فواید ردیاب شخصی Qbit

0

آیا با وجود نگران بودن فرزندتان نمی توانید آنرا هر روز به مدرسه برسانید؟ پدر و مادر سالمندی دارید که هر روز نمی توانید از آنها مراقبت کنید و دنبال وسیله ای هستید که بتوانید جویای حال آنها باشید؟ دنبال وسیله ای برای پیگیری میزان فعالیت روزمره کارکنان شرکت، مامورین ارگانهای دولتی، پرسنل تراکت پخش کن و.. هستید؟ بهترین وسیله برای شما خرید ردیاب شخصی Qbit است. شما می توانید با خرید ردیاب شخصی تمامی مشکلات خود را برطرف کنید بدون نیاز به حضور فیزیکی خود از موقعیت و مکان فرزندتان، پدر و مادرتان و حتی کارکنان شرکت مطلع شوید.

 

دستگاه ردیاب جی پی اس متشکل از GPS، GPRS، GSM است و قابلیت ردیابی آنلاین و همچنین برقراری تماس را به صورت همزمان دارد. بد نیست که شما با برخی از فواید ردیاب شخصی آشنا شوید.

رونیکس
  • ردیابی آنلاین و لحظه ای افراد
  • قابلیت نمایش موقعیت و مکان افراد داخل سایت
  • قابلیت ارسال پیامک برای افراد مختلف هنگام درخواست کمک توسط افراد مجهز به ردیاب
  • قابلیت ارسال آدس دقیق افراد که ردیاب به همراه دارند.
  • قابلیت برقراری تماس با دستگاه ردیاب شخصی

قابلیت ها و ویژگی دستگاه ردیاب شخصی Qbit

  1. قابلیت ردیابی کودکان، بیماران آلزایمری، بازاریابان و کارمندان
  2. دارای باتری داخلی به مدت 72 ساعت شارژ نگهدارنده
  3. قابلیت شارژ دستگاه با پورت USB
  4. قابلیت شنود یکطرفه
  5. قابلیت تعیین محدوده جغرافیایی و دریافت آلارم هنگام خروج از محدوده

فواید استفاده از ردیاب شخصی برای بیماران و سالمندان

بیماران آلزایمری و سالمندان با توجه به افزایش سن آنها با مشکل کاهش هواس روبه رو می شوند. در یک لحظه ممکن است افراد مسن آدرس دقیق خانه خود را فراموش کنند در این مواقع است که حتی وجود تلفن همراه هم کمکی به آنها نمی کند شاید نتوانند اسم شما را در لیست مخاطبین پیدا کنند پس بهتر است با داشتن ردیاب شخصی و زدن دکمه اضطراری SOS با شما تماس برقرار کنند. حتی اگر این افراد دکمه اضطراری را نزند شما می توانید به راحتی با ردیابی آنها از موقعیت دقیق آنها مطلع شوید.

مزایای استفاده از دستگاه ردیاب برای کودکان مبتلا به سندروم داوون

برخی از والدین با داشتن فرزندان مبتلا به سندروم داوون آنها را در خانه حبس می کنند تا گم نشوند. شما می توانید با خرید ردیاب شخصی QBIT و انداختن آن به گردن فرزندتان اجازه دهید فرزندتان بیرون برود و از راه دور مواظب آنها باشید. شما با خیال راحت می توانید داخل سایت محدوده جغرافیایی مثلا یک شهرک را تعیین کنید تا در صورت خروج فرزندتان از محدوده سریعا آلارم خروج از محدوده برایتان پیامک شود.

مواظبت از راه دور و دادن آزادی به فرزندتان

وجود دستگاه ردیاب شخصی این حس را به شما می دهد که همیشه می توانید بدون حضور فیزیکی کنار فرزندتان آنها را از راه دور کنترل کنید. هنگام ضربه خوردن در زمین فوتبال یا درگیری با دیگران فرزندتان می تواننند سریعا دکمه SOS را فشار دهند تا شما مطلع شوید و با آنها در تماس باشید.

مواظبت از بیماران و افراد مبتلا به فشار خون

بیماری فشار خون اگر به موقع کنترل نشود و به موقع داروها مصرف نشود امکان سکته مغزی را افزایش می دهد. شاید شما نتوانید هر روز پدر یا مادرتان که مبتلا به فشار خون هستند پرستاری کنید اما با خرید ردیاب شخصی Qbit می توانید زمان خوردن قرصها را به آنها یادآوری کنید. زمانی که حال والدین شما بد می شود آنها می توانند سریعا با فشردن دکمه اضطراری ردیاب با شما تماس بگیرند.

اکثر مرگ و میر بر اثر دیر رساندن بیماران به بیمارستان است. با ردیاب می توانید از حال پدر و مادرتان مطلع شوید و هنگام بد شدن حالشان سریعا آنها را به بیمارستان برسانید.

افزایش بهره وری شرکت با کنترل کارکنان

اکثر کارکنان شرکتها در زمان ورود به شرکت کم کاری میکنند و به خوردن صبحانه و اتلاف وقت می پردازند. برخی از کارکنان که بیرون از شرکت فعالیت می کنند سریعا به کارهای شخصی خود می رسند با وجود ردیاب شخصی تمامی این کم کاری ها از بین خواهد رفت. هر کارمندی متوجه خواهد شد که صاحبکار آن در حال کنترل آنهاست.

برای خرید ردیاب شخصی Qbit کافیست با شماره تلفن واحد فروش 02126760035 و 02188563259 تماس برقرار کنید. شرکت پیام جی پی اس بزرگترین شرکت در زمینه فروش انواع ردیاب شخصی، ردیاب آهنربایی و ردیاب خودرو در سطح کشور است که خدمات و پشتیبانی 24 ساعته دارد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.