صفحه اول گوگل، رویای دست یافتنی

4

بسیاری از سایت­ها به دلیل سئوی نامناسب در صفحه اول گوگل قرار نگرفته­اند و به همین دلیل در جذب مخاطب و مشتری، موفق نیستند. برای این افراد قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مثل رویا به نظر می­رسد. شما اگر دارای این شرایط باشید حتی اگر به سراغ سئوکاران (Seo) معتبر بروید، بیشتر از شش ماه طول می­کشد تا بتوانید به صفحه­ی اول گوگل برسید. بنابراین باید دنبال راهکار میانبر برای رفتن به صفحه­ی اول گوگل باشید. تاپ ادورت با ارائه خدمات تبلیغ در گوگل، این امکان را برای شما به وجود می­آورد. فقط کافی است اقدام به ساخت و شارژ اکانت گوگل ادوردز کنید.

هزینه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

بسیاری از مالکان سایت­ها دوست دارند، در صفحه اول گوگل قرار بگیرند تا از این طریق میزان درآمد خود را افزایش دهند. بسیاری از همین افراد هزینه بسیار بالایی را برای سئو سایت خود صرف می­کنند و از تبلیغات در گوگل غافل هستند. شما با ساخت اکانت گوگل ادوردز و مدیریت صحیح آن می­توانید سایت خود را به صفحه اول گوگل برده و بدرخشید. تاپ ادورت با شارژ و مدیریت درست اکانت گوگل ادوردز شانس رفتن شما به صفحات اول گوگل را تضمین می­کند. برای شروع تبلیغات در گوگل، کافی است از ساخت اکانت گوگل ادوردز و شارژ سیصد هزار تومانی آن شروع کنید تا در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

رونیکس

امکانات اکانت گوگل ادوردز

گوگل ادوردز (Google AdWords) امکانات بسیار متنوعی دارد که برای تجارت شما شانس فروش بیشتر را به ارمغان می­آورد. اگر پی پال یا مستر کارت ندارید، کافی است تا تبلیغات خود را به تاپ ادورت بسپارید و از مزایای تبلیغات در گوگل بهره مند شوید. شما قادر خواهید بود میزان شارژ اکانت گوگل ادوردز را هرطور که بخواهید انجام دهید. کافی است به ما بگویید کدام کلمه، بنر یا محصول را می­خواهید به صفحه اول گوگل ببرید تا این کار را برای شما در کمتر از ده دقیقه انجام دهیم. جالب­تر از همه این است که شما می­توانید تعیین کنید، این تبلیغ در چند سرچ، برای کدام منطقه، چند ساعت، روی چه وسیله و یا کدام مرورگر ظاهر شود. شما در تاپ ادورت حق استعلام روزانه و دریافت شمار مجموع کلیک­ها را دارید. در تاپ ادورت متخصصین ما با بررسی این موارد، میزان رشد فروش شما را محاسبه می­کنند. در صورت موثر بودن تبلیغات در گوگل برای شارژ اکانت گوگل ادوردز خود به ما مراجعه کنید و از مشاورین ما بهره ببرید.

سایر خدمات تاپ ادورت

تاپ ادورت از تمام روش­های ممکن شما را به صفحه اول گوگل می­برد. تبلیغ در گوگل تنها یکی از هزاران خدماتی است که میتوانید از تاپ ادورت، دریافت کنید. در تاپ ادورت مشاورین ما با آگاهی کامل از سئو، قادر به ارزش­گذاری برروی کلمات کلیدی هستند. در اینجا هدف ما سود مشتری است، بنابراین سعی می­کنیم به مشتریان اجازه خطا کردن ندهیم. در بسیاری از موارد افراد با سرمایه­گذاری­های غلط از قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مایوس می­شوند و این فقط به دلیل عدم آگاهی این افراد از شرایط سرمایه­گذاری است. تاپ ادورت با تجربه­ای چندین ساله، راه صحیح سرمایه­گذاری و رفتن به صفحه اول گوگل را به شما نشان می­دهد. شما با استفاده از اطلاعات جامع ما در زمینه سئو سایت همگام با استفاد از تبلیغات گوگل می­توانید سئو سایتتان را بهبود بخشید. در تاپ ادورت علاوه بر تمام این موارد، ساخت و مدیریت اکانت گوگل ادوردز نیز به علاقمندان آموزش داده می­شود.

شارژ اکانت گوگل ادوردز در کمترین زمان

در ایران تنها بیش از ده شعبه رسمی تبلیغات در گوگل (Google Advertising) مشغول به فعالیت هستند. مفتخریم بگوییم، تاپ ادورت با ثبت کوتاه­ترین زمان شارژ و ساخت اکانت گوگل ادوردز موفق به کسب گواهینامه استاندارد تبلیغات در گوگل شده است. با تاپ ادورت سریع­تر و بدون دردسر در صفحه اول گوگل بالاتر از رقبای خود باشید. پا روی شانه­های ما بگذارید و با روش­های ما در سئوی کلمات با بهترین کیفیت و کمترین هزینه در صفحه اول گوگل باشید.

بیشترین خدمات کمترین هزینه

آژانس تاپ ادورت (topadvert) نماینده رسمی گوگل در ایران، با داشتن برترین مهندسین نرم افزار در سراسر کشور و ارائه خدمات به تمامی استان­ها، بیشترین خدمات در زمینه تبلیغات گوگل در دوسال گذشته را ارائه کرده و با کمترین تعرفه به شارژ اکانت گوگل ادوردز پرداخته است. در تاپ ادورت در کمتر از پانزده دقیقه می­توانید به صفحه اول گوگل بروید و با تلاش سئوکاران ما، جایگاه ثابتی در صفحه اول گوگل خواهید داشت. با استفاده از امکانات تاپ ادورت رقبای خود را شکست دهید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 4 دیدگاه)
  1. سامان مرتضوی می‌گوید

    ممنون از مقالتون. یه سوال برام پیش اومد. من الان برای نقد کردن درامد ارزی یوتیوبم کیف پول پی پالم از کاشان‌پی استفاده میکنم. منتهی سایت عسل هم دارم و میخوام گوگل ادز برم. چجوری باید اقدام کنم؟ از طریق همون کاشان‌پی میشه یا باید مستقیم مزاحم شما بشم؟

    1. داود می‌گوید

      نه ، بسته به سیاست های مالی طرفین داره ، اما معمولا برای پی پال باید به حساب دیگه ای که پی پال هست و مورد پذیرش مجموعه هم باشه پول انتقال پیدا کنه و بعد از اون بتونید با شارژ حساب گوگل ادز خودتون ، تبلیغات رو فعال کنید

  2. دانیال کریمی می‌گوید

    سلام ، میخواستم ببینم این تبلیغات گوگل ادز چقدر دوام داره؟ یعنی اگه ما تبلیغات و انجام بدیم تا کی میتونیم لینک یک باشیم؟ و اینکه چقدر باید براش پول بدیم؟

  3. رضا ایمان نژاد می‌گوید

    شارژ اکانت که انجام میشه تا چه اندازه داخل اکانت باقی میمونه؟ یعنی اینکه اگه ی مدت از شارژمون استفاده نکینم چی میشه؟ شارژمون سوخت میره؟