هزینه های خرید ردیاب خودرو بالاست؟

0

معمولا شما برای خرید یک خودرو هزینه های بسیاری زیادی را صرف می کنید و میلیون ها تومان پول پرداخت می کنید. پس اگر همیشه در ارتباط با تامین امنیت آن دغدغه داشته باشید کاملا طبیعی است. اما دیگر بهترین راه برای تامین امنیت خودرو ها استفاده از دزدگیر نیست. دزدگیر ها ابزاری برای پیشگیری وقوع سرقت و یا آسیب به خودرو ها هستند. امروز بهترین راه برای محافظت از ماشین ها استفاده از ردیاب خودرو است. اما چرا؟! در ادامه با ما همراه باشید.

با استفاده از ردیاب، اگر می توانید خودرویتان را گم کنید!

ردیاب خودرو ابزاری بسیار کاربردی و موثر برای جلوگیری از سرقت و حتی بهتر از آن، اطلاع از مسیر های پیموده شده توسط خودروی شماست. این روز ها برای خرید هر خودرویی که اقدام کنید میلیون ها تومان هزینه باید پرداخت کنید، سرمایه ای که احتمالا به سادگی هم به دست نیامده است.
اما چرا برای خرید ابزارهای امنیتی و حفاظتی خودرو تعلل می کنید؟ ردیاب خودرو یکی از بهترین تکنولوژی هایی است که می توانید برای حفاظت از دارایی خود استفاده کنید و چه بسا دارای قیمتی ارزان تر از دزدگیر های پیشرفته هم باشد.
این در حالی است که بسیاری افراد فکر می کنند که هزینه خرید ردیاب خودرو بالاست. چنین برداشتی تنها از اطلاعات غلط و یا کمی است که در زمینه ردیاب خودرو دارید. موقعیت یاب ها در انواع مختلف با کاربرد های مختلفی وجود دارند و مسلما هریک دارای قیمت متفاوتی هستند.

رهیاب

رونیکس

چگونه یک ردیاب خودرو ارزان قیمت و مناسب بخریم؟

 

این که چه ردیابی را برای خودرویتان انتخاب کنید و انتظار چه کاربرد هایی از یک ردیاب را داشته باشید مسئله ای است که در تعیین قیمت ردیاب اثرگذار است. در ادامه به بررسی امکانات و انواع مختلف ردیاب برای خودرو ها می پردازیم.

همانطور که گفته شد ردیاب های خودرو دارای انواع مختلفی هستند که امکانات متفاوتی هم دارند. تفاوت در نوع و امکانات هم باعث ایجاد تغییر در قیمت ردیاب خودرو می شود. انواع ردیاب خودروها را می توانیم در دو دسته زیر تقسیم بندی کنیم:

  1. ردیاب آهنربایی خودرو و بدون نیاز به نصب
  2. ردیاب هایی که نیاز به نصب دارند و به اصلاح سیمی هستند.

ردیاب های آهنربایی همانطور که از نامشان پیداست با داشتن ویژگی آهنربایی قابلیت اتصال در تمام بخش های مختلف خودرو را دارند. معمولا در تولید این نوع از ردیاب ها نیز به استفاده از آهنرباهایی با کیفیت پرداخته می شود تا در صورت وارد آمدن ضربات شدید هم از بدنه جدا نشوند.
همچنین دارای منبع تغذیه داخلی بسیاری قوی هستند تا ردیاب به خوبی قابلیت عملکرد داشته و اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذارد.

رهیاب
ردیاب های سیمی اما معمولا نیازمند اتصال به منبع برق خودرو هستند. البته این نوع ردیاب ها نیز دارای یک منبع برق داخلی هستند تا در صورت بروز اختلال در برق خودرو هم همچنان توانایی عملکرد خود را حفظ کنند.
ردیاب های آهنربایی معمولا دارای قیمت بالاتری در مقایسه با دیگر ردیاب ها هستند. پس اگر به دنبال خرید ارزان ترین ردیاب خودرو هستید بهتر است به انتخاب از انواع ردیاب های غیر مغناطیسی بپردازید.

فرایند نصب و راه اندازی ردیاب خودرو چگونه است؟

خوشبختانه نصب و استفاده از انواع ردیاب خودرو ها نیز بسیار آسان است. پس از خرید و نصب یک سیمکارت برروی دستگاه امکان استفاده از آن برای شما به وجود می آید. اگر ردیابی که خریداری می کند از نوع مغناطیسی باشد که تنها باید یک سیمکارت درون دستگاه قرار دهید. خوشبختانه ردیاب ها با تمام اپراتور های داخلی نیز خوانایی داشته و فعال می شوند.

اما اگر ردیابی که خریداری می کنید نیاز به نصب دارد، باز هم مراحل دشواری پیش روی شما نیست. حتی با داشتن کوچکترین دانش ممکن از برق خودرو می توانید ردیاب را نصب کرده و به استفاده از آن بپردازید.

چگونه از ردیاب خودرو استفاده کنیم؟

معمولا پس از خرید ردیاب اطلاعاتی شامل نام کاربری و رمز عبور اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرد. با استفاده از این اطلاعات و ورود آن در پنل ردیابی اختصاصی تان می توانید از تمام امکانات ردیابی خودرو استفاده کنید.

امکاناتی نظیر اطلاع از موقعیت جغرافیایی دقیق خودرو، مسیر های طی شده، سرعت مجاز و محدوده حضور خودرو. همچنین ردیاب ها دارای حافظه داخلی نیز هستند که با توجه به نوع و حجم حافظه داخلی شان می توانید تمام اطلاعات ردیاب را تا مدت زمان خاصی، مثلا 6 ماه، درون آنها داشته باشید.

رهیاب

از دیگر امکانات بسیار عالی و خوب ردیاب های مورد استفاده برای خودرو ها می توانیم به قابلیت شنود، درخواست کمک اضطراری و قابلیت تماس اشاره کنیم. امکاناتی که در هیچ دزدگیر خودرویی پیدا نمی شود و گاهی هزینه های بالاتری نسبت به خرید یک ردیاب را به شما تحمیل می کنند.

دزدگیر انتخاب بهتری است یا ردیاب خودرو؟

با توجه به افزایش روز افزون سرقت انواع خودرو ها و روش های جدیدی که برای اینکار به وجود می آید توصیه می کنیم که به استفاده از یک ردیاب بپردازید و برای همیشه از امنیت خودرویتان مطمئن شوید. ردیاب ها علاوه بر آنکه می توانند ابزاری مفید برای پیشگیری از سرقت و گم شدن خودرویتان باشند، در صورت بروز سرقت نیز به کمک شما می آیند.

این ویژگی در هیچ دزدگیری وجود ندارد و معمولا دزدگیر ها فقط ابزاری برای ایجاد هشدار و فراری دادن سارقین هستند. لذا با صرف هزینه ای اندک و حتی گاهی ارزان تر از خرید یک دزدگیر می توانید یک ردیاب خودرو تهیه کنید و برای همیشه خودرویتان را در برابر سرقت ایمن کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.