تفریح کردن با کنترل رویا در خواب

0

کنترل رویا در خواب یعنی حین خواب دیدن متوجه شوید خواب هستید و خوابتان را هر طور که دوست دارید ادامه دهید.
شما می‌توانید هزاران کار مختلف در فضای نامحدود خواب انجام دهید با این تفاوت که محدودیت‌های بیداری را ندارید.یعنی به راحتیِ اراده کردن می‌توانید به مکان مورد نظر بروید و به راحتیِ اراده کردن، شخص مورد نظرتان را ببینید و هزاران هزار کار مختلف را فقط با اراده کردن در خواب انجام دهید.شاید فکر کنید فضای خواب، یک فضای مه‌آلود و تیره است که همه چیز واضح نیست و یک شبه از تمام چیزهارا می‌بینید چون هروقت بیدار شدید این شکلی خواب‌ها یادتان مانده اصلا اینطور نیست، وقتی که مهارت کنترل رویا در خواب را یاد بگیرید متوجه می‌شوید که فضای خواب، واقعی‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کردید.شما دقیقا می‌توانید مثل بیداری مزه غذاها را بچشید و حتی با جزئیات کامل، پوست دست‌تان یا موی بدنتان را لمس کنید و تصاویر را با کیفیت بیشتر از فول اچ دی تماشا کنید.
به صورت خلاصه کسی که مهارت کنترل رویا در خواب را یاد بگیرد، انگار یک غول چراغ جادو دارد که هر دستوری بدهد، بلافاصله می‌تواند خواسته خودش را ببیند و از آن لذت ببرد.بهتر است نگاهی بندازیم به اینکه چه کارهایی می‌توانیم در فضای خواب انجام دهیم.
در اینجا فقط گوشه‌ای از کارهایی که می‌توانید در خواب تجربه کنید را لیست‌وار ارائه می‌کنیم و چند مورد از این لیست را کمی توضیح می‌دهیم اما اگر دوست دارید توضیحات کامل را دریافت کنید، پیشنهاد می‌کنیم به این صفحه مراجعه کنید.

 

تفریح و لذت:

  • فقط کافیست در گوگل جستجو کنید که چه جاهای دیدنی در دنیا وجود دارد و کمی با آن‌ها آشنا شوید و بعد در خواب اراده کنید که به آنجا بروید تا در یک چشم به‌هم زدن خودتان را در آن نقطه می‌بینید و سپس آن را با تمام وجود‌تان تجربه کنید و از محیط‌های مختلف تفریحی لذت ببرید
  • در کنار سفر به نقاط مختلف می‌توانید، بازی‌ها و کارهای هیجان‌انگیزی که آن‌ها را در واقعیت تجربه نکردید، در دنیای فوق‌العاده خواب تجربه کنید مثل
  • سقوط آزاد از هواپیما
  • بانجی‌جامپینگ با ارتفاع یک کیلومتر
  • رفتن به زیر آب و شنا کردن کنار انواع ماهی‌ها
  • رفتن به کرات و کهکشان‌های مختلف
  • و …

 

رونیکس

کشف دنیای خارق‌العاده رویا:

  • یکی از زیبا‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین کارها در خواب، کشف دنیای خواب است به این معنی که صرفا در خواب گشت و گذار کنید و دنیای بزرگ و عجیب خواب‌تان را کشف کنید

فضای نامحدود خلق ایده:

  • طبیعتاً هر ایده‌ای که خلق می‌شود یکبار در ذهن خالق آن خلق شده و آن‌را در ذهنش به تصویر کشیده، حالا تصور کنید شما بجای اینکه فقط در بیداری و با چشمان بسته تصویر‌سازی کنید، چه می‌شود که تصورات خودتان را در فضای خواب به عینه مشاهده کنید و آن‌ها را تجربه کنید.
  • دنیای خواب یک فضای نامحدود و با امکانات ویژه برای هرکسی است که می‌خواهد موارد شگفت‌انگیز در دنیای بیداری خلق کند.

 

تجربه کار با وسایل الکترونیکی و لوازم لوکس:

  • حتما برای شما هم پیش آمده که یک موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ و یا حتی ماشینی ساخته می‌شود که شما به دلایل مختلفی الآن نمی‌توانی به آن دسترسی داشته باشی اما دائما می‌بینی که آن را تبلیغ می‌کنند و شما هم دوست داری حداقل یکبار از نزدیک کار کردن با این وسایل را تجربه کنید، یکی از باحال‌ترین کارها در خواب این است که شما تجربه‌ای نزدیک از وسایل مورد علاقه‌ات را داشته باشی.
  • صرفا بجای اینکه دائما تیزرها و فیلم‌های جعبه‌گشایی وسایل جدید را ببینی، می‌توانی خودت در فضای خواب این وسایل و حتی بالاتر از آن‌ها را تجربه کنی.

تجربه پرواز و رد شدن از اجسام:

  • کمتر کسی پیدا می‌شود که بگوید من دوست ندارم که حس پرواز مثل یک پرنده را تجربه نکنم. مخصوصا در شرایطی که مطمئن باشد هیچ آسیبی به او نمی‌رسد.
  • یکی از متداول‌ترین کارهایی که کنترل کنندگان خواب برای اولین بار انجام می‌دهند، پرواز در فضای خواب است.
  • یک حس رهایی و لذت که قطعا نمی‌توان آن را کامل توصیف کرد را می‌توانید با پرواز در دنیای خواب تجربه کنید.

درمان و مواجهه با کابوس‌ها

دریافت پاسخ سؤال‌هایتان

ملاقات با ذهن ناخودآگاه

بهبود بیماری‌های روحی و جسمی

دریافت مستقیم آموزش

تمرین مهارت و ورزشی که در بیداری انجام می‌دهید

ملاقات با افرادی که دوست دارید

تمرین روحی و معنوی

و هزاران کار دیگری که فقط نیاز به تخیل دارد

  • لیستی که برای شما ارائه کردیم، فقط بخشی از کارهایی است که می‌توانید در فضای خواب با داشتن “مهارت کنترل رویا در خواب انجام دهید و مطمئنا به اندازه خلاقیت تمام انسان‌ها، کارهایی وجود دارد که نگفتیم و از آن اطلاعی نداریم.
  • تا اینکه شخصی مثل شما به مهارت کنترل رویا در خواب برسد و با خلاقیت خودش کارهای جدیدی در خواب انجام دهد و به ما اطلاع دهد

 

چطور به کنترل رویا در خواب برسیم؟

کنترل رویا در خواب یک مهارت است دقیقا مثل راه‌رفتن یا رانندگی کردن یعنی نیاز دارد که آن را یاد بگیرید و البته همه می‌توانند این مهارت را یادبگیرند و از آن استفاده کنند.

اگر دوست دارید با این مهارت بیشتر آشنا شوید و به صورت رایگان کتاب الکترونیکی کنترل رویا در خواب را دریافت کنید به این صفحه مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.