چطور تغییر دکوراسیون دهیم؟

0

تغییر دکوراسیون و تحولات ظاهری محیط کار یا محیط زندگی می تواند تاثیر بسزایی روی افراد ساکن آن محیط و در بهبود روحیه ی آنها تاثیر مستقیم دارد. یکی از رسوم بسیار خوب ایرانیان نیز خانه تکانی و ایجاد تغییرات در دکور منزل است که همراه با تحولات فصلی و آغاز سال نو حال و هوای تازه را به خانه ها می آورد. اما طراحی دکوراسیون داخلی شامل ترفند های بسیاری است که ما در این مطلب قصد داریم بخش کوچکی از آن را برای شما ارائه دهیم. برای تغییر دکوراسیون میتوانید از تغییرات کوچک و کم هزینه شروع کنید و شاهد بازخورد آن باشید.

راهکارهای تغییر دکوراسیون

 

  • تغییر پوشش دیوارها ( رنگ ، کاغذ دیواری ، دیوارپوش )
  • استفاده از کفپوش ها ( پارکت ، پارکت لمینت ، کفپوش های پی وی سی )
  • استفاده از نورپردازی مناسب
  • استفاده از گل و گیاه

پوشش دیوارها

  • رنگ
  • کاغذ دیواری
  • دیوار پوش

دیوارها شامل فضای زیادی در منزل هستند که انجام هر تغییری در آنها تحول اساسی در ظاهر منزل ایجاد می کند. از رایج ترین پوشش هایی که برای آن می توان در نظر گرفت بعد از رنگ ، کاغذ دیواری ها و دیوارپوش ها است. که در این میان می توان کاغذ دیواری را به عنوان رایج ترین و محبوب ترین گزینه انتخاب کرد. امروز کاغذ دیواری ها با تنوع بسیار گسترده ای در بازار وجود دارند که هر سلیقه و سبکی را با بودجه های متفاوت پاسخگو هستند.

رونیکس

کفپوش ها ( پارکت لمینت ، کفپوش پی وی سی )

  • سنگ
  • سرامیک
  • پارکت چوبی
  • پارکت لمینت
  • کفپوش های پی وی سی

 

بدون شک پوشش کف اتاق یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی داخلی است که امروز گزینه های متنوع و جذابی برای انتخاب کفپوش ها برای شما وجود دارد. رایج ترین پوشش سرامیک و شیک ترین و لاکچری ترین پوشش پارکت چوبی است که هزینه نصب و نگهداری آن به شدت بالا می باشد. اما پیشنهاد ما برای پوشش کف استفاده از پارکت لمینت ها می باشد که علاوه بر ظاهری بسیار شیک و مشابه پارکت چوبی ، از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار است و در صدها طرح و رنگ متفاوت در بازار موجود است. و از همه مهمتر اینکه در عرض یک روز نصب و اجرا می شود و تاثیر چشمگیری در طراحی و دکوراسیون داخلی منزل شما دارد.
جهت خرید آنلاین پارکت لمینت می توانید به فروشگاه اینترنتی آذرخش دکور نماینده و عامل فروش برترین برندها در سراسر کشور مراجعه کنید.

استفاده از نورپردازی مناسب

نورپردازی یکی کلیدی ترین موضوعاتی است که در دکوراسیون داخلی باید مورد توجه قرار بگیرد. در واقع برای افزایش تاثیر طراحی و دکوراسیون، حتما به نورپردازی مناسب نیاز دارید. برای استفاده نورپردازی در طراحی داخلی می توانید از نورپردازی های مخفی در سقف ها و دیوارهای کاذب استفاده کنید.

 

استفاده از گل و گیاه

 

اضافه کردن گل و گیاه در دکوراسیون داخلی عامل بسیار تاثیر گذاری در زیبایی محیط میباشد. اگر میخواهید اتاقها چشم انداز بی نظیری داشته باشد از گیاه و گل های تازه بهره مند شوید. همچنین گذاشتن دسته گلی روی میز ناهارخوری با گل هایی که با رنگ محیط هارمونی دارند، تغییر مثبت و فوق العاده ای به حساب می آید.

ایده پردازی و بررسی طرح های اجرا شده

و اما توصیه ی ما قبل از دست به کار شدن و هر گونه اقدامی بررسی ایده ها ، مشاوره از افراد با تجربه و متخصص و بررسی طرح های اجرا شده است. مشاهده ی طرح های اجرا شده می توان شما را در ایده پردازی و تصمیم مناسب کمک کرده و خلاقیت تان را افزایش دهد. برای این منظور می توانید از پیج های مرتبط با طراحی داخلی در شبکه های اجتماعی خصوصا پینترست استفاده کنید.

آذرخش دکور

 

این مقاله توسط مجموعه آذرخش دکور تدارک دیده شده است. آذرخش دکور مرجع تخصصی و عرضه کننده انواع متریال های طراحی داخلی ساختمان و مجری پروژه های بازسازی و نوسازی است که فعالیت خود را از دهه ی هشتاد آغاز کرده است و نماینده فروش برترین برندهای تولید کننده پارکت لمینت ، کاغذ دیواری ، کفپوش ، دیوارپوش ، قرنیز و پروفیل و … می باشد. چنانچه قصد بازسازی و طراحی داخلی منزل یا محل کار خود را دارید می توانید از خدمات مشاوره و اجرایی این گروه استفاده نموده و یا جهت خرید انواع لوازم مورد نیاز به فروشگاه اینترنتی آذرخش دکور به آدرس Azarakhshdecor.com مراجعه نمایید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.