داروخانه آنلاین راهی برای دسترسی راحت‌تر به امکانات

3

از مهم‌ترین مزیت‌های زندگی شهری، دسترسی آسان به امکانات رفاهی است. بسیاری از ساکنین شهرهای کوچک‌تر، بر این باورند که خدمات کافی به آنها نرسیده و نمی‌توانند مانند افراد ساکن در شهر از امکانات راحت‌تر بهره ببرند. نکته مهم این است که پایتخت نشین‌ها در تمام کشورها، راحت‌تر از امکانات بهره می‌برند، اما برخی مشکلاتشهرهای کوچک‌تر، همین امکانات را از آنها دور کرده است.

از مهم‌ترین امکانات پایتخت نشین‌ها دسترسی راحت به انواع فروشگاه‌ها و مراکز خرید است، در حالی که در مقابل بزرگترین مشکل پایتخت نشین‌ها ترافیک‌های سنگین و هزینه‌های سرسام آور حمل و نقل و زندگی است. در این میان نمی‌توان با اطمینان گفت که کدام دسته از افراد در آرامش بیشتری زندگی می‌کنند؛ چرا که از دیدگاه ساکنین شهرهای کوچک‌تر، امکانات در اختیار پایتخت نشین‌ها است و از سویی دیگر ساکنین شهرهای بزرگ بر این باورند که در گیر و داد زندگی پرمشغله شهری، آرامش و سلامتی‌شان در معرض خطر جدی قرار دارد.

راه حل منطقی کدام است؟

اگر قرار بر قضاوت منصفانه باشد، باید بگوییم که هر دو دسته افراد حق دارند. هر دو گروه، از امکانات به نوعی دور هستند؛ اما راه حل منطقی کدام است؟

رونیکس

پاسخی که بشر توانسته در این باره ارائه دهد، فروشگاه‌های آنلاین است. با وجود این فروشگاه‌ها، بحث مکان جغرافیایی از میان رفته و تمامی افراد یک کشور و حتی سراسر دنیا می‌توانند از امکانات یک فروشگاه به طور مساوی بهره ببرند!

افراد شهرنشین می‌توانند در زمانی به مراتب کمتر، خریدهای خود را درب منزل دریافت کنند و برای کسب اطلاعات، از توضیحات درج شده در سایت و یا تماس با پشتیبان و مشاورین بهره ببرند.

افراد ساکن در شهرستان‌ها هم از نظر این نوع از امکانات، با تمامی افراد شهرنشین، در یک سطح هستند و شهرنشین‌ها مزیت بیشتری ندارند، بخصوص در زمان حال که سرعت ارسال پست به شهرستان بیش از پیش شده است.

نکته‌ای که شاید در زمان خرید اینترنتی، ذهن مخاطب را به خود مشغول کند، بحث اصالت کالا، اعتماد و لمس کالا در هنگام خرید است. ما هم با شما هم عقیده هستیم، هیچ چیز به اندازه خرید مطمئن نمی‌تواند باعث آرامش ذهنی شود؛ همچنین اطمینان از اصل بودن کالا و همچنین انقضا داشتن محصول، از بزرگ‌ترین موانع خرید راحت‌تر اینترنتی است.

وقتی شما خرید اینترنتی می‌کنید، بیش از هر چیز در تلاشید تا چون یک خرید حضوری، همان محصولی که در نظر دارید به شما برسد. اما چگونه می‌توان به این مهم دست یافت؟

یک پیشنهاد رد نکردنی

یکی از معتبرترین و خوشنام‌ترین فروشگاه‌های آنلاین، داروخانه آنلاین مثبت سبز به مدیریت جناب آقای مرتضی مهر طباطبایی است که با دیدی جامع پیرامون تمام این سوالات و ابهامات پا به بازار پر رقیب این روزهای فروشگاه‌های آنلاین گذاشته است.

اعتمادسازی فروشگاه آنلاین بودن هر چقدر که سخت باشد، کار برای یک داروخانه آنلاین به مراتب سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. همان گونه که از نامش هم پیداست وقتی کلمه داروخانه، به کسب و کاری اطلاق می‌شود، حساسیت مسئولین و مردم هم صد چندان خواهد شد. اما چگونه می‌توان به داروخانه مثبت سبز اعتماد کرد؟

ما با یک نظرسنجی در جامعه آماری نسبتا گسترده در اکثر شهرها و نقاط تهران، از مشتریان این داروخانه، به رضایت 96 درصدی رسیده‌ایم که می‌توان گفت برای یک فروشگاه با حدود 4 سال سابقه کاری، آمار فوق العاده و تقریبا کم نظیری به شمار می‌آید.

