با آکس چوب زیبایی را به آشپزخانه خود هدیه دهید

0

هیچ آشپزخانه‌ای، بدون کابینت قابل تصور نیست ؛ کابینت‌ آشپزخانه ، جزء جدایی‌ ناپذیر منازل و آشپزخانه‌ها هستند. کابینت‌‌‌ها، علاوه بر اینکه نقش پررنگی در ایجاد نظم و ساماندهی لوازم و تجهیزات آشپزخانه دارند، بار کلی دکوراسیون و زیبایی آشپزخانه را نیز با خود حمل می‌کنند و این مساله، در فضاهای کوچک بسیار حساس‌تر است. به بیان دیگر باید گفت، این کابینت‌ها هستند که با رنگ و طرح خود، سبک و سیاق آشپزخانه را تعیین می‌کنند! در ادامه، قصد داریم چند پیشنهاد ایده‌آل برای آشپزخانه‌های کوچک به شما ارائه دهیم. خواهشمندیم با ما همراه باشید.

کابینت‌ و آشپزخانه‌های‌‌‌‌ کوچک

نقش و کاربرد کابینت‌ها در فضا و آشپزخانه‌های کوچک، بسیار بااهمیت است، چرا که در آشپزخانه‌های کوچک، ما با کمبود جا و محدودیت تعداد کابینت مواجه‌ایم. به همین دلیل، کابینت‌ها باید بسیار کاربردی و منطبق بر اصول طراحی و ساخته شده باشند تا بتوانند علاوه بر این که فضای کمتری را اشغال می‌‌کنند، لوازم و وسایل بیشتری را بتوانند در دل خود پنهان نمایند.

یکی از اصول مهمی که در آشپزخانه‌های کوچک باید توسط طراح رعایت شود، رنگ کابینت‌ها است. رنگ کابینت در انواع آشپزخانه‌ کوچک ، باید روشن باشد تا نور را به طور کامل منعکس کند و مجددا به محیط بازگرداند. چنانچه از رنگ‌های تیره برای فضاهای کوچک استفاده نمایید، آشپزخانه کوچکتر از ابعاد واقعی آن نشان داده خواهد شد و محیطی دلگیر و بسته را برای شما تداعی خواهد کرد.

رونیکس

کابینت ام‌دی‌اف ،کابینت ممبران و هایگلاس یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید در آشپزخانه‌های کوچک و نقلی از آن‌ها بهره بگیرید.

کابینت ام‌دی‌اف برای آشپزخانه‌ کوچک

کابینت ام‌دی‌اف ، از نظر قیمتی بسیار مناسب است و به همین دلیل، به کابینت اقتصادی مشهور است. ام‌دی‌اف، علاوه بر اینکه تنوع رنگ و طرح بالایی دارد، دوام و ماندگاری نسبتا خوبی دارد و می‌تواند به راحتی با سایر اجزای دکوراسیون منزل هماهنگ شود. علاوه بر این، کابینت ام‌دی‌اف برای هر فضایی، چه بزرگ و چه کوچک قابل استفاده و مناسب است. با استفاده ازین متریال، می‌توانید تمام گوشه و کنارها و نقاط دور از دسترس را کابینت کنید و از فضای ایجاد شده‌، استفاده بهینه داشته باشید.
همچنین، تنوع رنگی کابینت ام‌دی‌اف بسیار بالاست و رنگ‌های روشن و براق آن زیبایی خاصی دارد و علاوه بر اینکه نور را به طور کامل به محیط منعکس می‌کند، فرم و دکوراسیون آشپزخانه‌ را نیز مدرن و امروزی جلوه می‌دهد.

کابینت ممبران برای آشپزخانه کوچک

کابینت ممبران ، از ام‌دی‌اف خام با روکش پی‌وی‌سی تشکیل شده است. با استفاده ازین متریال، می‌توانید انواع طرح‌ها و مدل‌های کلاسیک را که سابق بر این، تنها در کابینت‌های چوبی دیده می‌شد، ایجاد کنید.

