ارتودنسی، ایمپلنت، لمینت و روکش دندان در دندانپزشکی هروی

0

خدمات درمانی درمانگاه دندانپزشکی شبانه روی هروی در گروه های خدمات دندانپزشکی زیبایی شامل طراحی لبخند زیبایی، لمینت دندان، ارتودنسی دندان، کاشت ایمپلنت دندان، کامپوزیت دندان و سایر درمان های دندانپزشکی زیبایی ارائه می شوند. در این بخش به برخی از خدمات ارائه شده توسط این دندانپزشکی شبانه روزی در شمال تهران می پردازیم.

1- ارتودنسی دندان

امروزه درمان های ارتودنسی به حدی جاافتاده اند که می توان گفت تقریباً تمامی افراد می‌دانند که منظور از ارتودنسی چیست؟ ارتودنسی دو نوع دارد. 1- ارتودنسی متحرک و 2- ارتودنسی ثابت. درمان ارتودنسی متحرک بیشتر برای افرادی که سن پایینی دارند مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا که استخوان آنها هنوز به‌طور کامل سفت نشده و قابلیت انعطاف پذیری دارند. درمان ارتودنسی ثابت نیز بیشتر برای افراد بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا که استخوان این افراد به‌طور کامل سفت شده و قابلیت انعطاف ندارد. اینکه کدام روش درمانی برای افراد مناسب است، نیاز به بررسی و تضخیص متخصص ارتودنسی دارد.

2- ایمپلنت دندان

کاشت ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش های بهترین روش ها برای جایگزینی دندان کشیده شده یا افتاده می باشد. از گذشته تاکنون روش های مختلفی جهت جایگزینی دندان های از دست رفته توسط متخصصان ایمپلنت استفاده می شود. اما امروزه با پیشرفت های صورت گرفته در این زمینه یکی از بهترین روش های درمانی که ظاهری بسیار طبیعی و مانند دندان دارد، ایمپلنت دندانی می باشد. کاشت ایمپلنت دندان بدون آسیب رساندن به سیار دندان ها و یا ظاهر غیر طبیعی، به عنوان یکی از بهترین روش های جایگزینی دندان های از دست رفته، امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

رونیکس

3- لمینت دندان

امروزه لمینت های دندانی بسیار پر طرفدار شده اند و افراد بسیاری از این روش برای زیبایی دندان هایشان استفاده می کنند. لمینت دندان ظاهری بسیار زیبا به دندان های ردیف جلو می‌بخشد، همچنین در این روش دندانپزشکی زیبایی مشکلات ظاهری دندان ها، مربوط به دندان های فاصله‌‌دار، دندان های بدرنگ و لکه لکه و دندان های شکسته و آسیب دیده برطرف می شود. اینکه برای دندان های اصلاح وضعیت دندان های شما لمینت سرامیکی بهتر است یا کامپوزیتی؟ بهتر است در این مورد با دندانپزشک مشورت کنید.

4- روکش دندان

روکش های دندانی یا به عبارت دیگر پروتز ثابت دندانی، به زبان انگلیسی dental crown نامیده می شود. در روکش دندان یک کلاهک از جنس فلز یا سرامیک و یا ترکیبی از هر دوی اینها بر روی دندان هایی که آسیب دیده اند و دچار تخریب گسترده شده اند قرار می گیرد. روکش دندان کمک می کند تا علاوه بر حفاظت از دندان در برابر شکستگی، عملکرد و زیبایی دندان نیز مجددا باز گردانده بشود.

شما می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه‌های درمانی مانند انواع روکش های دندانی, انواع ارتودنسی ثابت و متحرک دندانها, لمینت و کامپوزیت دندان, ایمپلنت دندان، بلیچینگ دندان و . . . و همچنین رزرو نوبت می‌توانید از طریق شماره 02122984100 – 02122984060 با ما در تماس باشید.

آدرس: تهران – میدان هروی – خیابان مکران شمالی – پلاک 18 – طبقه 4

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.