درباره تبلیغات و پخش آهنگ سراسری در اینترنت چه می‌دانید؟

0

امروزه پخش آهنگ در وبسایت ها و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام با توجه به میزان استفاده عموم مردم از این پلتفرم ها منبعی گسترده برای تبلیغات شما خوانندگان عزیز می باشد و می توانید با سرمایه گذاری روی آن به نتایجی شگفت انگیزی دست پیدا کنید. توجه داشته باشید اگر روند تبلیغاتی پخش آهنگ را به صورت مستمر انجام دهید، بازخورد قابل توجهی را دریافت خواهید کرد. اگر می خواهید در کنار یک تبلیغات عالی نتیجه بهتری را تجربه کنید باید برای تولید قطعه موسیقی خود هم ظرافت و وسواس بیشتری داشته باشید ، تا بازخورد بهتری را از جانب طرفداران خود کسب نمایید.

قبل از هرچیزی باید بگوییم که یکی از مهمترین اصول پخش موزیک در اینترنت، استمرار و گستردگی در تبلیغات است.در واقع همانطور که برای تولید و ساخت یک آهنگ، هزینه ای را در نظر می گیرید باید هزینه ای هم برای تبلیغات آن در نظر داشته باشید و بدانید که بدون تبلیغات، قطعه موسیقی شما در جامعه شنیده نخواهد شد.

تبلیغات و مزایای پخش آهنگ سراسری

اگر حتی یک بار ، پخش آهنگ سراسری را تجربه کرده باشید و به صورت مستقیم با پلتفرم ها ( پیج های اینستاگرامی ، کانال های تلگرامی و وبسایت ها ) کار کرده باشید تا بتوانید تبلیغات خود را پیش ببرید. متوجه خواهید شد که علاوه بر اینکه زمان تان را از دست می دهید، بلکه با توجه به تعداد بالای این پلتفرم های تبلیغاتی ، نمی توانید از صحت و صلاحیت آنها مطمئن شوید و گاها به دلیل عدم آگاهی در شناخت این پلتفرم ها با منابع جعلی سرو کار خواهید داشت. و این موضوع باعث خواهد شد که علاوه بر زمان ، از نظر مالی هم ضرر کنید. اما اگر پخش سراسری آهنگ را از طریق مرجعی مطمئن انجام دهید، اولا زمان خود را از دست نمی دهید و دوما با توجه به هزینه ای که در نظر دارید می توانید تبلیغات تان را انجام دهید.

رونیکس

۵ تصور اشتباه در تبلیغات و پخش آهنگ در اینترنت

در ادامه به 5 نصور اشتباه در پخش آهنگ در اینترنت پرداخته خواهد شد.

  • بدون هزینه هم می شود تبلیغات کرد و نتیجه گرفت.
  • هر چه بیشتر برای تبلیغات تان هزینه کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت.
  • تولید یک اثر عالی تاثیری در نتایج تبلیغات تان نخواهد داشت.
  • در حال حاضر فقط تبلیغات در اینستاگرام تاثیر گذار است.
  • طراحی کاور مناسب برای موسیقی تاثیری در نتایج تبلیغات تان ندارد.

بدون هزینه هم می شود تبلیغات کرد و نتیجه گرفت

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تبلیغات هزینه نیست بلکه یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود و اگر این سرمایه گذاری روی خودتان باشد، بسیار ارزشمند است. اگر می خواهید اتفاقات خوب تبلیغاتی برای قطعه موسیقی‌تان بیوفتد و بتوانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید، به تبلیغات نیاز دارید که بدون هزینه کردن امکان پذیر نیست.

هر چه بیشتر برای تبلیغات تان هزینه کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت

اگر می خواهید نتایج بهتری را در مبحث پخش آهنگ و تبلیغات اینترنتی برای اثر خود تجربه کنید باید هوشمندانه تبلیغات کنید یعنی حداقل هر ماه یک اثر موسیقایی ارزشمند تولید و برای آن تبلیغات کنید. این حضور مستمر در بستر تبلیغات اینترنتی باعث بیشتر دیده شدن شما خواهد شد. و با این روال متوجه می شوید که شیوه و نوع تبلیغات ارتباط مستقیمی با تاثیر گذاری آن خواهد داشت.

تولید یک اثر عالی تاثیری در نتایج تبلیغات تان نخواهد داشت

اگر به چند سال قبل برگردید که اینترنت مثل الان در ایران گسترده نبود متوجه می شوید، در آن زمان با توجه به اینکه قدرت نفوذ اینترنت به این اندازه نبود ولی کارهایی ارائه شد که شهرت بسیاری پیدا کرد و اکثر خوانندگان محبوب کشور، شهرت خود را مدیون قطعاتی هستند که در آن دوره ارائه شد و به واسطه آن محبوبیت زیادی کسب کردند. در آن زمان یک نکته مهم باعث شهرت آثارشان شد که آن، تولید قطعات موسیقی تاثیرگذار بود که به صورت مستمر ارائه می شد.

در حال حاضر فقط تبلیغات در اینستاگرام تاثیر گذار است

این موضوع را در قالب یک مثال به شما می گوییم که برایتان قابل درک تر باشد. اگر شما صاحب بزرگترین و معروف ترین کسب و کار جهان هم باشید باز هم برای پایداری و پیشی گرفتن از رقبا، نیاز به تبلیغات دارید و برای انکه نفوذ بیشتری در بازار داشته باشید باید از تمامی پتانسیل تبلیغاتی که وجود دارد استفاده کنید. مثلا تبلیغات خود را در تلویزیون ، رادیو ، اینترنت ، بیلبورد و … انجام دهید تا بتوانید بیشتر دیده شوید. پخش آهنگ و تبلیغات اینترنتی هم از این قاعده مستثنی نیست. هر کدام از منابع تبلیغاتی مثل وبسایت ، تلگرام و اینستاگرام مخاطبان خاص خود را دارد و شما با تکیه بر پتانسیل هر کدام از آنها می توانید بیشتر دیده شوید.

طراحی کاور مناسب برای موسیقی تاثیری در نتایج تبلیغات تان ندارد.

فروش هر محصولی نیازمند بسته بندی یا ویترینی زیباست ، در موسیقی این موضوع بر عهده کاور موسیقی است که حرفه ای بودن آن رابطه مستقیمی با تعداد دانلود آن دارد و باعث جلب مخاطب شما می شود که نمی توان از آن غافل شد.

نتیجه گیری

برای آنکه بتوانید نتیجه و بازخورد بهتری را تجربه کنید،حتما باید به نکاتی که در این مقاله به آن اشاره شد توجه کنید. برای مشاوره در رابطه با پخش آهنگ با شماره زیر تماس بگیرید یا از طریق لینک https://beatestan.com/play/ اقدام نمایید.

آرمان ملک : 09364455532

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.