایه دیگر 12 میلی متری است. بنابراین مژه های کافی برای چندین بار نصب مهیاست.

ویژگی های اصلی:

  • فر
  • 2 لایه
  • ماندگاری بالا

قیمت: 21 دلار

مژه مصنوعی فر Blink Synthetic

طبق نظر مشتری ها این مژه ها با کیفیت بالا و قیمت پایین موجود هستند. همچنین نصب آن آسان بوده و خودتان می توانید در خانه آن را نصب کنید.

ویژگی های اصلی:

  • اندازه های مختلف
  • ضخیم
  • فر

قیمت: 14 دلار

مژه مصنوعی Eyemei C-Curl

این مژه مصنوعی فر و باکیفیت تمام ویژگی های مورد نظر شما را داراست.

ویژگی های اصلی:

  • در سه اندازه مختلف
  • تولید شده از مواد پلی‌بوتیلن ترفتالات سیاه رنگ
  • ضدآب

قیمت: 11 دلار

مژه مصنوعی Fadlash Lash

این مژه مصنوعی 3 بعدی از الیاف باکیفیت تولید شده و مخصوص استفاده حرفه ای است. با این حال بسیاری از مشتری ها در خانه از آن استفاده می کنند.

ویژگی های اصلی:

  • الیاف باکیفیت
  • موجود در 4 اندازه
  • در دو نوع فر

قیمت: 12 دلار

مژه مصنوعی Infinit Mixed Synthetic Eyelash

از آنجایی که میزان مژه های این برند در هر بسته از هر برند دیگر بیشتر است، در صورتی که مشتری دائم مژه مصنوعی هستید این مورد را انتخاب کنید.

ویژگی های اصلی:

  • ضمانت 100%
  • از هر اندازه دو ردیف
  • فر زیاد

قیمت: 14 دلار

مژه مصنوعی Lash Beauty

در این برند می توانید بسته ای با یک اندازه یا بسته ای با اندازه های مختلف مژه را خریداری کنید. به این معنا که می توانید بسته ای حاوی اندازه های مختلف مژه و یا بسته ای حاوی یک اندازه مژه را خریداری کنید.

ویژگی های اصلی:

  • 100% مینک
  • بسیار نرم
  • بادوام

قیمت: 10 دلار

مژه مصنوعی Lashview Ellipse

این مژه های 0.15 میلی متری در مقایسه با مژه های دیگر بسیار سبک هستند و افرادی پلک های حساس دارند می توانند از این مژه ها استفاده کنند.

ویژگی های اصلی:

  • موجود در 9 اندازه
  • بسته ای حاوی اندازه های مختلف
  • راحت

قیمت: 13 دلار

مژه مصنوعی Lashview Pandora Cluster

مژه ای تهیه شده از الیاف مصنوعی باکیفیت که هر تار مژه شما را به پنج تار تبدیل می کند.

ویژگی های اصلی:

  • قابل برداشته شدن با پاک کننده آرایش
  • راحت
  • موجود در 5 اندازه

قیمت: 10 دلار

مژه مصنوعی OMBERLAN

این مژه مصنوعی با بسته هایی حاوی 16 ردیف پر از مژه بسیار پرفروش است. هر مژه دست ساز از جنس پلی بوتلین ترفتالات و در کره تولید شده است.

ویژگی های اصلی:

  • نرم و سبک
  • قابل برداشته شدن به آسانی
  • 16 ردیف پر از مژه

قیمت: 9 دلار

مژه مصنوعی Pinklab

این مژه ها از الیاف نرم تهیه شده و تا حد امکان فر می خورند. هر مژه به خوبی تولید شده تا بافت و فر مناسب را داشته باشد.

ویژگی های اصلی

  • نرم، سبک و انعطاف پذیر
  • قابل فر خوردن
  • دست ساز

قیمت: 13 دلار

اکستنشن مژه مینک

مژه مصنوعی Bella Hair Mink

این مژه ها که برای سالن های حرفه ای طراحی شده اند از موی مینک تهیه شده و بسیار طبیعی جلوه می کنند.

ویژگی های اصلی:

  • نرم
  • سبک و صاف
  • بسیار طبیعی

قیمت: 19 دلار

مژه مصنوعی 100% مینک Demi Queen

آیا به دنبال مژه مصنوعی مینک با قیمت کم هستید؟ این برند را انتخاب کنید. تارهای موی استفاده شده برای این مژه با دست برداشته شده، حرارت دیده و فر خورده اند.

ویژگی های کلیدی:

  • فر
  • نصب آسان
  • بسیار سبک

قیمت: 18 دلار

مژه مصنوعی مینک EMEDA

این مژه ها 3 بعدی بوده، از مینک تهیه شده و به دلیل طبیعی بودن برای مناسبت های مختلف مناسب است.

ویژگی های اصلی:

  • 100% مینک
  • 3 بعدی
  • بسیار طبیعی

قیمت: 26 دلار

مژه مصنوعی EMILYSTORES

این مژه های 100% مینک نرم و طبیعی هستند. البته نصب آنها کمی زمانبر است.

ویژگی های اصلی:

  • در بسته های تک اندازه و با اندازه های مختلف
  • طبیعی
  • نرم و سبک

قیمت: 11 دلار

مژه مصنوعی مینک Eyemix

اگر تابحال از مژه مصنوعی استفاده نکرده اید و نمی دانید چه اندازه ای برای شما مناسب است، این برند که در یک بسته اندازه های مختلف موجود است برای شما مناسب می باشد.

ویژگی های اصلی:

  • در حالت های مختلف فر
  • اندازه های مختلف در یک بسته
  • نصب راحت

قیمت: 36 دلار

مژه مصنوعی مینک LAC Beauty

این مژه در بسته هایی با اندازه های مختلف موجود بوده و ظاهر طبیعی را ایجاد می کند. این مژه برای افرادی که می خواهند در بلندمدت از آن استفاده کنند مناسب است.

ویژگی های کلیدی:

  • مینک
  • 4 لایه
  • در اندازه های مختلف

قیمت: 20 دلار

اکستنشن مژه ابریشمی

مژه مصنوعی ابریشمی Beya

این مژه مصنوعی با 17 اندازه و حالت فر به شما این اطمینان را می دهد که می تواند مژه هایی با اندازه و حالت فر موردنظرتان را ارائه دهد.

ویژگی های اصلی:

  • بسیار سبک
  • حاوی چندین لایه
  • موجود در اندازه و حالت های مختلف فر

قیمت: 11 دلار

مژه مصنوعی ابریشمی تکی Beyelian

کدام مژه ماندگاری بیشتری دارد؟ این مژه ها با طراحی خاص بهتر روی پلک قرار گرفته و ماندگاری بیشتری دارند.

ویژگی های اصلی:

  • ماندگاری بالا
  • بسیار سبک
  • حاوی لایه های مختلف

قیمت: 10 دلار

مژه مصنوعی ابریشمی Black Feather

این مژه مصنوعی بسیار راحت و سبک برای نصب آسان و سریع طراحی شده است. علاوه بر این، می توانید حالت مورد نظر را ایجاد کنید.

ویژگی های اصلی:

  • نصب آسان
  • لایه های مختلف
  • انعطاف پذیر

قیمت: 16 دلار

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.