۱۰ دلیل برای اینکه آنلاین بفروشید!

3

اگر تا به حال تجربه آن را نداشته اید شاید در ابتدا راه اندازی یک فروشگاه آنلاین و یا استفاده از فروشگاه ساز برای شما دلهره آورد باشد. اما با در نظر گرفتن تعداد افرادی که از تکنولوژی های آنلاین استفاده میکنند، فروش آنلاین بیش از آنچه که تصورش را میکنید میتواند برای شما سود آور باشد. حتی اگر تمام مشتریان را وارد فروشگاه فیزیکی کنید، بیش از ۸۰ درصد از خریداران داخل فروشگاه از تلفن همراه استفاده می کنند تا به دنبال بررسی محصولات، مقایسه قیمت یا یافتن مکان های فروشگاه های دیگر باشند. این بیشترین تعداد خریدارانی است که شما می توانید از دست بدهید و حتی این را نمیدانید! جالب است بدانید با فروشگاه ساز انلاین به سادگی و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی در کمترین زمان میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را بسازید و کار خود را آغاز کنید. اگر هنوز نیاز به متقاعد شدن دارید ، این 10 دلیل که چرا باید بصورت آنلاین بفروشید را بررسی کنید.

 

۱- بیشتر پول دربیاورید

فروش جهانی تجارت الکترونیک B2C در سال جاری تقریبا ۱۷.۷ درصد رشد خواهد کرد و به ۱.۷۷ تریلیون دلار می رسد. این رشد سریع ناشی از گسترش کاربران آنلاین و کاربرانی که از تلفن همراه استفاده میکنند؛ در بازارهای نوظهور، افزایش فروش از طریق موبایل و همینطور فشار ورود به بازارهای جدید بین المللی که توسط برندهای بزرگ به وجود آمده است. اکنون زمان راه اندازی فروشگاه آنلاین و اضافه کردن تجارت الکترونیک به عنوان یک ابزار فروش است.

رونیکس

 

۲- بازار هدف خود را گسترش می دهید

هنگامی که شما یک فروشگاه آجر و ملات دارید ، بازار هدف شما محدود به کسانی است که در محدوده اطراف آن قرار دارد. هنگامی که تجارت خود را به صورت آنلاین درمی آورید، این فرصت را پیدا خواهید کرد تا بازارهای هدفی را کشف کنید که هرگز فکر نمیکردید نیازی به محصول شما داشته باشند.

۳- تجارت خود را جهانی کنید

تبدیل شدن به یک خرده فروش جهانی زمان ، پول ، تحقیق و کارمندان زیادی را می طلبد. اما وقتی یک فروشگاه اینترنتی دارید ، سایت شما برای دیدن هر کسی باز است. مشتریان اکنون می توانند فقط با انجام جستجوی در Google ، محصول یا خدمات ارائه شده برای تجارت شما را از هرجای دنیا جستجو کنند.

 

۴- برای راه‌اندازی، هزینه‌ی کمتری لازم دارید

یکی از مزایای فروشگاه اینترنتی، کم بودن هزینه‌‌ی راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی است. نیازی به خرید ملک، خودرو و لوازم اداری نیست و فقط به تعداد محدودی کارمند احتیاج دارید. فقط کافی است سایت‌تان را آماده کرده و کسب‌و‌کارتان را راه‌اندازی کنید. اگر قبلا شرکتی سنتی داشته‌اید، این تغییر می‌تواند خیلی راحت‌تر انجام شود. شما به فروش همان محصولات قبلی که به اندازه‌ی کافی هم از آن دارید، ادامه می‌دهید و اینترنتی شدن فقط باعثِ افزایش تعداد مشتریان‌تان می‌شود.

فروشگاه ساز کاموا ، همراه با ربات تلگرامی

۵- با فروشگاه ساز کاموا، در 20 دقیقه فروشگاه بسازید

در روزهای ابتدایی اینترنت، یک وب سایت یک سال یا بیشتر طول می کشد تا یک وب سایت درست کار کند. اما در حال حاضر شما میتوانید با هزینه خیلی کم و در کمتر از 20 دقیقه با فروشگاه ساز کاموا اینترنتی بفروشید. برای راه اندازی و استفاده از فروشگاه ساز کافیه اطلاعات محصولات خودتون را داشته باشید و در سایت جدیدتون بارگذاری کنید. این فروشگاه ساز حتی یک ربات تلگرامی هم برای مدیریت فروش در اختیارتون میگذاره که کار فروش و مدیریت آن را برای شما کاملا ساده میکند.

