هایلوک دوربین مدار بسته ارزان و با کیفیت نمایندگی دیجی حفاظ

0

دوربین مداربسته هایلوک راهکاری ارزان با کیفیت فوق العاده

برند هایلوک ، شاخه ای از برند معتبر و پیشرو هایک ویژن است. این دسته از محصولات بسیار برای بازار رقابتی تجهیزات مداربسته در سطح اولیه ایده آل بوده و از لحاظ قیمت و کیفیت برای کاربران بسیار مفید و مقرون به صرفه هستند. تجهیزات نظارت تصویری هایلوک از دسته محصولات ارزان قیمت شرکت هایک ویژن محسوب می گردند. همانطور که گفته شد ویژگی بارز محصولات برند هایلوک کیفیت بالای آنها، سهولت در استفاده در کنار داشتن قیمت معقول و مناسب با بودجه مشتریان است.

هایلوک ؛ دوربین مدار بسته ارزان و با کیفیت

دوربین های مداربسته ی هایلوک از لحاظ کیفی چیز کم از محصولات اصلی شرکت هایک ویژن ندارند .

رونیکس

تنها تفاوت آنها به واسطه متریال آن هاست . که تا حد کمی از کیفیت کمتری نسبت به دستگاه های اصلی تولیدی شرکت هایک ویژن برخوردار است . همچنین دوربین های های لوک HILOOK از ابعاد کوچک تری نسبت به دوربین های شرکت مادر خود بهره می برند . که به واسطه ی این دو تفاوت این دوربین ها و تجهیزات مربوط به آن از قیمت کمتری ، نسبت به دوربین های هایک ویژن برخوردار است .

توانایی بالای رقابت دوربین هایلوک در بازار های جهانی

دوربین مدار بسته ارزان HILOOK در بازار جهانی نسبت به قابلیت هایی که دارند قیمت کمی دارند.این دوربین هایلوک توان این را دارند که با برترین های دوربین مدار بسته جهان رقابت کنند.

در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی این برند این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند .به این خاطر تمامی استاندارد ها و تکنولوژی خود را در این سری از دوربین های هایلوک گنجانده . این برند توانسته است که این دوربین های مدار بسته را با کیفیت و با قیمت پایین به فروش برساند .این برند خود را در این سطح و با قیمت پایین نشان دهد.

در برخی از دوربین های IP این برند قابلیت H-265+ کار شده است .
این ویژگی در دوربین های بدون برند NONAME این قابلیت موجود نمیباشد . این یکی از برتری های مهم دوربین های این برند نسبت به دوربین های بدون برند میباشد.

هایلوک سازگار با همه برند ها و دوربین ها

یکی از ویژگی های منحصر به فرد که های لوک را از سایر برند های امنیتی جدا می کند سازگاری است . این به این معنی است که این برند بر خلاف بسیاری از سایر برند ها با تمامی دستگاه های دیگر تولیدی سایر برند ها همخوانی دارد. علت این امر این است که این دستگاه ها کلید osd ( او اس دی) (کلید منو) را دارا هستند .

دوربین های این مجموعه این قابلیت را دارند تا با تمامی دستگاه های سایر برند ها متصل شوند . همچنین دوربین های با رزولوشن بالای این برند این قابلیت را دارند تا در دستگاه های ضعیف تر کیفیت پایین تری را (حتی آنالوگ) به کاربر ارائه دهند.در سمت دیگر دستگاه های دی وی ار این مجموعه نیز این قابلیت را دارند . این دستگاه ها با سایر دوربین های برند های دیگر متصل شده و کیفیت فوق العاده ای را از خود ارائه میدهند.

نمایندگی هایلوک در ایران فروشگاه دیجی حفاظ

دوربین مدار بسته ارزان هایلوک برای اولین بار در ایران توسط شرکت درسا وارد و به فروش رسید.

شرکت درسا به کیفیت محصولات برند هایلوک اطمینان دارد . به همین خاطر محصولات برند هایلوک را با دو سال گارانتی به مشتریان خود ارایه میدهد.

