مهمترین نکات رزرو هتل در کیش!

0

شاید شما هم تجربه این را داشته باشید که هتلی را رزرو کرده اید و بعد از یک شب اقامت در آن، کاملا پشیمان به خود بگویید: هرگز دوباره پا به این هتل نمی گذارم!

هنگامی که برای سفر برنامه ریزی می کنیم آنقدر شور و شوق داریم که ممکن است از نکات مهمی که باید در حین سفرمان رعایت کنیم تا یک تجربه شگفت انگیز را رقم بزنیم، غافل شویم. برای مثال، این که باید در هنگام رزرو هتل در شهری مانند کیش چه نکاتی را در ذهن داشته باشیم، می تواند در کیفیت و هزینه ای که برای اقامت در این جزیره رویایی صرف می کنیم، تاثیر مستقیم داشته باشد. اگر هتلی باب میل شما نیست، می توان اینطور تعبیر کرد که خدمات این هتل با نیازهای شما متناسب نیست. اما چه مواردی را باید حتماً در انتخاب هتل محل اقامت مد نظر قرار داد؟

همین حالا جهت مشاهده بهترین هتل های کیش اینجا را کلیک کنید.

رونیکس

چطور یک هتل مناسب پیدا کنیم؟

قدم اول این است که هتل های مقصد را بررسی نمایید. این روزها می توان همه چیز را به صورت آنلاین و از پشت رایانه بررسی و انتخاب کرد. بنابراین، جست و جو و مقایسه هتل های مقصد مورد نظرتان نباید کار سختی باشد. پیشنهاد ما این است که فیلتر قیمت را غیر فعال کنید و بگذارید تا برای مثال، وب سایت خدمات گردشگری الی گشت تمامی هتل های مقصد موردنظرتان را به شما نشان دهد. این کار کمک می کند تا با خدمات هتل های شش ستاره شهر مدنظر تا اقامتگاه های بسیار معمولی آشنا شوید و بتوانید آن ها را بهتر با هم مقایسه کنید. این کار تنها 15 الی 30 دقیقه زمان شما را خواهد گرفت اما در مقابل یک دید کلی از انواع خدمات و امکانات هتل های شهر به شما خواهد داد. این نکته را در نظر داشته باشید که بیشتر خدماتی که در هتل ها دریافت می کنید با یکدیگر مشابه است اما آنچه تفاوت اصلی را ایجاد می کند، همان چیزی است که با سلیقه شخص شما ارتباط دارد.

یکی دیگر از روش هایی که به شما کمک می کند تا با راحتی بیشتری محل اقامت خود را انتخاب کنید، توجه به ستاره های هتل مدنظرتان است. با وجود اینکه نمی توان از این طریق به اطلاعات دقیقی درمورد هتل مد نظر دست پیدا کرد اما به طور کلی مشخص می کند که محلی که برای اقامتتان انتخاب کرده اید، در چه سطحی قرار دارد. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که هرچه ستاره های یک هتل بیشتر باشد، قیمت آن نیز گران تر است.

همین حالا جهت مشاهده بهترین تورهای کیش روی لینک ذیل کلیک کنید:

www.eligasht.com/tours/تور-کیش/

در هنگام رزرو هتل، از روی عکس ها قضاوت نکنید!

عکاسی صنعتی امروزه باعث می شود تا همه چیز زیبا و جذاب به نظر برسد اما این نباید انتخاب محل اقامت شما را تحت تاثیر قرار بدهد. به همین دلیل بهتر است در زمان رزرو هتل کیش، تنها به دیدن عکس ها اکتفا نکنید. راه هوشمندانه تر این است که به بررسی امکانات و خدمات هتل مد نظرتان بپردازید و بعد انتخاب خود را نهایی کنید. شاید این برای شما کاملا طبیعی باشد اما افراد بسیاری هم هستند که وقتی می خواهند که هتلی را رزرو کنند، چشمشان دیگر زیبایی های نمایش داده شده ی هتل در عکس ها را می گیرد و الباقی کارها و بررسی ها را کنار می گذارند و رزرو خود را انجام می دهند! البته منظور ما این نیست که به عکس ها بی توجه باشید. اتفاقا برعکس؛ عکس ها می توانند اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار بدهند؛ نکته مهم این است که تنها براساس آن ها تصمیم به رزرو اتاق نگیرید.

