مناسب‌ترین زمان برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما

0

برای همه ما مهم است که بدانیم در هر زمان از سال به کجا سفر کنیم یا در چه زمانی می توان بلیط هواپیما را ارزانتر از بقیه روزها تهیه کنیم. گاهی یک تغییر یک روزه هم بر قیمت بلیط هواپیما تاثیر گذار است. از همین رو خوبست که بدانیم در چه روزهایی اقدام به خرید بلیط هواپیما کنیم.

برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما در روزهای مختلف بهترین کار این است که به وب سایت های گردشگری رجوع کنید. تیک بان یکی از جامعترین و کاملترین وب سایت گردشگری می باشد که می تواند بهترین راهنمای شما باشد.

مراجعه مکرر

با چند بار مراجعه به سایت تیک بان در بازه زمانی معین قیمت بلیط هواپیما در رزوهای مختلف و در زمانهای متفاوت را به دست می آورید. بلیط هواپیما حتی در ساعات مختلف دارای قیمت های متفاوت و متغیری می باشد. به طوری که پروازهای رفت در صبح با قیمت ارزانتری ارائه می شود.

رونیکس

در تعطیلات سفر نکنید

افراد زیادی تعطیلات عمومی و فصلی را برای سفر انتخاب می کنند. به همین علت تعداد تقاضا برای خرید بلیط هواپیما، در این زمانها بسیار بالا می رود. از همین رو با یک برنامه ریزی درست می توان تعطیلات خود را به نحو دیگری بگذرانید و روزهای دیگر را برای سفر انتخاب کنید. روزهای خلوت سال را. در اصطلاح به این زمانها فصل کم طرفدار سفر می گویند. اما چه زمانی فصل کم طرفدار است و بلیط هواپیما را می توان ارزان خرید؟

اگر برای خرید بلیط هواپیما بارها به تیک بان معتبرترین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما مراجعه کنید، متوجه می شوید که در بعضی از ایام سال قیمت بلیط هواپیما گرانتر و در برخی مواقع ارزانتر می باشد. به طور مثال بلیط های اواخر اسفند ماه گرانتر از اواخر فروردین ماه است. علت این امر تقاضای زیاد برای خرید بلیط هواپیما در تعطیلات عید نوروز می باشد.

به طور کلی در تمام شرکت های هواپیمایی دنیا، چند دوره زمانی جزو فصول کم سفر محسوب می شوند. 11 تا 24 آذر، 18 دی تا 12 بهمن، بهار و پاییز به جز روزهای تعطیل، و اواسط بهمن ماه.

در کشورما و پروازهای داخلی نیز همین موضوع صدق میکند. به طور کلی در ایران مناسبت های خاص و ایام نوروز در رده روزهای پرطرفدار سفر و پرمتقاضی برای خرید بلیط هواپیما، بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری می باشد. در این ایام بلیط هواپیما از قیمت بالاتری نسبت به دیگر روزها برخوردار است.
اما با شروع فصل مدارس و همچنین فصول سرد سال متقاضی برای سفر کمتر شده و بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ارزان می باشد.
قبل و بعد از تعطیلات عید نوروز، مسافران کمتری متقاضی سفر هستند. در ایران فصل اردیبهشت یکی از پر متقاضی ترین فصلها برای سفر به ویژه سفر داخلی است.
سفر کردن در روزهایی که افراد کمی تمایل به سفر دارند از هر نظر می تواند به صرفه و اقتصادی باشد. چه از جهت خرید بلیط هواپیما ارزان، رزرو هتل و دیدن از مراکز تفریحی و گردشگری شهر مقصد.
بنابراین برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما و داشتن سفری اقتصادی بهترین زمان را انتخاب کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.