روش‌های پیشرفته سئو برای افزایش رتبه‌ سایت

0

آیا می‌خواهید رتبه سایت تان در نتایج گوگل را افزایش دهید؟ یا آیا دنبال روش‌های سئوی پیشرفته‌ای هستید که ترافیک روزانه‌تان را دوبرابر کنند؟ اگر پاسخ به این سوال مثبت این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

به گزارش شرکت طراحی سایت وب وان میلیون‌ها وبسایت و وبلاگ در اینترنت است و اگر می‌خواهید وبسایت شما در اولین صفحه گوگل دیده شود، باید سئوی مناسبی روی وبسایت انجام دهید. سئو به معنای بهینه‌سازی موتور جستجو است. رقابت دائماً در حال افزایش است و اگر می‌خواهید وبسایتی بالاتر از دیگر وبسایت‌ها داشته باشید، باید از جدیدترین تکنیک‌ها استفاده کنید.

وبسایت خود را با تلفن همراه سازگار کنید.

طبق مطالعات، بیش از 60% مردم برای جستجوی همه چیز از تلفن همراه استفاده می‌کنند. پس اگر وبسایت شما به خوبی برای تلفن‌های همراه بهینه‌سازی نشده است، بیش از نصف ترافیک کلی‌تان را از دست داده‌اید. بسیاری از مردم برای دسکتاپ وبسایت‌های عالی و بهینه طراحی می‌کنند اما بهینه‌سازی برای تلفن‌ همراه را از یاد می‌برند.

رونیکس

گوگل خیلی هوشمند است و می‌داند که اکثر مردم برای جستجوی مطالب از تلفن همراه استفاده می‌کنند، در نتیجه اگر وبسایت شما تجربه کاربری خوبی به کاربران تلفن همراه ندهد، گوگل رتبه شما را کاهش خواهد داد.

محتوای باکیفیت ارائه دهید.

این یکی از مهم‌ترین نکاتی است که همه روی آن تمرکز می‌کنند. اگر محتوای باکیفیت تولید نمی‌کنید، هر چقدر هم روش‌های سئویی که به کار می‌برید پیشرفته باشند، هیچ ترافیکی نخواهید داشت. یک نکته دیگر این است که باید در سئو خیلی یکپارچه عمل کنید. فرض کنید یک مقاله عالی پست می‌کنید و ترافیک خیلی زیادی تولید می‌کنید، اما اگر مرتب پست نگذارید، مردم باز نخواهند گشت. باید برای مردم ارزش ایجاد کنید تا آنها در عوض زمان ماندگاری شات در وبسایت شما را افزایش دهند.

زمان ماندگاری کاربر به معنی مدت زمانی است که بازدیدکننده در وبسایت شما صرف می‌کند. پس اگر محتوای عالی ارائه دهید، مردم در وبسایت شما می‌مانند و در نتیجه نرخ دفع کاربر کاهش می‌یابد. پس همیشه به یاد داشته باشید که اولین کاری که باید برای بهینه سازی سایت انجام دهید، ارزشمندکردن محتواست.

بک لینک های بسیار معتبر بسازید.

در مورد بک لینک ها اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد. برخی از مردم می‌گویند بی‌فایده هستند و برخی دیگر می‌گویند مهم هستند. پس آیا بک لینک ها واقعاً به افزایش رتبه‌بندی سئو کمک می‌کنند؟ پاسخ مثبت است. آنها می‌توانند رتبه شما افزایش یابد و در گرفتن ترافیک ارگانیک کمکتان کنند. اگر همه چیز را خوب انجام داده‌اید، بک لینک می‌توانند اعتبار وبسایت شما را افزایش دهند. گوگل از شما باهوش‌تر است و استفاده شما از تاکتیک‌های کلاه سیاه را شناسایی می‌کند. امروز گوگل تنها به آن دسته از بک لینک ها اهمیت می‌دهد که منشا آن از وب سایت های معتبر باشد.