یکی دیگر از نکاتی که حتما باید به هنگام رزرو هتل در کیش به آن توجه کنید، نوع اتاق های یک هتل است. این موضوع می تواند بر کیفیت سفر شما تاثیر زیادی داشته باشد. چراکه طبیعتا این که شما دوستانه، خانوادگی و یا حتی به قصد کار و تجارت می خواهید به جایی سفر کنید بسیار بر روی اتاقی که می خواهید رزرو نمایید تاثیر گذار است. برای مثال اگر قصد داشتن یک سفر کاری را دارید، شاید برایتان مهم باشد که به میز کار و اینترنت وای فای دسترسی داشته باشید. همچنین، این نکته را در نظر داشته باشید که خدمات هتلی که رزرو می کنید به چه صورت است. آیا خدمات رایگان ارائه هستند یا باید هزینه ی اضافی را برای آن ها بپردازید.

 

چقدر از اهمیت موقعیت جغرافیایی یک هتل مطلع هستید؟

قاعده کلی به این صورت است که هرچه یک هتل به مرکز شهر نزدیک تر باشد و دسترسی به آن با راحتی بیشتری امکان پذیر شود، موقعیت جغرافیایی بهتری دارد. این موضوع بر قیمت و محبوبیت هتل ها موثر است اما همه چیز به شرایط شخص شما باز می گردد؛ به این معنا که اگر قصد دارید در هزینه ها صرفه جویی کنید و به قصد تفریح سفر می کنید، (که باعث می شود تا هیچ دغدغه زمانی برای رسیدن به محل خاصی نداشته باشید) بهتر است کمی از مرکز شهر دور شوید تا هتل هایی با قیمت مناسب تر را پیدا کنید؛ اما اگر نزدیکی به مرکز شهر یا دسترسی سریع و مناسب برای شما یک اولویت محسوب می شود، بهترین کار این است که هزینه های اقامت را به جان بخرید و در مرکز شهر اقامت کنید.

همین حالا جهت مشاهده بلیط هواپیما کیش اینجا را کلیک کنید.

راه ساده تر را انتخاب کنید!

راه های مختلفی برای انتخاب یک هتل مناسب وجود دارد که ما تعدادی از آن ها را به شما معرفی کردیم اما باید یک نکته مهم را در نظر داشت و آن رزرو هتل از یک مرجع معتبر است. پیشنهاد می کنیم برای اینکار به وب سایت مجموعه گردشگری الی گشت مراجعه نمایید. در وب سایت الی گشت فیلترهای مختلفی وجود دارد که شما را در زمینه ی انتخاب هتل مورد نظرتان کمک خواهد کرد. این فیلترها از قیمت گرفته تا تعداد ستاره های هتل و یا نوع آن و یا حتی خیابان های معروف مقصدتان را شامل می شود. علاوه بر این و به غیر از وب سایت، می توانید از طریق اپلیکیشن نیز بررسی های لازم را انجام دهید و خرید خود را نهایی کنید. همچنین می توانید از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان الی گشت با شماره تلفن ۸۵۴۰ یا به صورت حضوری، هتل مورد نظر خود را پیدا کنید و به ساده ترین و سریع ترین روش ممکن کارهای رزرو هتل خود را انجام دهید.

سفر به کیش می تواند یک تجربه خاطره انگیز باشد اما همه چیز را پیش از نشستن در هواپیما باید برنامه ریزی کرد. پس همین حالا برای سفر خود تصمیم بگیرید!

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.