حال شرکت پارس ارتباط و شرکت درسا دست به یک همکاری زده اند .
این دو برند قصد دارند تا بتوانند محصولات hilook را به صورت وسیع تری به مشتریان خود عرضه کنند.

به زودی دوربین های با کیفیت برند و با قیمت مناسب جایگزین دوربین های بی کیفیت بدون برند خواهد شد .

برای خرید این محصولات در ایران میتوانید از نمایندگی رسمی این شرکت پارس ارتباط در ایران خریداری نمایید.

محصولات تحت شبکه IP هایلوک HILOOK

دوربین های تحت شبکه هایلوک با قیمتی ارزان می توانند پیشرفته ترین تکنولوژی را در اختیار کاربران بگذارند. از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فشرده سازی H.265+ هایک ویژن به منظور مصرف بهینه پهنای باند و فضای ذخیره سازی
  • ارائه تصاویری با کیفیت فوق العاده بالا و رزولوشن تصویر تا 4 مگاپیکسل
  • قابلیت اکسیر EXIR نسخه 2.0 برای بهره وری بالاتر نور مادون قرمز
  • قابلیت WDR برای بالانس روشنایی و رنگ بندی تصویر تحت شرایط نوری نامساعد

محصولات آنالوگ توربوHD هایلوک HILOOK

دوربین های سری آنالوگ های لوک، دارای قابلیت فشرده سازی H.264+ هستند و می توانند تصاویری با کیفیت بسیار بالا و رزولوشن تصویر تا 3 مگاپیکسل ارائه دهند. این دوربین ها دارای نسخه 2.0 از قابلیت اکسیر هستند به همین جهت دارای کارایی بالایی در استفاده از نور مادون قرمز در شرایط نوری نامساعد هستند.

شما می توانید تجهیزات و دستگاه های هایلوک، خود را به راحتی با آخرین نسخه از نرم افزار iVMS 4200 هایلوک مدیریت کنید. این نرم افزار با تمامی محصولات برند HiLook سازگار است. این نرم افزار مدیریت تصویری چند منظوره (VMS) دارای ویژگی هایی از قبیل نمایش زنده، ضبط ویدئو، جستجو و پخش از راه دور، پشتیبان گیری فایل ها، ذخیره سازی برنامه ریزی شده، مدیریت زنگ هشدار، و ….می باشد. نرم افزار iVMS 4200 هایک ویژن انتخابی مناسب برای مدیریت پروژه های کوچک و متوسط است.

قیمت مناسب هایلوک

طیف گسترده ای از محصولات حفاظتی و امنیتی برند هایلوک مانند دوربین های مدار بسته، NVR و DVR و … در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. محصولات برند هایلوک مطابق با بهترین استانداردهای کیفیت و ایمنی طراحی شده اند. با یک نسبت هزینه به عملکرد باور نکردنی، سری هایلوک دارای پیشرفته ترین ویژگی ها به نسبت قیمت آن است. های لوک یک رویکرد کاملا جدید برای سیستم نظارت تصویری با کارایی بالا و مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است. قیمت مناسب محصولات HiLook باعث می شود تا مشتریان خرید آسانتری داشته و به راحتی موارد ارزان تر اما بی کیفیت را از لیست پیشنهادی خود حذف کنند.

لیست قیمت دوربین هایلوک

دوربین هایلوک زیر مجموعه ای از برند هایک ویژن است که به تازگی توانسته در بازار محبوبیت زیادی پیدا کند. این برند دارای طراحی ساده و با کیفیتی بوده و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. در بازار دوربین مداربسته در ایران مراکز فروش بیشماری وجود دارند که ممکن است محصولات را با قیمت متفاوتی عرضه کنند. این مسئله کار را برای انتخاب مناسب مشتریان دشوار می کند. برای برطرف نمودن این مشکل در این مطلب قصد داریم تا برای راحتی مشتریان نحوه دریافت لیست قیمت دوربین هایلوک را توضیح دهیم. لازم به ذکر است که در این وبسایت محصولات با قیمت اصل نمایندگی هایلوک عرضه می شوند.