آشنایی با چند محصول محبوب

در این برهه قصد داریم بپردازیم به مهم‌ترین خدمات این مجموعه که تامین نیاز سلامتی افراد جامعه است. در همان برآورد آماری ما یک نکته دیگری که برای ما جالب بود، تامین داروها و مکمل‌های کمیاب در این داروخانه بود. فروش بالای کپسول مگنیفورت که یکی از مکمل‌های جنجالی این روزهاست از نکات جالب بود.

شاید بپرسید این مکمل چه فایده‌ای دارد؟ باید بگوییم که یک مکمل همه کاره برای استخوان و مفاصل است. طبق ادعای شرکت سازنده کاهش دفعات و شدت انقباضات عضلانی دردناک، بهبود کرامپ‌های عضلانی، پیشگری و بهبود دردهای نوروپاتیک، افزایش توده و استحکام استخوان‌ها و کاهش علائم PMS از مهم‌ترین تاثیرات قرص مگنیفورت برند شرکت آرین سلامت سینا به شمار می‌آید. شاید جالب باشد برایتان که بگوییم این شرکت داروسازی وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ و نماینده رسمی و انحصاری شرکت‌های هولیستیکا فرانسه، ترادافارما سوئیس و دونگ آ کره جنوبی است که منحصرا محصولات خود را بر پایه گیاهان و ترکیبات از منشا طبیعی تولید می‌کند.

اضافه کنیم که دیگر فوایدی که ما در تحقیقات خودمان درباره این مکمل به آن رسیده‌ایم شامل موارد زیر می‌شود: کمک به کاهش دردهای نوروپاتیک بیماری زونا، نوروپاتی‌های دیابتی و سندرم تونل کارپ، تامین سلامت و بهبود عملکرد اعصاب و عضلات، افزایش توده و استحکام استخوان‌ها، کاهش علائم مسمومیت الکلی، کمک به افزایش توان و عملکرد ورزشی، پیشگیری و کاهش حملات میگرن و سردرد، کمک به تنظیم فشارخون و قند خون و کاهش یبوست.

از بین بردن چاقی یک معضل بزرگ با راه حلی ساده

ناگفته نماند که در کنار تمام مکمل‌های حوزه سلامتی، این داروخانه سابقه طولانی در فروش مکمل تناسب اندام و لاغری هم دارد. علاوه بر فروش بر پایه اعتماد پیرامون مکمل‌های بدنسازی، مثبت سبز مشاوره تخصصی و رایگان پیرامون موضوع روز جهان یعنی چربی سوزی و لاغری هم دارد. برای مثال درمیان گزارش‌های ما قرص اسلیم مکس که فرآورده‌ای آزمون پس داده به شمار می‌رود، بیشترین مشاوره را در آمار مشاورین تخصصی این مجموعه به خود اختصاص داده است.

عوارض قرص لاغری اسلیم مکس تقریبا صفر بوده و بسیار موثر در کاهش وزن به شمار می‌رود. این قرص محصول شرکت قائم دارو با دارا بودن عصاره گیاهانی مانند تخم کرفس، رازیانه، عصاره زیره سبز و کاسنی، با افزایش سوخت و ساز بدن در کاهش وزن موثر است؛ علاوه بر کاهش اشتها از جذب چربی در روده نیز جلوگیری می کند. کپسول اسلیم مکس می تواند به دلیل خاصیت ترموژنیک و افزایش دهنده متابولیسم چربی ها، در کاهش وزن هم مؤثر باشد. ترکیبات مؤثرموجود در این فرآورده از جمله اپی گالو کاتشین گالات از بین برنده فوق‌العاده چربی‌های اضافی بدن شده و مانع از تجمع آن‌ها در بافت‌ها می‌شود.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 3 دیدگاه)
  1. سمیه احمدی می‌گوید

    من قبلا از مثبت سبز خرید کردم راضی بودم

  2. مهشید می‌گوید

    من کپسول مگنیفورت رو از مثبت سبز سفارش دادم خیلی عالی بود

  3. صالحی می‌گوید

    قرص اسلیم مکس چه عوارضی داره ؟؟؟؟؟