سوالات رایج درباه عمل بینی

0

اگر ذهنتان پر از سوال درباره جراحی بینی است خواندن این مطلب را از دست ندهید
اصلا عجیب نیست که عمل بینی یک فرآیند بسیار رایج و محبوب در جهان محسوب شود؛ با توجه به اینکه بینی ما یکی از برجسته ترین اعضای صورتمان است. پس طبیعی است وقتی ظاهرش را دوست ندارید ، این موضوع می تواند شما را به شدت خجالتی جلوه کند و قطعا مخفی کردن گزینه مناسبی نیست. بعضی اوقات افراد با یک بینی متولد می شوند که شکلش اصلا برایشان خوشایند نیست و در موارد دیگر ، بالا رفتن سن یا جراحت نیز می تواند باعث ایجاد تغییرات ناخواسته در ظاهر بینی شود. فرآیندهای اصلاح بینی در این بین نتایج پایدار و مطلوبی را به دنبال خواهد داشت. عمل بینی با تغییر اندازه ، شکل و موقعیت بینی شما می تواند ویژگیهای صورت را به تعادل برساند. به علاوه ، با رفع مشکلات ساختاری بینی ، می توانید بهتر نفس بکشید و با کیفیت تر بخوابید. در مقاله ای که در ادامه می خوانید لیستی از سوالات رایجی که از افراد متقاضی جراحی بینی جمع آوری شده است ارائه می شود تا واقعیت های مهم جراحی بینی را برای شما روشن شود.

آیا من کاندید خوبی برای جراحی بینی هستم؟

برای تعیین اینکه آیا جراحی زیبایی بینی بهترین روش برای پاسخگویی به نیاز شماست ، باید با یک جراح بینی مشورت کنید. این بستگی به بیمار فرد ، سلامتی و بینی او دارد. در حالی که بیماران در هر سنی مورد عمل جراحی بینی قرار گرفته اند ، با این حال ما معمولاً سعی می کنیم تا بینی و صورت به رشد نسبی برسد تا نتایج عمل نیز پایدار باشد. اگر بینی شما به نسبت صورت شما خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است ؛ کج یا نامتقارن است؛ مشکلات ساختاری در اجزای بینی دارید که تنفس شما را تحت تأثیر قرار داده و باعث گرفتگی راه نفس می شود؛ یا اگر شما دچار انحرفا بینی شده اید (بر اثر ضربه‌ای در قوزک بینی؛ یا اینکه نوک بینی شما خیلی بزرگ ، افتاده یا خیلی دراز است؛ و یا اینکه فرم بینی شما بر اثر یک آسیب دیدگی تغییر فرم داده و می خواهید بینی خود را به شکل گذشته برگردانید؛ و نهایتا به این دلیل که فقط از ظاهر بینی در چهره خود راضی نیستید ؛ در همه این موارد می توانید از جراحی زیبایی بینی بهره مند شوید.

چه روش جراحی را برای من توصیه می کنید؟

روشهای مختلفی برای جراحی بینی و روندها متفاوت این عمل وجود دارد. رویکرد دقیق جراح به عوامل مختلفی وابسته است؛ به بینی فرد ، میزان اصلاح مورد نیاز در حین عمل جراحی و اهداف شما . به طور معمول ، پزشکان حراج بینی یا از تکنیک باز یا تکنیک بسته استفاده می کنند. با جراحی زیبایی بینی ، در پوست برش ایجاد می شود که سوراخ های بینی را از هم باز می کند. در جراحی زیبایی بینی ، برش هایی نیز در داخل بینی ایجاد می شود که به هیچ وجه قابل مشاهده نیستند. تغییر شکل بینی با تنظیم مجدد ، کوچک کردن یا تقویت استخوان و غضروف زیرین با این برش ها انجام می شود. اگر عرض بینی خیلی پهن باشد ، ممکن است تصمیم گرفته شود استخوان های بینی را باریک کرد و در صورتی که نوک بینی خیلی بزرگ باشد ، می توان غضروف ها را کوچکتر کرد تا نهایتا نوک بینی ظریف تر شود. برعکس این روند هم امکان پذیر است؛ یعنی وقتی قسمت هایی از بینی خیلی کوچک باشند ، می توان از پیوند غضروف یا بافت نرم استفاده کرد تا آنها را برای ایجاد تعادل بهتر صورت ساخت. همچنین می توان از ساختار بینی برای ایجاد زاویه متقارن استفاده کرد.

رونیکس

از جراحی بینی چه نتیجه ای می توانم انتظار داشته باشم؟

شما همیشه باید از جراح بینی مورد نظرتان درخواست کنید تا چشم اندازی از نتیجه عمل ها را به شما نشان دهد، مثل نمونه های قبل و بعد از عمل زیبای بینی؛ به ویژه مواردی که بینی بیمار مشکل مشابه شما را نشان دهد. این به شما کمک می کند تا انتخاب کنید آیا این عمل برای شما مناسب است یا خیر. در حالی که نتایج بسته به آنچه ما سعی در تصحیح آن داریم و آنچه که بیمار انتظار دارد از عمل جراحی به دست آورد ، متفاوت است .

فرآیند بهبود عمل جراحی بینی چگونه است؟

یکی از بزرگترین افسانه ها درباره جراحی زیبایی بینی این است که این عمل بسیار دردناک است. واقعیت این است که در اکثر موارد بیماران هیچ درد شدید و جدی گزارش نمی کنند و در عوض تنها ناراحتی های خفیفی را تجربه می کنند که در صورت لزوم با داروهای ضد درد قابل درمان است. به احتمال زیاد کبودی و تورم در اطراف بینی خواهید داشت و برای چند روز احساس می کنید بینی شما کیپ و بسته است که با کاهش تورم بهتر می شود. به منظور حفظ شکل جدید بینی و به حداقل رساندن تورم تا یک هفته پس از عمل جراحی اسپلینت را روی بینی قرار می دهیم. جراح بینی در معاینه شما بعد از عمل جراحی اسپلینت را برمی دارد.

چه زمانی می توانم نتایج نهایی جراحی بینی را ببینم؟

یکی دیگر از افسانه های خیالی رایج در مورد جراحی بینی این است که به محض کاهش تورم ، بینی جدید خود را مشاهده خواهید کرد. در واقع حدود یک سال طول می کشد تا نتایج نهایی از تغییر شکل غضروف ، پوست و عضلات در این دوره بهبودی آشکار شود. البته ، هنگامی که تورم از بین می رود تغییر بزرگی را مشاهده خواهید کرد ، با این حال باید نگاهتان به آینده باشد و انتظار داشته باشید که ظاهر بینی با گذشت زمان بهبود پیدا کند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.