ارز دیجیتال از نگاه همیار ماینر

9

هر انقلابی که تا به حال در دنیا رخ داده پر از سر و صدا و حواشی فراوان بوده، انقلاب فناوری عصر حاضر یا همان بلاک چین هم از این قاعده مستثنی نیست و در حال حاضر از هر شخصی که بپرسید تا به حال یکبار هم که شده نام بیت کوین را به عنوان یک ارز دیجیتال پرطرفدار در دنیا شنیده است.

ارزهای دیجیتال از سال 2009 میلادی با بیت کوین به دنیا معرفی شد. بیت کوین که در ابتدا یک پروژه تحقیقاتی بود، توسط شخصی یا گروهی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو در فروم های اینترنتی توسط جمعی از ریاضیدانان و برنامه نویسان پیش برده می شد. از آن زمان تا کنون دیگر این شخص در هیچ کجای دنیای واقعی و دنیای مجازی حضوری نداشته است، اما محصولی که از ذهن خلاق وی ساخته شده در میان صدها میلیون نفر از سراسر دنیا در حال استفاده و بهره برداری است.

بیت کوین به چه دردی می خورد؟

سوال خوبی است اما اجازه دهید به این پرسشی که در ادامه می آید پاسخ دهیم که بسیار دقیق تر است:

رونیکس

” بیت کوین به چه دردی نمی خورد؟!”

بله درست متوجه شدید، این ارز دیجیتال کم کم در حال تبدیل شدن به یک ارز توافقی بین المللی در تمام کشورهای دنیاست که با آن هر کاری می توان انجام داد، درست همانند دلار، یورو و سایر ارزهای رایج اسکناسی. اما با این تفاوت که هیچ نهاد یا کشوری نمی تواند مستقیما بر آن تاثیر بگذارد و ارزش آن را در مقابل سایر ارزها با سیاست های اقتصادی و اجتماعی تغییر دهد.

بیت کوین آمده که بماند و همانند یک عاشق دلباخته، از هر طریق ممکنی سعی دارد دل معشوق خود را بدست آورد (در اینجا معشوق تمام انسان های این کره خاکی می باشند!). بگذارید واضح تر صحبت کنیم، بیت کوین بر خلاف سایر ارزهای رایج اسکناسی به دلیل شفافیت 100% و امنیت غیر قابل نفوذ این قدرت را دارد که تمامی ارزها را از دور خارج کند. علاوه بر آن، این ارز دیجیتال علاوه بر این که یک نوع پول است، یک سیستم پرداخت نیز می باشد. به عبارت دیگر همه چیز تمام است.

ما اینجا قصد نداریم به تمامی جزییات آن بپردازیم چون هزاران سطر طول خواهد کشید. بنابراین قبل از اینکه به نکات خیلی جذاب آن بپردازیم، علاقه مندان به این موضوع را به مقاله آموزش بیت کوین همیار ماینر ارجاع می دهیم که علاوه بر استخراج ابری بیت کوین و کلود ماینینگ، قدم های بزرگی در راستای آموزش این حیطه برداشته است.

درآمدزایی از ارزهای دیجیتال

همان طور که گفتیم بیت کوین یک روش پرداخت نیز می باشد که زیرساخت های آن در اختیار تمامی افراد علاقه مند قرار گرفته است. فقط کافی است یک دستگاه پردازشگر پرقدرت در اختیار داشته باشید تا بتوانید به راحتی آب خوردن از این راه درآمد زایی کنید.

روش کار به این ترتیب است:

  1. تهیه قدرت پردازنده دستگاه های ماینر
  2. ساخت کیف پول بیت کوین
  3. دریافت بیت کوین های استخراج شده به صورت روزانه
  4. همین!

روزی نیست که خبر جمع آوری دستگاههای ماینر در اخبار به گوش نرسد، بنابراین فقط یک انسان کم هوش به سراغ خرید دستگاه می رود، در حالی که می تواند قدرت دستگاهها را در سرتاسر دنیا به خود اختصاص دهد و از طرفی دیگر از تمامی دردسرهای نگهداری آن ها نیز برحذر باشد.

سرویس کلود ماینینگ همیار ماینر این روند را برای مشتریان خود بسیار آسان کرده است. فقط کافی است در سایت ثبت نام کنید، مقدار ظرفیت دستگاه مد نظر خود را انتخاب کنید، از طریق کارت های بانکی مبلغ اشتراک را پرداخت کنید و از درآمد ارزی روزانه خود لذت ببرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 9 دیدگاه)
  1. اکبر می‌گوید

    سلام و عرض ادب خدمت مدیران محترم سایت چطور این شرکت کلاهبرداری هستش و در حال جمع اوری پول مردم هستش سایت هاشون هم غیرفعال شده لطفا و خواهشا بردارین این مطلب رو

    1. عرفان برقبانی می‌گوید

      سلام اکبر جان.
      سپاس که گفتی. حتماً این موضوع رو بررسی می‌کنیم.

      1. اکبر می‌گوید

        ممنونم از شما آقا عرفان دوستم شاکی شده ازشون

  2. محمد می‌گوید

    هموطنان گرامی اصلاً به همیارماینر اعتماد نکنید. وعده‌هایی که به ما دادند دروغ بود و الآن هم معلوم نیست چه بلایی بر سر اصل سرمایه و سود آن آورده‌اند؟ پنل جدید طراحی کرده‌اند و در حال جذب سرمایه‌گذار جدید هستند خیلی مراقب باشید.

    1. عرفان برقبانی می‌گوید

      سلام محمد عزیز.
      ممنون که گفتی. دوست دیگری هم متذکر شدند.
      ما در حال بررسی این موضوع هستیم.

  3. جواد می‌گوید

    معلوم نیست در همیار ماینر چه خبر است؟ چند ماه است که به درخواست‌های برداشت مشتریان رسیدگی نمی‌کنند و پشتیبانان و مسئولین شرکت در مورد اینکه چه اتفاقی برای سرمایه و سود مشتریان افتاده سخنان مختلف و حتی متناقض بیان می‌کنند و در حال وقت‌کشی هستند. تجربه شخصی خودم از این شرکت این است: زندگی‌ام نابود شد، واقعاً زندگی‌ام نابود شدم. ازشان نمی‌گذرم و هر روز نفرینشان می‌کنم. امیدوارم رسوای دنیا و آخرت شوند و بدترین عاقبت و عذاب‌ها نصیبشان شود.