در برد الکترونیکی این محصولات قابلیت های پیشرفته ای وجود دارد:

  • WDR: (از بین بردن اختلاف سطح نور در نقاط پر نور و کم نور تصویر)
  • 3D DNR: (کاهش نویز دیجیتالی)
  • چند زبانه بودن نرم افزار: (منوی چند زبانه دستگاه ها برای سهولت بیشتر)
  • پشتیبانی از صدای دو طرفه: (قابلیتی که امکان همزمان ضبط صدا و همچنین پخش(صحبت کردن از طریق دوربین) آن را دارد.)
  • پشتیبانی از کارت های حافظه: (امکان نصب SD کارت)
  • خروجی و ورودی های آلارم: (برای ایجاد هشدارهای لازم برای امنیت بیشتر)
  • نور مادون قرمز دید در شب IR: (برای تصویربرداری در شب)
  • تکنولوژی PIR: (سیستمی برای تشخیص ورود افراد)
  • و …

دوربین های آنالوگ هایلوک، راه حلی مناسبی برای ارتقاء سیستم های نظارت تصویری منسوخ به سیستم های مگاپیکسلی با صرف هزینه اندک هستند. دستگاه های ضبط DVR و NVR قابلیت پشتیبانی از دستگاه های HD-TVI، AHD ، CVBS و IP را دارند.

قابلیت و تکنولوژی H.265+

کدک H.265+ نه تنها مصرف پهنای باند را کاهش می دهد بلکه همچنین نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر را نیز برطرف ساخته و عملکرد کلی سیستم را تا 83٪ افزایش می دهد. در مقایسه با H.265، کدک H.265+ می تواند زمان ضبط را دو برابر کند و در مقایسه با H.264، می تواند از چهار برابر تعداد دوربین ها یا بیشتر پشتیبانی کند. با های لوک در زمان و منابع شما صرفه جویی می گردد.

نوع دستگاه دستگاه DVR 4 دوربین H-264+ هایلوک دستگاه DVR 4 دوربین H-265+ هایک ویژن
نوع هارد 1 ترابایت 1 ترابایت
مدت ذخیره سازی 5 ماه 9 ماه

قابلیت و تکنولوژی WDR

قابلیت WDR هایک ویژن باعث می گردد تا یکنواختی نور در تصویر به هنگام تابش های نوری در سطوح مختلف حفظ گردد. به عنوان مثال، 120 دسی بل WDR، که در دوربین های تحت شبکه هایلوک وجود دارد، رنگ های دقیق و واقعی را به هنگام تابش نور مستقیم آفتاب به لنز به نمایش می گذارد. در این محیط ها، دوربین های معمولی تصاویری تار و پرنور را ارائه می دهند. اما دوربین مداربسته هایلوک تصاویری با رنگ های زنده و با جزئیات دقیق را ارئه می دهند.

 

قابلیت و تکنولوژی EXIR

قابلیت مادون قرمز برای تصویربرداری در شب و محیط تاریک ضروری است. نسخه 2.0 قابلیت EXIR هایک ویژن دارای کارایی بالایی برای نظارت در شب است، و کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد و وجود آن برای مواقع کم نور یا تاریکی مطلق ضروری است.

پرفروش ترین مدل های دوربین مداربسته هایلوک ؛

دوربین IPC-B140H های لوک
دوربین IPC-T140H های لوک
دوربین IPC-D620H-V/Z های لوک
دوربین IPC-D140H های لوک
دوربین IPC-B640-V/Z های لوک
دوربین IPC-B110 های لوک
دوربین IPC-D120 های لوک
دوربین IPC-T120 های لوک
دوربین IPC-T620 های لوک
دوربین IPC-B220 های لوک
دوربین IPC-B620-V/Z های لوک
دوربین IPC-B120H های لوک
دوربین IPC-T120H های لوک
دوربین IPC-D640H-V/Z های لوک
دوربین IPC-D120H های لوک
دوربین IPC-B620H-V/Z های لوک
دوربین IPC-B120 های لوک

دوربین مداربسته THC-B120-M از لنز 2 مگاپیکسلی در ساخت خود بهره می برد . این لنز دو مگاپیکسل توانسته تا حد زیادی با برند های برتر دوربین مداربسته در سراسر جهان رقابت کرده تا جایی که این دوربین توانسته به یکی از محبوب ترین دوربین ها در ایران شود . این لنز دوربین تصاویر را در ابعاد 1920 * 1080 پیکسلی ثبت می کند تصاویر ثبت شده این سری از دوربین های کمپانی هایلوک در رنج 25 تا 30 فریم هستند.

