انتخاب پارکت لمینت، پرده زبرا و کاغذ دیواری از فروشگاه ویکی دکو

1

سه محصول کاغذ دیواری، پرده زبرا و پارکت لمینت سه المان اصلی هر دکوراسیونی به شمار می‌آید که در این مطلب قصد داریم راهنمای انتخاب هر یک از این سه محصول را توضیح دهیم. این سه محصول در رنگ‌ها و تنوع بسیار زیادی موجود می‌باشند که می‌توانید در فروشگاه اینترنتی ویکی دکو رنگبندی این محصولات را مشاهده نمایید. شما به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

نحوه خرید و ارسال پارکت لمینت

ارسال پارکت لمینت

رونیکس

در ابتدا شما باید محصول و مدل مورد نظر خود را از فروشگاه ویکی دکو به صورت آنلاین و یا حضوری مشاهده کنید، پس از ثبت سفارش محصول روز بعد به محل شما ارسال می‌شود و فروشگاه با شما جهت نصب و ارسال نصاب هماهنگی لازم را انجام می‌دهد، شما به همراه خرید پارکت لمینت باید فوم سایلنت تهیه کنید که هنگام قدم زدن روی پارکت، صدایی تولید نشود. همچنین نیاز به قرنیز و ابزارآلات پایان کار دارید که در سفارش شما ثبت خواهد شد.

نصب این محصول یک روزه انجام خواهد شد.

اکثر پارکت‌هایی که در بازار وجود دارند در ایران تولید می‌شوند، از پارکت‌های خارجی با کیفیت می‌توان به وینئو، وی پارکت و ویتالیتی اشاره نمود که البته قیمت این برند‌ها نسبت به برند‌های ایرانی بسیار متفاوت می‌باشد.

کف محیط خود را تغییر دهید

کف محیط خود را تغییر دهید

چنانچه شما قصد دارید که کف محیط خود را با کفپوش پوشش دهید، می‌توانید دو محصول کفپوش PVC و یا پارکت لمینت را انتخاب کنید، پارک لمینت از موادی به نام HDF ساخته شده است، این محصول در مقاومت سایشی‌های AC3، AC4 و AC5 ساخته می‌شود که پر استفاده‌ترین آن‌ها AC3 و AC4 می‌باشد، برای مشاهده‌ی انواع برند‌های پارکت روی قیمت پارکت کلیک کنید.

در مجموع پارکت لمینت یک محصول مقاوم و سخت است که امروز در خانه‌های مدرن و به روز بسیار دیده می‌شود، شما این محصول را می‌توانید با استفاده یک طی نمدار تمیز کنید.

برای کف آشپزخانه و محیطهایی که نیاز به آبریزی مداوم دارند، شما میتوانید از کفپوش PVC استفاده کنید. این محصول کاملا پلاستیکی بوده و صد درصد ضد آب است.

توجه داشته باشید که دو محصول پارکت چوبی و پارکت لمینت را به هیچ عنوان با هم اشتباه نکنید، محصول پارکت چوبی از چوب اصلی درختان ساخته شده است اما پارکت لمینت از HDF ساخته شده است، پارکت چوبی در برابر آب بسیار آسیب پذیر بوده و متورم خواهد شد، اما پارکت لمینت به دلیل داشتن لایه‌ی UV مقاوم در برابر آب است.

با پرده زبرا، نور وارد شده به خانه‌یتان را کنترل کنید

نور پرده زبرا

پرده زبرا محصولی دکوراتیو است که برای پوشش پنجره به کار می‌رود، این محصول همانند، کاغذ دیواری در مدل‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود، پرده زبرا در برند‌های متنوعی تولید می‌شود که کیفیت آن‌ها بسته به برند بسیار متفاوت می‌باشد، پرده زبرا شامل یک زنجیر است که شما قادر هستید نور وارد شده به محیط را کنترل کنید.

پرده زبرا در برند‌های متنوعی تولید می‌شود، از برند‌های برتر در زمینه تولید پرده زبرا می‌توان به برند آریا اشاره نمود، پارچه های زبرا تولید ترکیه، چین و ایران است. شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی این محصول را با آب و کف بشویید.

شما به روشهای آنلاین، اینترنتی و حضوری می‌توانید این سه محصول را از فروشگاه ویکی دکو خریداری کنید.

نحوه آماده سازی پرده زبرا

آماده سازی پرده زبرا

در ابتدا شما باید اندازه‌ی پنجره‌ی خود را داشته باشید، چنانچه قادر به اندازه گیری نیستید می‌توانید این کار را به عهده‌ی کارشناسان ویکی دکو بسپارید، پرده زبرا بر اساس متر مربع محاسبه می‌شود، آماده سازی و ارسال پرده زبرا بین 2 تا 3 روز کاری زمان خواهد برد، پس از اینکه پرده به دست شما برسد، شما برای نصب پرده به یک دریل احتیاج خواهید داشت، شما همچنین می‌توانید نصب این پرده را به عهده‌ی کارشناسان ویکی دکو بسپارید.

به دیوار خود با کاغذ دیواری نمای تازه بدهید

دیوار کاغذ دیواری

شاید بتوان گفت که کاغذ دیواری جزو سه المان اصلی هر خانه باشد، شما با استفاده از کاغذ دیواری مناسب می‌توانید اتمسفر خانه‌ی خود را به محیطی آرام و پر از انرژی تبدیل کنید، چنانچه قصد دارید که خانه‌ی تان به محیطی آرام تبدیل شود، رنگ‌هایی چون آبی و یا سبز انتخاب کنید، برعکس آن رنگ‌هایی چون قرمز و نارنجی اتمسفر را به محیطی پر از انرژی تبدیل می‌کند. کاغذ دیواری‌ها در آلبوم‌های بسیار زیادی تولید می‌شوند که هرکدام سبک و استایل مخصوص به خود را دارند.

برای مشاهده‌ی تمامی آلبوم‌های کاغذ دیواری به فروشگاه ویکی دکو مراجعه کنید.

نحوه آماده سازی و ارسال کاغذ دیواری

ارسال کاغذ دیواری

کاغذ دیواری در رنگ‌ها و تنوع بسیار زیادی تولید می‌شود، شما این تنوع رنگی را می‌توانید در آلبوم آنها مشاهده کنید. کاغذ دیواری در طرح‌های کلاسیک، مدرن، گل داماسک، سه بعدی، گل و … موجود می‌باشد. شما این تنوع را می‌توانید در فروشگاه ویکی دکو مشاهده کنید. در ابتدا باید عرض و ارتفاع دیوارتان را اندازه گیری کنید سپس به کارشناسان ویکی دکو اعلام کنید تا آن‌ها تهداد رول مورد نیاز را به شما را محاسبه کنند، کاغذ دیواری‌ها بسته به برند، در متراژ متنوعی تولید می‌شوند، قیمت کاغذ دیواری بر اساس رول می‌باشد. ارسال کاغذ دیواری نهایتا تا 2 روز زمان خواهد برد، زمانی که کاغذ دیواری به دست شما برسد، کارشناسان ویکی دکو جهت نصب با شما هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. شیما می‌گوید

    حدودا ماه پیش از این فروشگاه پارکت لمینت سفارش دادم، بسیار راضیم، نصاب‌های بسیار مودب و خوش اخلاقی داشتند. حدودا کارم رو سه روزه با ارسال و نصب انجام دادن.