 

۶- فروشگاه شما 24 ساعته در دسترس است

چیزی بهتر از جذب مشتری از سراسر جهان، فروشگاه آنلاین شما همیشه در دسترس است. بنابراین آنها می توانند بدون توجه به منطقه زمانی که در آن قرار دارند، اقدام به خرید کنند. بهتر از آن اینکه شما نیازی به پرداخت حقوق به یک کارمند برای کار در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل ندارید. زیرا هرچه مشتری نیاز دارد روی صفحه نمایش آنهاست.

فروشگاه ریسپانسیو در موبایل

۷- موبایل، جایگاه بعدی برای فروش آنلاین

در حال حاضر، 62 درصد از کاربران تلفن های هوشمند طی شش ماه گذشته با استفاده از موبایل خود اقدام به خرید آنلاین کرده اند و مقدار طی سالهای اخیر رو به رشد است. اطمینان حاصل کنید که فروشگاه شما ریسپانسیو است و در تمامی دستگاههای تبلت و موبایل کاربر قادر است به راحتی از سایت شما استفاده کند.

 

۸- خریداران مکرراً خرید می کنند

امروزه مردم دائماً در موبایل خود هستند و فاصله‌ی مشتریان تا فروشگاه شما فقط به اندازه‌ی یک کلیک است. دیگر زمان روزهایی که مشتریان مجبور هستند وارد اتومبیل خود شوند و به یک مرکز خرید مراجعه کنند، به سر آمده. مشتریان می توانند تمام کالاها و خدمات را از طریق تلفن های هوشمند خود دریافت کنند.

بررسی رفتار کاربر در فروشگاه آنلاین با گوگل آنالیتیکس

۹- همه چیز قابل اندازه گیری است

یکی از بزرگترین مزیت های فروش آنلاین ، امکان ردیابی همه چیز است. می توانید ببینید مشتری از کجا آمده است ، چگونه با سایت شما تعامل داشته است ، چه چیزی خریداری کرده است ، چه چیزی در سبد خرید خود باقی مانده است و موارد دیگر. این داده ها اطلاعات کلیدی را برای تجارت شما فراهم می کند ، مانند اینکه به سادگی بفهمید یک کمپین تبلیغاتی بهتر از دیگری کار میکند. پس همه چیز برای فروش بیشتر و رصد مشتریان مهیا است.

 

۱۰- پشتیبانی بهتری ارائه میکنید

در گذشته ، اگر مشتری از محصول شما سوالی داشت یا تجربه بدی داشت ، یا ساکت می ماند و یا با دوستان خود در مورد آن صحبت می کرد. اما با استفاده از یک فروشگاه آنلاین ، مشتریان می توانند به راحتی با پشتیبانی خدمات مشتری از طریق ایمیل یا چت آنلاین، گپ بزنند تا راه حلی برای مشکل خود بیابند. این امر نه تنها مشتری را به پاسخ سوالش میرساند، بلکه باعث ایجاد وفاداری به برند هم می شود.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید و یا از فروشگاه ساز استفاده کنید، اینجا با یکی از کارشناسان فروشگاه ساز کاموا گپ بزنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 3 دیدگاه)
  1. علی اسماعیلی می‌گوید

    سلام
    من یه سوال داشتم، آیا فروشگاه ساز کاموا درگاه پرداخت هم ارائه میکنه ؟ و یا چه خدماتی تو این زمینه داره ممنون میشم راهنمایی کنید.

  2. سپیده آقایی می‌گوید

    سلام، برای راه اندازی فروشگاه چقدر زمان لازمه؟ چقدر بهمون کمک می‌کنند؟

  3. مهرداد صفایی می‌گوید

    از مطلب خوبی که در مورد تبدیل کسب و کار انلاین با استفاده از فروشگاه ساز گذاشتید ممنونم
    حتما برای ساخت فروشگاهم از کاموا استفاده میکنم