اما نکته ی قابل توجه درباره ی این سری از دوربین های هایلوک قابلیت 4 IN 1 این دوربین هاست که در شرایط کنونی بازار می تواند تفاوت ها را رقم بزند . این دوربین های تولیدی ای شرکت به واسطه ی ای امکان خود این توانایی را دارند تا تصاویر را با فرکانس های آنالوگ ، ای اچ دی ، تی وی آی(فرمت مخصوص توربو اچ دی هایک ویژن و هایلوک) و سی وی آی (فرمت مخصوص توربو اچ دی تولیدی برند داهوا) تولید نمایند و در دستگاه های شرکت های مختلف و همچنین دستگاه های به اصطلاح نو نیم موجود در بازار مورد استفاده قرار بگیرند.

دید در شب دوربین مداربسته مدل THC-B120-M

دوربین مداربسته THC-B120-M از سیستم دید در شب پنهان در بدنه ی خود بهره می برد . این سیستم این توانایی را دارد تا دید در شب را در مساحتی 20 متری برای کاربر فراهم نماید این دوربین ها در هنگام تاریکی شب تصاویر سیاه و سفید را در تاریکی مطلق ثبت میکنند که البته از کیفیت بسیار خوبی بهره مند هساتند. البته در صورتی که در محل نصب دوربین اندک نوری تعبیه شود این دوربین ها می توانند در شب نیز تصاویر رنگی برای کاربر فراهم نمایند.

بدنه و مشخصات فیزیکی

دوربین فوق چیزی در حدود 400 گرم وزن داشته و ابعاد آن 165 میلیمتر * 62 میلیمتر * 58 میلیمتر است بدنه این دوربین با داشن گواهی آی پی 66 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است .

برای خرید دوربین مداربسته THC-B120-M شما می توانی با نمایندگی هایلوک در ایران یعنی مجموعه هایک لوک تماس حاصل کرده و اقدام به خرید نمایید.

مشخصات فیزیکی دوربین مدار بسته هایلوک مدل B120-M

بدنه دوربین مداربسته هایلوک مدل B120-M تشکیل شده از فلز است .و مقاوم در برابر باراندگی و گرد و خاک یا به اصطلاح استاندارد ( IP66 ).
این دوربین مناسب برای استفاده در تمام محیط های داخلی و بیرونی است

شرایط گارانتی دوربین مداربسته هایلوک

دوربین مداربسته هایلوک مدل B120-M دارای 2 سال گارانتی تعویض پارس ارتباط و درسا میباشد . هم اکنون میتوانید این محصول را از فروشگاه دیجی حفاظ نمایندگی دوربین هایلوک در ایران خریداری نمایید.

شرایط قیمت دوربین هایلوک B120-M

قیمت B120-M را همواره می توانید در این صفحه مشاهده نمایید. قیمت های لوک مدل B120-M همواره در دیجی حفاظ بهترین قیمت موجود در بازار ایران است.

دوربین مداربسته هایلوک را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک و سایر تجهیزات آن می توانید به وبسایت دیجی حفاظ مراجعه و یا با شماره تماس 02166742890 حاصل فرمایید . همچنین امکان مراجعه حضوری به آدرس تهران تقاطع حافظ و جمهوری ، پاساژ نادری ، طبقه منفی 2 پلاک 18 برای خرید اجناس برای همه عزیزان موجود است .

“برای آشنایی با محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات، می توانید به فروشگاه هایلوک در سایت دیجی حفاظ مراجعه کنید.”

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.