آیا دبی هشتمین شگفتی دنیای مدرن را ساخته است؟

0

قاب دبی امسال افتتاح شد آنچه می تواند بهترین جاذبه گردشگری جهان به حساب آید. به نظر می رسد مانند یک مونتاژ عکس ، اما بزرگترین و گرانترین “قاب عکس” در جهان است ، با ارزش 43.5 میلیون دلار ، در پارک Zabeel ، دبی واقع شده است و مسافران خوش ذوق تور دبی این مکان را در لیست یکی از جاذبه های دیدنی که حتما باید دید قرار میدهند.

ساخت و ساز با نام The Dubai Frame از دو برج 150 متری (تقریباً 50 طبقه) تشکیل شده است که توسط یک پل 93 متری با پانل های شیشه ای بالای زمین به هم متصل می شوند که نمای 360 درجه ای از افق دبی را نشان می دهد. برای اینکه شهری در ارتباط با ظرافت و غریبگی باشد ، انتخاب شیشه طلایی برای پوشاندن سازه با الگوی دایره ای تعجب آور نیست .در سطح زمین یک موزه وجود دارد و در بالای آن یک گالری بزرگ است که مانند خود ساخت و ساز از شما دعوت می کند تا به گذشته و حال و هوای این شهر و مسیری که باعث شده تا یک شهر ماهیگیری به یک کلان شهر بزرگ تبدیل شود با تور ارزان دبی دعوت کند.

این پروژه توسط شهرداری دبی و شرکت مهندسی آلمانی Thyssenkrupp و بر اساس طراحی معمار مکزیکی فرناندو دونیس تهیه شده است که برنده مسابقه ای شد که توسط شهرداری دبی برای ارتقاء چهره جدید شهر دبی راه اندازی شده است.با این حال ، تحلیف درگیر مشاجره شده است زیرا بدون تأیید معمار مکزیکی ، که هنگام برنده شدن در این مسابقه در سال 2009 ، 100000 دلار دریافت کرده بود ، مشاجره شده است ، اما از امضای قراردادی امتناع ورزید که وی را وادار کرد تا از مالکیت معنوی اثر خود صرف نظر کند.طراحی دونیس سهم مینیمالیستی بزرگی را ارائه می داد که سعی در غنی سازی چشم انداز در حال حاضر شلوغ دبی داشت و به عنوان یک قاب کارت پستال عالی عمل می کرد. و گرچه ساختار فعلی عملکرد مشابهی را برآورده می کند ، اما در خارج آن نمای بیرونی تر از طرح اصلی به نظر می رسد.حتی با وجود جنجال ، چارچوب دبی(قاب دبی) امسال افتتاح شد و هر روز صدها بازدید کننده را پذیرا می شود ، که به بالاترین قسمت صعود می کنند یا از بیرون عکس می گیرند. بدون شک ، این ساختاری است که می توانیم در درون شگفتی های معماری دنیای مدرن در نظر بگیریم .شما میتوانید با دانستن قیمت تور اروپا (در مقایسه با دبی) یک سفر راحت برای بازدید از قاب دبی را ترتیب دهید.

رونیکس

قاب دبی (DUBAI FRAME) در پارک زعبیل (Zabeel) قرار دارد برج پرواز نام دوم این معماری بینظیر است ارتفاع قاب 150 متر و عرض آن 93 است آسانسور شیشه‌ای در داخل ساختمان شما را به بالا میبرد و میتوانید از منظره 360 بالا کل شهر دبی را تماشا و تحسین کنید.قاب دبی دارای 2 برج است که توسط پلی به طول 100 متر به هم وصل می‌شوند. نمای خارجی قاب از جنس فلز ضد زنگ میباشد

جدیدترین نقطه دیدنی دبی در حال حاضر برای عموم آزاد است و به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا در یک تور یک ساعته با منظره های منحصر به فرد “قدیمی” و “جدید” دبی از یک پل شیشه ای به ارتفاع 150 متر ، گذشته ، حال و آینده این شهر را ببینند.این قاب همچنین با نام Berwaz Dubai ساخته شده است ، از دو برج به طول 150 متر ارتفاع که پل 93 متری در بالای آن متصل شده است.این مکان ، در پارک Zabeel ، به ویژه انتخاب شد تا بهترین بازدید از محله های قدیمی شهر و همچنین چیزهای جالب و جدید (مانند برج خلیفه) را در اختیار بازدید کنندگان قرار دهد ، ضمن اینکه داستان تحول دبی را از دهکده ماهیگیری فروتنانه به کلان شهر درخشان مدرن را نشان می دهد. این پروژه در سال 2013 توسط شهرداری دبی آغاز شده است.هم اکنون ، بازدید کنندگان می توانند از پانل شیشه ای 25sq در مرکز پل ، نمای 360 درجه ای را بپیمایند.این قاب اکنون به طور روزانه از 10 صبح تا 7 عصر باز است و فقط با Dhs50 برای بزرگسالان و Dhs20 برای کودکان قیمت دارد ، در حالی که بزرگسالان بالای 60 سال و افراد معلول می توانند به صورت رایگان بازدید کنند.غول املاک Emaar توافق نامه اختصاصی برای بازاریابی و ارتقاء قاب دبی امضا کرده است ، که به عنوان یکی از جاذبه های مهم گردشگری خود ، به همراه At The Top در برج خلیفه انجام خواهد داد.

منبع: تور لحظه آخری

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.