راه‌های مهاجرت به کانادا از طریق موسسه حقوقی ملک‌پور

0

مهاجرت به کانادا برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور از جذابیت های زیادی برخوردار است. هر ساله عده زیادی از مهاجرین کشور کانادا را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می نمایند؛ به گزارش دولت کانادا هر سال بیش از 300،000 نفر به کشور کانادا مهاجرت می کنند. دلایل زیادی برای انتخاب کانادا برای زندگی وجود دارد. شاید مهم ترین آن جامعه مهاجر پذیر و حمایت های دولت از مهاجرین باشد. تنوع فرهنگی در جامعه کانادا بسیار زیاد است و مهاجرین در این کشور بخش بزرگی از جمعیت را تشکیل می دهند، به همین دلیل مهاجرین جدید در این کشور به راحتی پذیرفته می شوند و می توانند با استفاده از برنامه های حمایتی دولت، در جامعه کانادایی ادغام شوند. اقتصاد قوی، فرصت های شغلی فراوان، سطح درآمد بالا، بیمه درمانی مناسب، بیمه بیکاری و بیمه بازنشستگی، تحصیل رایگان برای فرزندان، مدارس و دانشگاه های تراز اول، امنیت بالا و ثبات سیاسی، از جمله دلایل دیگر برای مهاجرت به کانادا می باشد.

روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که شما باید با توجه به شرایط خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید. این روش ها شامل مهاجرت از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی می باشد، که معمولاً یکی از سه روش اول برای مهاجرت انتخاب می شود. مؤسسه حقوقی ملک پور (مؤسسه MIE اتریش) با بیش از 15 سال تجربه در زمینه مهاجرت، در زمینه تمامی روش های مهاجرت به کانادا (به استثناء روش پناهندگی) خدمات کم نظیری ارائه می دهد. شما از طریق تماس با این مؤسسه می توانید از مشاور رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره دریافت کنید و پرونده خود را با وکلای کانادایی پیش برید. کارشناسان این مؤسسه در ادامه روش های مهاجرت به کانادا را بررسی می نمایند.

برنامه های استانی مختلفی برای سرمایه گذاری در کانادا وجود دارد که هر کدام سیستم امتیاز بندی مخصوص به خود را دارد. سرمایه مورد نیاز برای روش های سرمایه گذاری استانی معمولاً از صد هزار دلار تا چند میلیون دلار متغیر است.

رونیکس

در صورتی که از تحصیلات دانشگاهی برخوردارید و در زمینه تحصیلی خود تخصص و سابقه کار دارید، کار در کانادا نیز می تواند یکی از گزینه های شما برای مهاجرت به کانادا باشد. دولت کانادا از طریق برنامه اکسپرس اینتری اقدام به جذب نیروی متخصص از سراسر دنیا می نماید. یکی از این برنامه های جذب نیروی کار برنامه اسکیل ورکر (Skilled Worker) است که در دو مرحله صورت می گیرد. شما باید در هر مرحله بتوانید امتیاز لازم را کسب نمایید، در صورت کسب امتیازات لازم از ابتدا به شما و اعضای خانواده اقامت دائم کانادا اعطا می شود.

یکی دیگر از محبوب ترین روش های مهاجرت به کانادا، تحصیل در این کشور می باشد. دانشگاه های کانادا در سطح دنیا شناخته شده هستند و دانشجویان فراوانی از سراسر دنیا از جمله ایران، در این دانشگاه ها به تحصیل می پردازند. در ادامه کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور جزئیات بیشتری را در زمینه تحصیل در کانادا ارائه خواهند داد.

تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا یکی از روش های محبوب برای مهاجرت به کشور کانادا می باشد. دانش آموزان و دانشجویان بین المللی می توانند در مدارس، کالج ها و مقاطع مختلف دانشگاهی در کشور کانادا به تحصیل بپردازند و پس از پایان تحصیلات خود وارد بازار کار این کشور شوند. مدارس کانادا از کیفیت آموزشی بالایی برخوردارند و دانش آموزان می توانند در این مدارس پذیرش گرفته و پس از پایان تحصیلات خود، فرصت مناسبی خواهد داشت تا در دانشگاه های کانادا تحصیل نمایند.

