رزرو ۵ هتل برتر کیش

0

حالا که زندگی ها نسبت به سالیان گذشته شلوغ تر شده، بهتر است از مسافرت های خود بیشترین بهره را ببریم. مثلا بهترین پرواز ممکن و مناسب ترین هتل را برای خود بگیریم تا پس از مسافرت نگران حیف شدن مسافرتمان نشویم. در بین مسافرت های داخلی همیشه نام تور کیش در صدر لیست قرار دارد. جزیره ای محبوب که امکانات زیادی دارد و این تنوع در امکانات، انتخاب را کمی سخت می کند. اما جای نگرانی نیست و با کمی تحقیق می توان انتخابی مناسب داشت. امروز می خواهیم درباره رزرو بهترین هتل های کیش صحبت کنیم.

هتل ترنج

بعید است صحبت از رزرو بهترین هتل های کیش شود و نامی از هتل ترنج به میان نیاید. طراحی خاص این هتل، تفاوت ها را رقم زده است. قسمت هایی از این هتل روی آب قرار دارد و شبیه به هتل های مالدیو می باشد. وجود رستورانی که کف شیشه ای دارد و با طراحی منحصر به فرد خود روی دریا قرار گرفته هم از دیگر جذابیت های این هتل است. اما امکانات این هتل فقط به این موارد ختم نشده و سالن ماساژ، زمین تنیس، سالن بیلیارد و… هم در این هتل وجود دارد. اگر دوست دارید محل اقامتتان روی آب باشد و صبح خود را با صدای دلنشین دریا شروع کنید انتخاب این هتل را به شما پیشنهاد می کنیم.

رونیکس

هتل داریوش

این هتل را می توان یکی از جاذبه های گردشگری کیش حساب کرد. طراحی زیبای هتل داریوش ما را به یاد معماری کهن ایران باستان و تخت جمشید می اندازد. چشم انداز سواحل نیل گون خلیج فارس از دیگر جذابیت های این هتل است. موضوع دیگری که هتل داریوش را زبانزد مسافران کیش کرده، امکانات بی شمار آن است. مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی و زمین های ورزشی تنها قسمتی از امکانات این هتل می باشند.

با رزرو این هتل می توانید از خدمات دیگری مانند بوفه صبحانه کامل، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، اینترنت، زمین تنیس و استخر روباز برای آقایان نیز بهره مند شوید. پس اگر دیدن نماهای تاریخی را دوست دارید و امکانات گستره هتل برای شما اهمیت زیادی دارد، بهتر است هتل داریوش را انتخاب کنید.

رزرو بهترین هتل های کیش و هتل مارینا

در یکی از بهترین مناطق ساحلی خلیج فارس هتلی به نام مارینا وجود دارد که بیشتر از 750 متر از نوار ساحلی را به خود اختصاص داده است. اگر طرفدار ورزش باشید این هتل برای شما جذابیت های زیادی مانند مسیر دوچرخه سواری، غواصی، جت اسکی و استخر آب شیرین را دارد. از طرفی وجود ماساژ تایلندی و اسکله اختصاصی به همراه قایق نیز از دیگر امکانات هتل مارینا است. راستی داشت یادمان می رفت! امکان اجاره کردن ماشین های بسیار شیک هم در این هتل وجود دارد.

هتل 5 ستاره بین المللی کیش

این هتل علاوه بر دسترسی بسیار خوب خود، انواع اتاق های دبل، تریپل، سوییت، توئین، کانکت و سینگل را نیز دارد. چشم انداز و ویو این هتل به دریا، از جذابیت های این هتل است و می توانید از امکاناتی مانند سالن بازی کودکان، سالن ماساژ، کافی شاپ ویژه بانوان و سالن زیبایی استفاده کنید. شاید بتوان گفت اگر موضوع صحبت ما رزرو بهترین هتل های کیش برای بانوان، بود احتمالا این هتل بهترین گزینه حساب می شد.

هتل ویدا

به دنبال رزرو بهترین هتل های کیش با مدرن ترین و بالاترین امکانات صنعت گردشگری هستید؟ هتل ویدا انتخاب به روزی است! با انتخاب این هتل دسترسی راحتی به مراکز خرید و بسیاری از جاذبه های گردشگری کیش خواهید داشت.

شاید انتخاب هتل های برتر جزیره کمی قیمت تور کیش و سفر کیش شما را بیشتر کند ولی قطعا با انتخاب هتلی مناسب می توانید بیشترین لذت ممکن را از سفر خود ببرید. فرقی نمی کند به چه صورت به کیش سفر می کنید با تور لحظه آخری کیش یا سفری که از هفته ها پیش برایش برنامه ریزی کرده اید. به سلیقه و تنوع طلبی خود فرصت داده و هتلی مناسب را امتحان کنید تا سفرتان جذاب تر از پیش باشد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.