کابینت ممبران بدین شکل ساخته می‌شود: ام‌دی‌اف خام، به وسیله‌ی دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای به نام CNC، به سبک دلخواه و مورد پسند مشتری، طراحی و برش داده می‌شود. پس از آنکه طرح‌های مورد نظر که می‌تواند دارای برجستگی یا فرورفتگی باشد، بر روی آن ایجاد شد، توسط روکش پی‌وی‌سی به صورت کاملا یکپارچه و بدون شکاف، پوشش و وکیوم می‌شود.

از آنجا که لایه‌ی پی‌وی‌سی، ضد آب است، کابینت ممبران ، ضد رطوبت و ضد آب است و مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب از خود نشان می‌دهد. بنابراین از نظر دوام و ماندگاری بسیار باکیفیت است. در آشپزخانه‌های کوچک، بهتر است از انواع ساده‌تر کابینت آشپزخانه ممبران که طرح‌ها و مدل‌های ساده‌‌تری دارند استفاده کنید، زیرا طرح‌های شلوغ و پُرکار، باعث شلوغ‌تر شدن فضای آشپزخانه می‌شوند و از نظم و آراستگی فضا می‌کاهند.

رنگ‌های روشن و طرح‌های ساده کابینت ممبران ، یک گزینه‌ی ایده‌آل برای آشپزخانه‌های کوچک به حساب می‌آید که می‌تواند فضایی پرکاربرد و بسیار مدرن را برای شما ایجاد کند.

کابینت هایگلاس برای آشپزخانه‌ کوچک

کابینت هایگلاس با ظاهر براق و درخشنده‌ای که دارد، چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و به دلیل همین ویژگی، رنگ‌های روشن و براق آن برای آشپزخانه‌های کوچک، بسیار مناسب می‌باشد.

کابینت هایگلاس از ام‌دی‌اف خام که توسط روکش پلکسی گلس پوشانده شده، تشکیل شده است. پلکسی گلاس، لایه‌ای پلاستیکی اما بسیار درخشنده و شفاف است و همانند آینه یا شیشه، تمام نور دریافتی از محیط را به آشپزخانه باز می‌گرداند و باعث افزایش دلبازتر دیده شدن محیط می‌شود.

رنگ مناسب برای آشپزخانه‌های کوچک‌

با توجه به مطالبی که بازگو شد، حتما می‌دانید که چرا در فضاهای کوچک و کم‌نور، باید از رنگ‌های روشن برای کابینت‌ها استفاده کنید. رنگ‌های روشن، بازتاب نور کاملی دارند و همه‌ی نور دریافتی از محیط را به طور کامل بازتاب می‌دهند.

کابینت سفید رنگ ، یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های کابینت برای فضاهای کوچک و حتی بزرگ است. این رنگ، نمادی از پاکی و روشنی است و باعث انبساط فضا در چشم بیننده می‌شود. علاوه بر سفید، رنگ‌های روشن دیگری مانند طوسی روشن، کرم، قهوه‌ای روشن، شیری و رنگ‌هایی ازین دست، پیشنهادهای مناسبی برای آشپزخانه‌های کوچک است.

سخن پایانی:

طراحی و دیزاین کابینت آشپزخانه یکی از مهم‌ترین اصولی است که باید مد نظر بگیرید. این مهم، برای آشپزخانه‌های نقلی و کوچک خیلی بااهمیت است و باعث می‌شود دست شما برای سازماندهی آشپزخانه باز باشد و ازین طریق، راحتی بیشتری را در آشپزخانه تجربه کنید.

ازین که همراه این مقاله‌ بوده‌اید سپاسگزاریم. تیم طراحی و ساخت کابینت آکس چوب مفتخر است در زمینه‌ی طراحی و ساخت انواع مدل‌ها و سبک‌های کابینت آشپزخانه با مشتریان عزیز همراه باشد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.