دانشگاه های کانادا از دانشگاه های تراز اول دنیا هستند و بیش از 15 دانشگاه کانادا در لیست 300 دانشگاه برتر دنیا قرار دارند. شما با اخذ پذیرش در مقاطع مختلف دانشگاه می توانید ویزای تحصیلی کانادا را به دست آورید و پس از پایان تحصیلات خود، بسته به مدت زمان تحصیل، به مدت 8 ماه تا 3 سال در کانادا اقامت کاری خواهید داشت. فارغ التحصیلان دانشگاه های کانادا می توانند از طریق برنامه های اکسپرس اینتری اقامت دائم کانادا را کسب نمایند. از آنجا که سابقه تحصیل در کانادا و کار کانادایی در برنامه اکسپرس اینتری امتیاز دارد، اخذ اقامت دائم کانادا برای تحصیل کردگان این کشور ساده تر خواهد بود. خوشبختانه امکان تحصیل در دانشگاه های کانادا بدون مدرک زبان نیز وجود دارد و شما می توانید مهارت زبان انگلیسی خود را در کشور کانادا به سطح مطلوب برسانید.

یکی دیگر از دوره های تحصیلی محبوب در کانادا، دوره های کوآپ یا دوره های تحصیل و کار همزمان می باشد. شما در رشته های مختلفی می توانید به تحصیل در این دوره ها بپردازید. در این دوره ها شما نیمی از طول دوره را آموزش می بینید و در نیمه دوم دوره به شما شغل داده می شود. این شغل همراه با حقوق می باشد و هزینه ای را که برای شرکت در دوره پرداخته اید در نیمه دوم جبران خواهید کرد. پس از پایان دوره نیز می توانید در محلی که کارآموزی داشته اید یا مکان دیگری در کانادا مشغول به کار شوید و اقامت کاری کانادا را کسب نمایید.

معمولاً این طول دوره ها بین 1 تا 2 سال است و برای کسانی که تمایل دارند به سرعت وارد بازار کار کانادا شوند مناسب است. از جمله رشته هایی که می توانید در این دوره ها تحصیل کنید می توان به پرستاری، توریسم، هتلداری، دیجیتال مارکتینگ، آی تی و طراحی داخلی اشاره کرد.

شما می توانید برای اخذ پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی کانادا در مقاطع مختلف تحصیلی از خدمات حرفه ای مؤسسه حقوقی ملک پور (مؤسسه MIE اتریش) بهره ببرید. اعتبار این مؤسسه را می توانید از ویزاهای کسب شده توسط آن که در وبسایت های مؤسسه موجود است تشخیص دهید. حتی اگر سابقه ریجکتی از کشور کانادا دارید، با استفاده از خدمات حرفه ای مؤسسه MIE می توانید برای رفع ریجکتی خود یا تلاش مجدد اقدام نمایید.

 

ویزای کار آلمان

ویزای کار آلمان برای افراد تحصیل کرده و متخصص قابل دستیابی می باشد. کشور آلمان از نرخ بیکاری بسیار پایینی برخوردار است و با توجه به اینکه شرکت های تجاری بزرگی در این کشور فعالیت می کنند، موقیعت های شغلی زیادی در این کشور وجود دارد. از این رو کشور آلمان با کمبود نیروی کار ماهر مواجه شده است و برای تامین نیروی مورد نیاز خود، اقدام به جذب نیروی کار خارجی نموده است. ویزای کار آلمان تحت عنوان ویزای جستجوی کار ارائه می شود و شما می توانید با دریافت ویزای جستجوی کار آلمان، به مدت 6 ماه در این کشور حضور داشته باشید و به جستجوی کار بپردازید. در صورت یافتن کار، اقامت کاری به شما اعطا خواهد شد و پس از 5 سال کار و پرداخت مالیات در کشور آلمان می توانید اقامت دائم آلمان و پس از 8 سال تابعیت آلمان را کسب نمایید.

برای کسب ویزای کار آلمان از نوع جستجوی کار باید حداقل مدرک لیسانس داشته باشید. 3 سال سابقه کار در زمینه مدرک تحصیلی خود و مدرک B1 آلمانی از دیگر شرایط اخذ ویزای کار آلمان می باشد. ارائه مدارک به صورت کامل و به شیوه صحیح و همچنین پشت سرگذاشتن مصاحبه موفق در سفارت آلمان، برای اخذ ویزای کار آلمان بسیار مهم می باشد. برای به حداقل رساندن اشتباهات و افزایش حداکثری شانس خود جهت دریافت ویزای کار آلمان می توانید از خدمات مؤسسه حقوقی ملک پور (مؤسسه MIE اتریش) بهره ببرید و پشتوانه دانش وکلا و مشاورین خبره برای کار در آلمان اقدام نمایید.

 

راه های ارتباط با مؤسسه حقوقی ملک پور

وبسایت مؤسسه:

https://malekpourmie.com/

شماره های تماس با مؤسسه:

شماره تماس دفتر تهران: 49076-021

021-49196000

شماره دفتر مرکزی وین: 0043720022199

شماره دفتر کانادا: 0018002421824

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.