تاثیر قرص سیستین ب۶ و اکوفن بر درمان ریزش مو

1

ریزش مو اختلالی است که به‌مرور زمان می‌تواند باعث مشکلات روحی مثل اضطراب شود و زندگی روزمرهٔ افراد و چگونگی برقراری ارتباط‌شان با دیگران را تحت‌تأثیر قرار بدهد. با وجود اینکه ریزش مو بیشتر در میان مردان شایع است، زنان هم از این اختلال آزاردهنده به‌کلی در امان نیستند. عوامل مختلفی هستند که می‌توانند باعث ریزش مو بشوند. ژنتیک، تغذیه و … از جملهٔ این عوامل هستند. برای درمان آن هرچه سریع‌تر اقدام کنید، بهتر است. در این مطلب شما را با یکی از راهکارهای مؤثر درمان ریزش مو آشنا خواهیم کرد که همان راهکار دارویی است. دو قرص سیستین b6 و قرص اکوفن دو دارویی هستند که در این مطلب پس از مقدمه‌ای کوتاه، تأثیر آن‌ها را بر درمان ریزشِ مو بررسی خواهیم کرد.

منظور از ریزش مو چیست؟

پیش از هر چیز بیایید ببینیم دقیقا منظور از ریزش مو چیست؟ موی سر دائما در حال رشد کردن است و ریزش چند تار مو در روز مسئله‌ای است کاملا طبیعی که تقریبا همه با آن سروکار دارند. این ریزش ممکن است در ماه‌های بهار و پاییز کمی بیشتر هم بشود. به‌علاوه هرچه سن‌مان بالاتر می‌رود، تارهای مو نازک‌تر می‌شوند و استحکام‌شان تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد.
زمانی می‌توانیم بگوییم کسی به ریزش مو دچار شده است که تقریبا بیشتر از ۱۰۰ تار مو در روز از دست بدهد. ریزشِ این تعداد تار مو به‌مرور باعث می‌شود قسمتی از سر خالی‌تر از دیگر قسمت‌ها شود یا آنکه به‌طور کلی موهای قسمتی بخصوص ناپدید شوند. این خالی شدن سر تأثیر قابل‌ملاحظه‌ای بر ظاهر افراد می‌گذارد و زندگی کردن با این ظاهر جدید، برای بسیاری دشوار است.
اما برای درمان ریزش مو یا پیشگیری از این اختلال چه کاری از دست‌مان ساخته است؟ در ادامه دو قرص مؤثر برای این کار را بررسی می کنیم:

قرص اکوفن و تأثیر آن بر درمان ریزش مو

اکوفن نوعی مکمل غذایی و ترکیبی است از ویتامین‌ها و مواد معدنی که علاوه بر درمان ریزش مو و استحکام‌بخشی به موها، باعث تقویت بیشتر ناخن‌ها هم می‌شود. بهترین نتیجه زمانی حاصل می‌شود که در همان مراحل اولیهٔ ریزش مو، یعنی به‌محض مشاهدهٔ اولین علائم آن، اقدام به مصرف دارو کرد.

رونیکس

مواد معدنی موجود در این قرص زینک و منیزیم هستند که تأثیر قابل‌ملاحظه‌ای در حفظ سلامت و استحکام موها دارند. ویتامین‌های B5، B6، و B8 موجود در قرص اکوفن از سوی دیگر باعث تقویت بافت‌های موی سر می‌شوند و در درمان و پیشگیری از ریزش مو نقش مهمی ایفا می‌کنند.

این محصول علاوه بر مواردی که گفته شد حاوی پروتئین‌های هیدرولیزشدهٔ گندم و کنجد نیز هست. این پروتئین‌ها باعث افزایش تولید کراتین در موها می‌شوند که برای سلامت موها حیاتی است و به رشد و استحکام بیشتر آن‌ها کمک می‌کند (باعث استحکام ناخن‌ها نیز می‌شود).

جزئیات محصول و طریقهٔ استفاده

با خرید قرص اکوفان به شصت عدد قرص در هر خشاب دسترسی خواهید داشت و برای رسیدن به نتیجهٔ دلخواه باید روزانه دو عدد از آن‌ها را مصرف کنید. دورهٔ درمانی با استفاده از این قرص سه‌ماهه است. زنان باردار، بیماران دیابتی و کسانی که از فشار خون بالا رنج می‌برند، به‌جای دو قرص باید روزانه یک قرص مصرف کنند.

قرص سیستین ب۶ و تأثیر آن بر درمان ریزش مو

سیستین ب۶ هم به‌مانند مورد قبل نوعی مکمل غذایی است و علاوه بر استحکام‌بخشی به موها و درمان ریزش مو، به تقویت ناخن‌ها هم کمک می‌کند. ترکیبات موجود در این قرص باعث بازیابی ریشهٔ آسیب‌دیدهٔ موها می‌شود و از آن‌ها در برابر عوامل مضر بیرونی (مثل آلودگی هوا) محافظت می‌کند. از جمله ترکیبات موجود در قرص سیستین ب۶ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویتامین B6؛ وجود این ویتامین به ایجاد تعادل در ترکیب سیستین و ویتامین B6 موجود در کراتین کمک می‌کند؛ سیستین از اسیدآمینه‌های تشکیل‌دهندهٔ کراتین است؛
  • زینک که به حفظ حالت معمول و طبیعی موها و ناخن‌ها کمک می‌کند و از سلول‌های این دو در برابر استرس اکسایشی محافظت می‌کند.

وجود این ترکیبات در قرص سیستین ب۶ علاوه بر درمان ریزش مو به بهبود ظاهر موها و ناخن‌ها هم کمک قابل‌ملاحظه‌ای می‌کند و باعث درخشان‌تر شدن و نرم‌تر شدن موها می‌شود.

جزئیات محصول و طریقهٔ استفاده

با خرید قرص سیستین ب6 به ۶۰ یا ۱۲۰ قرص دسترسی خواهید داشت که در هر خشاب آن موجود است (بسته به نوع خریداری‌شده). در حالت ایدئال و برای رسیدن به بهترین نتیجه باید روزانه ۴ عدد از این قرص‌ها را در کنار وعده‌های غذایی استفاده کنید. کل دورهٔ درمانی با این قرص هم مثل مورد قبل سه ماه است و در صورت نیاز، می‌توانید آن را تجدید کنید.

کلام آخر

فارغ از اینکه از کدام قرص برای درمان ریزش مو و تقویت موها استفاده کنید، بهترین نتیجه زمانی حاصل خواهد شد که به‌محض مشاهدهٔ اولین علائم (ریزش بیشتر از ۱۰۰ تار مو در طول روز) روند درمانی را شروع کنید. اگر در مورد انتخاب از میان این دو دارو تردید دارید، می‌توانید نظر کارشناس یا پزشک متخصص را جویا شوید. اما بیشتر ترکیبات قرص‌ها گیاهی است و مصرف آن‌ها عارضهٔ بخصوصی ندارد.

پیشنهاد ما به شما برای خرید قرص‌ها فروشگاه اینترنتی دیجی‌زیبا است. در وب‌سایت این فروشگاه می‌توانید بازخورد مشتری‌های دیگر را هم دربارهٔ هر محصول ببینید، امکان استفاده از کدهای تخفیف را خواهید داشت، خریدتان آسان و به‌صرفه خواهد بود و از مزایای مختلف دیگری بهره‌مند خواهید شد. به‌علاوه محصولات این فروشگاه دارای ضمانت ۷روزهٔ بازگشت کالا هستند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. Rozhin می‌گوید

    ببخشید مصرف همزمان این دارو با اکتی درم مشکلی نداره؟