پس باید مطمئن شوید از وبسایت‌هایی که بک لینک بگیرید که دامنه معتبری دارند. باید آنها را از وب‌سایت‌هایی بگیرید که موضوعی شبیه موضوع شما دارند. برای مثال اگر پستی درباره اتومبیل نوشته‌اید، باید بک لینک های شما از وبسایت‌های مرتبط با اتومبیل باشند. در غیر اینصورت گوگل شما را شناسایی کرده و احتمالاً در بهترین حالت بک لینک را بی اثر میکند.

کلیدواژه‌های مناسب انتخاب کنید.

باید کلیدواژه‌های هدف را انتخاب کنید. ابزارهای بسیاری هستند که می‌توانند به شما در پیداکردن کلیدواژه کمک کنند. اگر وبسایت شما تازه راه اندازی شده است، باید کلمات کلیدی با سطح رقابتی پایین را انتخاب کنید و با گذشت زمان، وقتی اعتبار وبسایت شما افزایش یافت، بر کلیدواژه‌های رقابتی تمرکز کنید.

همچنین باید بر کلیدواژه‌های دنباله‌دار تمرکز کنید. برای مثال کلیدواژه‌ای مانند ساعت را انتخاب نکنید، و در عوض کلیدواژه دنباله‌داری مانند بهترین ساعت‌های مچی بازار را انتخاب کنید. این کار شانس وبسایت شما برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را افزایش می‌دهد.

بر سئوی داخلی تمرکز کنید.

اگر می‌خواهید افزایش رتبه داشته باشید، باید بر سئوی داخلی+خارجی متمرکز شوید. در سئوی داخلی باید وبسایت خود را به خوبی مدیریت و بهینه‌سازی کنید و اطمینان یابید که کاربرپسند است. بسیاری از مردم تنها به سئوی خارجی توجه می‌کنند. آنها بک لینک می‌سازند و بهینه‌سازی محتوا را فراموش می‌کنند. شما هم باید محتوایتان را بهینه‌سازی کنید. برای مثال، وقتی مطلب می‌نویسید، مطمئن شوید که در عنوان صفحه از کلمه کلیدی اصلی استفاده میکنید.

همچنین، باید متادیسکریپشن بنویسید و در آن هم از کلیدواژه‌هایتان استفاده کنید. تمام تصاویری که در محتوا به کار می‌برید را بهینه‌سازی کنید.

 

سرعت بارگزاری صفحه را افزایش دهید.

این هم یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که باید به خاطر بسپرید. اگر سرعت صفحه‌تان کند باشد، وب‌سایت شما خیلی کاربرپسند نخواهد بود. هیچ‌کس انتظار را دوست ندارد و گوگل این را می‌داند، پس اگر لود وب‌سایت شما بیش از 5 ثانیه وقت می‌گیرد، گوگل رتبه‌اش آن را کاهش می‌دهد. برای افزایش سرعت وبسایت به هاستینگ خوب هم نیاز دارید.

7 لینک‌ سازی داخلی را انجام دهید.

لینک‌‌ سازی داخلی راهی عالی برای افزایش زمان ماندگاری کاربر در وبسایت است. لینک‌ سازی داخلی به این معناست که تمام پست‌های وبسایت را به هم ربط دهید. این کار زمان ماندگی کاربر و همچنین اعتبار وبسایت شما را افزایش می‌دهد. برای مثال اگر یکی از مقالات شما دارای رتبه در گوگل است، می‌توانید لینک دیگر مقالات خود را هم در آن مقاله بگذارید. این به هدایت ترافیک به سمت مقاله‌ی فاقد رتبه کمک می‌کند.

نتیجه

در گذشته، به راحتی می‌توانستید برای وبسایت خود رتبه بگیرید چرا که رقابت کمتر بود، اما امروز رقابت بالاست و اگر ترافیک ارگانیک می خواهید، باید کاری را انجام دهید که حرفه‌ای‌ها در سئو سایت همانند webone.co انجام می‌دهند. کیفیت محتوا را افزایش دهید و بک لینک های قوی دریافت کنید. امیدواریم با این مقاله اطلاعات مفیدی در ارتباط با بهینه‌سازی موتور جستجو ارائه داده باشیم.

منبع: https://webone.co/

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.