من و زبان؛ خالق فرصت های ناب

0

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که زمان تماشای یک فیلم خارجی بدون زیر نویس، دوست داشته باشید که بر زبان آن فیلم مسلط باشید و بدون نیاز به زیر نویس بتوانید به تماشای آن فیلم بپردازید و از آن لذت ببرید. باید گفت تسلط به همه ی زبان های دنیا کار بسیار دشوار و غیر ممکن است، اما می توان به یادگیری زبان مورد علاقه و یا زبانی که جز پر کاربرد ترین زبان های دنیا باشد، پرداخت و به نظر کار معقولی است.

امروزه اهمیت یادگیری زبان دوم بر کسی پوشیده نیست به همین علت یادگیری زبان های خارجی میان مردم بسیار باب شده است. آمار کودکانی که پیش از یادگیری خواندن و نوشتن زبان مادری، بر خواندن و نوشتن یک زبان خارجی مسلط می شوند به شدت رو به افزایش است، البته باید گفت بررسی درست یا غلط بودن این شیوه بر عهده ی متخصصین است و از حوزه ی کاری ما خارج است، به هر حال یادگیری زبان دوم علاوه بر مزایای فراوانی که دارد باعث افزایش شناخت فرهنگ های مختلف و در حالت کلی باعث افزایش اطلاعات عمومی می شود. بد نیست با هم بر چند و چون یادگیری زبان دوم سرکی بکشیم، پس با ما همراه باشید.

رونق کسب و کار با یادگیری زبان دوم

در مواجهه با فردی از فرهنگی متفاوت، بسیار اتفاق می افتد که آرزو می کنیم، کاش زبان آن شخص را می دانستیم تا با او ارتباط برقرار کنیم و دانش مان را از آن فرهنگ غنی تر کنیم. اگر حتی یک نفر یا یک فرهنگ هست که دوست داریم شناخت بیشتری نسبت به آن داشته باشیم، بدون شک یکی از بهترین راه ها آموختن زبان آن فرهنگ است. فراگیری یک زبان جدید، دیدگاهی مثبت به افرادی که زبان و فرهنگی متفاوت دارند، ایجاد می کند و به این ترتیب فرصت های فراوانی برای دوستی های تازه میان فرهنگ ها پدیدار می شود.

رونیکس

افرادی که به چند زبان مسلط هستند، موقعیت ‌های بیشتری برای موفقیت و همچنین گسترش فعالیت ‌های تجاری خود در اختیار دارند. این افراد می‌ توانند در محیط ‌های چند ملیتی شروع به کار کنند و یا به نقاط مختلف دنیا سفر نمایند. همان طور که می دانید تجارت‌ ها روز به روز به سوی جهانی شدن حرکت می‌کنند. به همین دلیل نیاز است تا با فراگیری زبان‌ های جدید خود را در جایگاه مناسب ‌تری برای به دست آوردن شغل‌ های مورد نظر قرار دهیم.

فراگیری زبان ‌های جدید علاوه بر این که می ‌توانند توانایی ‌های فردی زبان آموزان را افزایش دهند، بلکه موقعیتی را فراهم می ‌کنند تا افراد چند زبانه، به ویژه یکی از هفت زبان اصلی دنیا در محیط‌ های تجاری چند ملیتی موفق ‌تر ظاهر شوند. جهان به سرعت در حال رشد و تغییر است و کسب و کارها در حال توسعه هستند. کسب و کار های بزرگ چند ملیتی هر روز در پی جذب بهترین نیرو های حرفه ای می باشند و به طبع نیازمند نیروی انسانی هستند که تفکری جهانی داشته باشند و بتوانند حداقل به یک زبان دیگر سخن گوید.

از سوی دیگر همواره در سفر های خارجی امکان مواجهه با فرهنگ و زبانی جدید وجود دارد. نمی ‌توان انتظار داشت که بدون داشتن مهارت‌ های زبانی لازم در جامعه مقصد، یک مسافر و یا حتی تاجر بتواند موفق شود. واقعیت این است که زبان ‌آموزی یکی از لازمه‌ های مسافرت است. حال انتخاب یک شیوه ی آموزشی صحیح و استاندارد برای آموزش هر زبان خارجی بسیار حائز اهمیت است، پس دقت کنید و به هر روشی اطمینان نکنید. ما بهترین روش برای یادگیری زبان خارجی را به شما پیشنهاد می دهیم.

با سایت من و زبان راحت تر از همیشه زبان خارجی یاد بگیرید

حال انتخاب یک شیوه ی آموزشی صحیح و استاندارد برای آموزش هر زبان خارجی بسیار حائز اهمیت است، پس دقت کنید و به هر روشی اطمینان نکنید! وب سایت رسمی و قانونی من و زبان محیطی آنلاین جهت آموزش زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ترکی، چینی و … است. این وب سایت با به کارگیری متخصصین زبان های خارجی و با استفاده از متد های روز دنیا به آموزش از صفر تا صد زبان های مورد علاقه ی شما می پردازد. یکی از مزایای بالقوه ی این وب سایت این است که با تمرین و تکرار زیاد، شما را در یادگیری زبان مورد علاقه تان یاری می کند. خوشبختانه محیط و روند یادگیری زبان در این وب سایت به گونه ای است که شما می توانید هر مدت زمانی که می خواهید را به تمرین و تکرار مطالبی که آموختید، بپردازید. مزیتی که شاید در کلاس های حضوری، آن را نبینید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.