نشانت، راهنمایی برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

0

برای بسیاری از صاحبان کسب‌وکار، اینفلوئنسر مارکتینگ به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای معرفی محصول و خدماتشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ابزاری که به آنها این امکان را می‌دهد که می‌کند با کمک افراد بانفوذ و تاثیرگذار در فضای شبکه‌های اجتماعی، محصول و خدمات خود را به بهترین نحو ممکن به مصرف‌کنندگان معرفی کنند.

اما شناخت و دسترسی به افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی کار ساده‌ای نیست و ممکن است صاحبان کسب‌وکار به راحتی نتوانند اینفلوئنسری که برای معرفی محصول یا خدماتشان مناسب است بیابند. با درک این نیاز، نشانت که یک پلتفرم بازاریابی هوشمند در شبکه‌های اجتماعی است، شرایطی را فراهم کرده است تا صاحبان کسب‌وکار و اینفلوئنسرها در یک فضای شفاف با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

برنامه‌ریزی و اجرای هدفمند برنامه‌های بازاریابی و برندینگ در بستر شبکه‌های اجتماعی، همراه با ارائه گزارش‌های دقیق از میزان موفقیت کمپین، تخصص تیم نشانت است. به این ترتیب، برندها، اینفلوئنسرها، آژانس‌های بازاریابی، صاحبان و فروشنده کالاهای مختلف، تولیدکنندگان محتوا و…. می‌توانند از خدمات نشانت استفاده کنند.

رونیکس

گفتنی است که علاوه بر تسهیل برقراری ارتباط بین اینفلوئنسر و متقاضیان دریافت خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ، شفافیت قیمت، نظارت دقیق بر نحوه اجرای کمپین‌ها تا پایان پروژه، امکان انتخاب آزادانه برای دو طرف قرارداد، ارائه گزارش‌های آماری کامل و افزایش سرعت اجرای کمپین‌ها از مزایای دریافت خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ از نشانت است. پس چه از صاحبان کسب‌وکار هستید و چه از گروه اینفلوئنسرها و اگر تا کنون نتوانسته‌اید یک پروژه اینفلوئنسرمارکتینگ موفق اجرا کنید، پیشنهاد می‌کنیم که به https://neshanet.com مراجعه و از خدمات بازاریابی هدفمند در شبکه‌های اجتماعی آن استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.