مجتمع کوروش؛ مقصدی جذاب برای همه در غرب تهران

0

در این راهنما می‌خواهیم نگاهی مختصر به مجتمع کوروش تهران بیندازیم؛ مجتمعی که همین چند سال قبل (سال 1396)، توانست عنوان پربازدیدترین مرکز خرید کشور را از آن خود کند. به نظر شما جذابیت مجتمع کوروش چیست که این همه طرفدار دارد؟ در این مطلب مجتمع کوروش تهران و جذابیت‌های دیدنی آن را به‌طور کلی معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید.

اول از همه سینماگردی

سینمای مجتمع کوروش تهران

رونیکس

اگر از افراد ساکن در پایتخت بپرسید، بیشتر آن‌ها مجتمع کوروش را با سینما کوروش می‌شناسند. البته دلایلی هم پشت این ماجرا است. دلیل اولش این است که سینما کوروش اولین بخشی از مجتمع بود که راه‌اندازی و افتتاح شد و به عبارت دیگر، قدیمی‌ترین و شناخته‌شده ترین بخش مجتمع کوروش است.

دلیل دیگری که پشت محبوبیت سینما کوروش وجود دارد این است که تجهیزات و امکانات این سینما در بین سایر سینماهای تهران و حتی ایران مثال‌زدنی است و اگر بهترین نباشد، قطعا جز بهترین‌هاست.

اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی در مورد تعداد سالن‌ها، ظرفیت و تجهیزات سینما کوروش به دست بیاورید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما نگاهی به راهنمای کامل آن در نابرو بیندازید.

حالا نوبت شکم گردی در مجتمع کوروش است

درست است که مجتمع کوروش بیشتر به عنوان سینما و مرکز خرید شناخته می‌شود، اما تفریح و وقت گذراندن در این مجموعه جوانب دیگری هم دارد. حتی اگر قصد خرید یا فیلم دیدن هم ندارید، باز هم می‌توانید که وارد این مجموعه شده و در فودکورت‌ها و رستوران‌های آن، زمان خوبی را بگذرانید.

البته اگر بخواهید یک تفریح تمام عیار در مجتمع کوروش برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید بعد از دیدن یک فیلم خوب به همراه دوستان یا خانواده‌تان، کمی خرید کنید و سپس در یکی از کافه‌ها یا رستوران‌های مجتمع، خستگی در کنید.

زمانی که وارد فود کورت مجمتع کوروش در طبقه دوم شوید، بیش از ده برند غذایی پیش روی شماست که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. البته بهتر است این موضوع را مد نظر داشته باشید که اکثر رستوران‌های فودکورت مجتمع کوروش، غذای فست فود سرو می‌کنند. غذاهایی مثل کباب و استیک هم می‌توانید پیدا کنید.

پیشنهاد جذاب دیگری که برای شما داریم، بازدید از روف گاردن مجتمع کوروش است. در این محیط علاوه بر این که می‌توانید غذایی لذیذ میل کنید، با منظره‌ای که به سمت غرب تهران دارید، می‌توانید خاطره‌های خوبی با عکس برای خودتان ثبت کنید. به عبارت دیگر، داشتن چنین منظره‌ای از مناطق دیدنی تهران می‌تواند تجربه جالبی برای شما باشد.

تفریح و خرید در مجتمع کوروش

مجتمع کوروش تهران

حالا می‌رسیم به جذاب‌ترین بخش بازدید از مجتمع کوروش: تفریح و خرید. مجتمع کوروش به قدری امکانات تفریحی و رفاهی دارد که می‌تواند برای یک دورهمی یا تعطیلات یک یا نصفه روزه گزینه مناسبی باشد.

برای مثال، یکی از گزینه‌های تفریحی که پیش روی شماست، ورود به شهربازی ژوپیتر کوروش است. فرقی نمی‌کند که چند سالتان است یا همراه خودتان کودک دارید یا نه. دستگاه‌های این شهربازی به نوعی طراحی و چیده شده‌اند که تقریبا هر کسی با هر سنی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

تفریح هیجان‌انگیز دیگری که می‌تواند خاطره‌های شیرینی برای شما ثبت کند، ورود به اتاق فرار است. در مجتع کوروش حدودا پنج اتاق فکر وجود دارد. هر کدام از این اتاق فکرها سطح سختی متفاوتی دارند و شما می‌توانید بر اساس تعداد تیم‌تان و سطح خودتان، یک گزینه چالش برانگیز را انتخاب کرده و خوش بگذرانید.

و اما در مورد خرید در مجتمع کوروش؛ اگر بگوییم که این جا یکی از بهترین مراکز خرید در تهران است شاید اغراق نکرده باشیم. البته این حرف را فقط به خاطر اجناس و قیمت‌های مغازه‌ها نمی‌گوییم. فضایی که در اطراف مرکز خرید وجود دارد همیشه پر از زندگی، تفریح و شادی است و به همین دلیل حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، می‌توانید از محیط آن لذت ببرید.

مجتمع کوروش را بهتر بشناسید

همانطور که در ابتدای این راهنما هم گفتیم، ما فقط قصد معرفی مجتمع کوروش را به صورت کلی داشتیم، اما در ادامه راهنمای کامل پاساژ کوروش نابرو را به شما معرفی کردیم که تقریبا هر اطلاعاتی در مورد این مجموعه لازم داشته باشید را می‌توانید از آن به دست بیاورید.

فرمول شادی و مثبت‌اندیشی را یاد بگیرید و با افسردگی خداحافظی کنید

۱۰،۰۰۰ تومان


اصول و روش‌هایی کاملا عملی برای یادگیری سریع و ماندگار هر زبان جدید



ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.