استارت آپ هوم ویزیت، ارائه دهنده خدمات درمانی در منزل

0

استارت آپ های زیادی در سال های اخیر در حوزه سلامت کار کرده اند،در حوزه سلامت دیجیتال استارت آپ هوم ویزیت پلتفرمی واسط میان مراکز پزشکی ارائه دهنده خدمات درمانی در منزل و بیماران است.هوم ویزیت یک سایت و اپلیکیشن است که به بیمار کمک می‌کند بدون خروج از منزل و یا محل کار، تمامی نیاز های درمانی خود را در منزل دریافت کند. برای مثال، فیزیوتراپیست‌های حرفه‌ای و مجرب میتوانند با هزینه بسیار مناسب به همراه دستگاه فیزیوتراپی به منزل شما مراجعه کنند و مانند کلینیک اقدام به درمان بیمار شما کنند.

این استارت آپ خدمات پزشکی در منزل در تخصص‌های مختلف شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، ویزیت پزشک عمومی و متخصص در منزل، آزمایش خون،رادیولوژی و سرویس های دیگر پزشکی ارائه می‌دهد. هوم ویزیت در تهران فعالیت خود را شروع کرده است و هم اکنون در تمامی مناطق تهران و کرج و اسلامشهر قادر به ارائه خدمات پزشکی در منزل است.در پلتفرم هوم ویزیت بصورت آنلاین و کاملا در دسترس از طریق سایت، اپلیکیشن هوم ویزیت و تماس تلفنی میتوان اقدام به ثبت سفارش و دریافت خدمات نمود.

 

رونیکس

چرا به خدمات پزشکی در منزل نیاز دارید؟

برای بسیاری از ما بخصوص در شهرهای بزرگی نظیر تهران، مراجعه به مراکز درمانی و دریافت وقت مراجعه به پزشکان یکی از چالش‌های بزرگ و زمان‌گیر است. خصوصا آن‌که جابجایی برای افراد دارای بیماری، دشوار‌تر و ممکن است چندان مطلوب نباشد. ویزیت در منزل، راه‌حلی ساده و سودمند است که می‌تواند ضمن صرفه‌جویی در وقت‌مان، آسیب کمتری را نیز متوجه بیمار کند. این شاید، مهمترین دلیل استفاده از خدمات هوم ویزیت باشد.

علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، ویزیت در منزل آرامش بیشتری را برای شما و بیمارتان به ارمغان می‌آورد. حفظ آرامش و تعادل روانی یکی از مولفه‌ های بسیار تاثیرگزار در تسریع فرایند بهبودی بیماران است. رفت ‌وآمدهای درون‌شهری می‌تواند این آرامش و حال بیمار را نیز بدتر از آن‌چه هست کند.

 

فیزیوتراپی در منزل

یکی از خدمات اصلی هوم ویزیت خدمات فیزیوتراپی در منزل هوم ویزیت است. تیم ما در جهت رفاه حال بیمار تمامی تجهیزات مورد نیاز را برای درمان در منزل بیمار انتقال می دهد. ویزیت در منزل تخصص ماست. با توجه به تعداد بالای ویزیت هایی که داریم توانسته ایم یک تیم مجرب متشکل از فیزیوتراپ های آقا و خانم داشته باشیم. فیزیوتراپ های هوم ویزیت تجربه چند ساله برای ویزیت در منزل دارند. کارشناس فنی ما از بین ده ها فیزیوتراپ بهترین متخصص را مناسب با وضعیت بیمار انتخاب می کند. هزینه فیزیوتراپی در منزل هوم ویزیت برای تمامی مناطق تهران و شهرستان ها ثابت هست و فقط نسبت به نوع بیماری کمی اختلاف قیمت دارد.

 

ویزیت پزشک در منزل

در هوم ویزیت ما امکان اعزام پزشک با تخصص های مختلف را داریم،بیماران بسیاری به ‌واسطه‌ی بیماری و مشکلات فیزیکی و جسمی، توانایی خروج از منزل و رفتن به مراکز درمانی را ندارند از سوی دیگر، بسیاری از مراکز درمانی و ساختمان‌های پزشکان برای تردد افراد بیمار و کم‌توان بهینه‌سازی نشده‌اند و آمد و شد در این ساختمان‌ها برای بیماران و همراهان آن‌ها مشکل جدی است به همین دلایل سرویس ویزیت پزشک در منزل میتواند جایگزین خوبی بجای مراجعه به مطب یا بیمارستان باشد.

 

مراقبت و پرستاری سالمندان و کودکان در منزل

با توجه به اینکه در مراحل مختلف زندگی نیازهای جسمی و عاطفی متفاوت است و پس از افزایش سن همه‌ی ما با بیماری‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنیم، ممکن است افراد به مراقبت‌های خاصی برای حفظ سلامتی نیاز داشته باشند.اگر به هر دلیلی قادر به مراقبت از بیمار،سالمند یا کودکتان نیستید هوم ویزیت با کادر متخصص خود مسئولیت مراقبت از آنها در منزلشان را به عهده می‌گیرد.

خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل هوم ویزیت طیف گسترده ای از خدمات بهداشتی و درمانی را در برمی‌گیرد. خدمات میتواند بسته به نیاز فرد شامل خدمات پزشکی،پرستاری مراقبتی و نظافتی در منزل باشد.اصلی ترین خدماتی که پرستاران هوم ویزیت به سالمندان می دهند شامل همراهی کردن سالمند و آسان کردن کارهای روزمره،کمک به سالمند برای حمام کردن، کنترل کردن داروهای سالمند و انجام تزریقات، نظارت کردن بر قند خون و فشار خون است.

منبع : سایت هوم ویزیت (www.home-visit.ir)

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.